Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Talán, követve, de lehet tévedek.
Ennek ellenére beszédes lehet, hogy 3éves a motor 3000Km van benne és már járt nem hivatalos szervizben.
Nem 5 év már a garancia ?
3000Km-t ennek állandó full gáz mellett sem kéne gondja legyen, de valamiért már megérte bebukni a gyári garanciát ?
Hogy a szuszba következtetsz a kertből a gyilkolásra?
Ismered a tagot?
Az előzők működtek, ezek nem.
Képről szép állapotúaknak tűnnek, meg kell nézni őket.
Lehet tévedek, de az utolsón a kertből következtetek a gazdára, aki tudomásom szerint mindenét szétgyilkolta. Azt én kihagynám a remek képek ellenére is.
Ne csörögön, ne zörögjön, működjön a fék, stb.
Sajnos így meg nekem sem nyitja már meg.
De amit belinkeltem ott az utolsó számok a hirdetés azonosítók, azt beírva a hasznaltauton a részletes keresőbe rögtön feldobja....
Nekem nem jön be. Mikor írod a hozzászólást a smiley-k után van egy link gomb. Oda másold be a linket és után add meg a nevét pl.: ingyen se kellene. Akkor jó lesz.
De geci vagy. Ez azért annyira nem volt vicces mikor rohadtul siettem. Nyélgázon mentem vagy 20 km utána. Ki is égett a kipufogó. Állítólag ezek az új kínnyaiak már nem annyira szarok, de nekem nem kő soha többet kínai.
Nem tudom mi lehet a baj, nekem minden böngészőben bejönnek, ha bemásolom....
Ha szétmegy a gép, adnak másikat...
Kicombosodtál tőle mint a kenguru.
A linkek nem jönnek be nem tudom megnézni.
"...hogy egy új Motowell nem-e jobb lenne erre..." De, amennyiben nem gyepálod és nem mész vele terepre. Ellenkező esetben kettétörik mint a ropi....
A kínait felejtsd el! Nekem volt újba! Soha! Addig rugdostam míg be nem melegedett és elindult... Pedig újként vettem 1500 km volt benne. Egy bűn! Meg ne forduljon a fejedbe!
udv! aprilia sr 50 karbis motorom nem indul, uj akksi van benne. oninditasra teker-teker, de nem indul. berugasra viszont igen. mi lehet a problema? koszi
Az a baj, hogy nagyon sok a kamu duma, ahogy telefonálgatok össze lehet szépen rakni, hogy nem igaz csak jól kell kérdezni :)
Na, meg az a bajom, hogy én nem mennék sokat csak bevásárlások, ide-oda elugrani vele és csak úgy motorozgatni. Munkába max párszor mennék vele és nem akarom azt, hogy kifizetek kb. 300e-t és hordhatom szerelőhöz mindig. Újonnan meg 550-et nem adnék érte, mert nem használnám ki .... Ahogy számolgatom évi 1000-2000km bőven megállítana.
Újra gondolkodóba estem, hogy egy új Motowell nem-e jobb lenne erre. Amit én járatok, be tudom, hogy mi-hogy történt, tudom nem említhető egy lapon a kettő, de ha belefutok egy bajos darabba akkor az nekem nagy gáz, hiszen nem értek hozzá...
Ezt néztem, de kértem normális képeket, mert ebből semmit sem látni:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sr_50_factory
_-_orange-7096120

Ez biztatónak tűnt elsőre:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sr_50_factor
y_lorenzo_replika-7102262

Ezt néztem, de kamu:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sr_factory_karb
-7107904
(szervizkönyves, de csak a fojtás kivételkor járt szervizben, egyébként olcsón szerelőhöz hordtuk... :) Erre kérdem, de 3000km-rel miért kellett hordani szerelőhöz.... :)
Jól szervízelt 50-es robogó?

A 90%-a plug&play és csak ha megdöglik akkor van elvíve jó esetben egy olyanhoz aki látott már ilyet............a maradék 10% meg garis tehát fogcsikorgtva viszik.
De a legtöbbet lelkes otthon barkácsoló csinálja..............több kárt okozva mint hasznot.
A legegyszerűbb ha amit kinéztél belinkeled és több szem többet lát alapon hamar előkerültek a hibák.
Vagy rákötsz egy univerzális mérőt és a hengerfejbe/vízcsőbe mókolod a jeladót.Vagy veszel egy piaggio-s ECU-t.

Nekem van egy eladó.
Szia!

Gyerek tulajtól semmiképp nem vennék, én sem vagyok mai csirke és inkább egy jól szervizelt darabot keresek...
Persze. Műanyag az egész. Ha buktak vele nem gyári a festés, karcos az idom, nem gyári a markolat, nincs első sárvédő, hiányozhatnak belőle csavarok stb....
Egyébként melyiket vennéd meg?:
1. 4000 km gyerek tulaj full tőgáz miután kijött a motor, azt se tudja hol kell az olajat bele önteni.
2. 12000 km középkorú tulaj dolgozni járt vele volt pénz szervízelni...
Értem, kicsit nekem is furcsa a dolog...
A futásra miből lehet a legjobban következtetni?
Gondolom a legelső, hogy a gumik még az adott évjáratúak-e?
De ezen kívül van valami intő jel?
Polini racing védőházas sportlégszűrőt vettem aztán pár lyukat leragasztottam rajta és megszűnt a probléma. Csak ideiglenesen ragasztottam le mert majd veszek bele nagyobb fúvókát.
Akkor azt mondod hogy 100 ast meg 110 est vegyek bele? Valamelyik biztos jó lesz. Interneten úgy írják hogy 1,00 mm gondolom akkor az a 100 as.
Hát a hang miatt is meg tervbe van a 70-es henger azt akkor mondom sportlégszűrőt veszek. A gyári légszűrőm meg kuka mert a csonk ami megy a karburátorra az olyan kemény volt hogy csak roncsolva tudtam leszedni a lészűrőházat meg az előző tulaj átalakította úgy hogy nagyobb lyukat vágott rá meg a csonkra sem passzolt úgyhogy azt visszatenni már nem tudom.
A tűt felemeltem teljesen de kevés lett ahogy mondtad.
A ciripelésről csinálok majd videót.