Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 4.000 km éppen túl van a bejáratási időszakon, szerintem kizárt, hogy egy aprilia SR 50 annyiba kerüljön ekkor, mint egy motowell. Én nem nagyon hinnék annak a km futás teljesítménynek - aki használja a motort, az azért ÉVENTE beletesz a motorba 4-5 ezer km-t.
Sokan persze onnan számolnak, amikor valamilyen módon felújították a motort...
Valamint még egy dolog: Tudom a választ előre, de újban pl. egy Motowell Magnet Sport hasonló árban van, gondolom egy 4-5000-t futott Aprilia SR jobban megéri? Esetleg ellenvélemény? :)
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, mert most szeretnék venni használtan SR-50-et és érdekelne mire figyeljek oda? Ahogy olvasom a karbisak megbízhatóbbak többnyire, így ilyen nézek.
De mik azok a típus "hibák" vagy jelenségek amire a próbánál oda kell figyelni?
Valamint 4000 km körüli futás ahogy olvasgatok ugye még nem számít soknak? Valamint az órát ezeknél egyszerű tekergetni? Hogyan mehet az ember biztosra?
Előre is köszönöm a válaszokat!

Üdv.: Ednet
A fiamé is susogott, el is szakadt a vízpumpát meghajtó ékszíj. Ez nem jelenti azt, hogy a tiednek is ez a baja.
A mienkén a fogaskeréken és a vízpumpa tengelyén láttunk olyan kopást, ami a hangot adta.
Most fasza.
Sziasztok...Egy aprilia sr 50r motorom van...nagyon jól megy,jól is fogyaszt...de lenne egy dolog ami nekem érdekes...alapjárat közben a dekni felől hallok egy susogó hangot....mi lehet a probléma? Továbbá induláskor gázadásra hallok szintén a dekni felől valami rezonáló hangot,ami a gázhúzás után 2-3 mp-el teljesen eltűnik...valakinek valami tipp a "problémákra"?
A 12.000 km-es szervizem 20e Ft-ba került, amiben cca 6.000 Ft munkadíj volt. Amit csináltak: olajcsere, ékszíjcsere, kis szíj cseréje, gyertyacsere, mindenféle tisztítás, ellenőrzés (minden csere eredeti gyári alkatrészekkel történt - erre érdemes odafigyelni!).
Sziasztok!
Aprilia SR minarelli karbis hűtőrendszere megegyezik a ditech-ével? Hűtő, tartály csövek?
Köszi
Üdv mindenkinek!

Segítség kellene. SR 50 ditech -ről lenne szó, hogy milyen évjárat nem tudom. A gond az, hogy hidegen indul pöcc-röf, megy is szépen. De ha leállítom és már be van melegedve akkor a jó égnek sem akar beindulni. Eddig semmi gond nem volt. 24.000 km.

Előre köszönöm a segítséget bárkitől
Nem is gondoltam erre az opcióra. Megrendelem és meglátjuk mi lessz! Előre is köszönöm
Benzincsap cserés :(
Üdv. Haver nemrég vette egy piaggio blokkos runnert , injektorosat. Sokat szenvedtünk vele, eljutottunk odáig, hogy egy levegő injektor csere után beindult, de nem pörgött fel. Végül az volt a gond, hogy nem 50-es,m hanem 70-es henger volt rajta. Cimbi nem ragaszkodott az injektorhoz, így karburátorost csináltunk belőle. Ez nem volt nehéz. Hengerfej injektor része
"bedugóz", fojtószelep helyére karbi. Így beindult a motor, de nem pörgött fel. Így a vezetékre visszatettük a fojtószelepet, és max--ra rátekertük az alapjáratot, így szépen indul, megy, pörög, veszi a lapot. Ami gond vele az az, hogy a motorvezérlő egy aprilia scarabeo-é, így nem mér vízhőfokot. Kipróbáltuk egy másik kölcsön piaggios vezérlővel azzal mérte a hőfokot. Nem tudtok valami megoldást arra, hogy a motorvezérlő megkerülésével hogyan tudnánk bekötni a hőfokmérőt? Karbisnál hogyan van kötve a vízhőfok mérő? Köszönöm a segítséget előre is.
Ha a karbiba beömlő ágat visszafújom bugyborékol kicsit folyik majd eláll. A karbi elejébe érkező vékonyabb csó fújására/szívására semmit nem reagál... Jobban mondva ser szívni sem fújni nem tudom /zár/
Vákumos benzincsap?
Sziasztok!
Pár hónapja használok egy SR 50 R-t.
Pár napja mnenet közben leállt alattam.
Nem dadogott, nem fuldoklott egyszerüen mintha a gyújtást levettem volna rólla.
Volt már ugyan erre példa akkor a gyertya halt meg, viszont most a gyertya jó és szikra is van, új gyertyával is jó. Dugulás nincs se a tankban sem a karbiban.
A karbiban az üza szint rendben viszont a hengerbe nem jut üzemanyag /gyertya száratzon marad/.
A membránon sem látok törést, jónak tünik.
Valaki találkozott már efféle problémával? Valakinek tipp?
Köszönöm erről a sport programról már hallottam , láttam is a gameboy-os trükköt róla, nem tudom Budapesten vagy környékén hova lenne érdemes vinni, ahol jól is megcsinálják és nem húznak le egy vagyonnal. bEsetleg tudsz valakit ajánlani? A linket nézve pedig az enyém akkor Morini blokkos, lekopogom hálisten tényleg nincs vele baj.
Kipufogó cső végén látok még egy kisebb átmérőjű csövet, az is lehet folytás?
Általában egy 10es csalnak felfelé az SR órák.
Az a 25 legyen 35-40km/h az óra szerint és szerintem 100km-enként emelj egy 10est, de ne úgy hogy addig gyorsulsz teligázzal. Mikor átlépted az 500at, akkor már ellehet lehet kezdeni kicsit jobban adagolni a gázt.
Biztos módszer sajnos nincs, mert van aki járat 1000km-t és utána az első komolyabb igénybevételnél meghal alatta és van olyan is, hogy járatja 100km-t, utána egyből tépi a száját és semmi baja
Ezek nevetséges összegek.
Helló.és kb. mennyi távolság az, ami alatt mondjuk nem menjek vele többet 25 km/-nál többet. És mennyi időközönként álljak meg pihentetni mennyi időre?
SZiasztok!

Réggen jártam erre aktívan. Ennek az az oka talán, hogy semmi bánata a mocimnak. A topic olvasásban soha nem érem már utol magam.
Viszont most már tényleg meg kéne csináltatnom a kötelező szervízt az SR50 Street-en. 2008-as karbis.
Bekértem pár árajánlatot a helyi szakiktól (Bp. keleti pu környéke), melyek közül egyet beszúrnék ide.
Csakis a gyári alkatrészekkel megegyező tipusra kértem ajánlatot munkadíjjal.

Hajtószíj: DAYCO 6.570,-
Olajpumpa bordásszíj: 1.265,-
Gyertya: NGK 1.200,-
Levegőszűrő: 1.145,-
Hajómű olaj: 1.500,-
Variátorgörgő szett: 2.180,-
Variátor csúszka: (3db) 285,-
Segédanyag:
Munkadíj? 6.000,-

Sajnos azt még nem tudom, hogy ezek nettó bagy bruttó árak-e.
Mennyire reális árak ezek?
Hajtószíjnak megfelel a fent említett típus?

Előzetes egyeztetés után megvárhatom / nézhetem a javítást. Ugyanis legközelebb magam szeretném csinálni.

Köszönöm
Üdv mindenkinek!

Segítség kellene. SR 50 ditech -ről lenne szó, hogy milyen évjárat nem tudom. A gond az, hogy hidegen indul pöcc-röf, megy is szépen. De ha leállítom és már be van melegedve akkor a jó égnek sem akar beindulni. Eddig semmi gond nem volt. 24.000 km.

Előre köszönöm a segítséget bárkitől.
Mégegy dolog. Ilyenkor nagyon fontos hogy jól működjön a hűtés, mert sokkal több dolga lesz mint máskor. Sokkal fontosabb ilyenkor a jó olaj is (persze máskor is), esetleg egy kicsi mehet a tankba, a benzinhez is. Sok nem kell bele, mert dugulást okozhat.
Igazából 500-1000 km-ig számít bejáratósnak. Nem kell az udvaron járatni, nyugodtan el lehet vele indulni (sőt jobb neki). Lényeg hogy ha lehet kerüld a full gázt, kerüld az emelkedőket és ne haladj folyamatosan egy fordulaton. Eleinte bőven jó neki a 25 km/h, aztán jöhet a többi. Néha lassítasz, néha óvatosan gyorsítasz, lényeg a fokozatosság.
Előfordulhat hogy gyárilag fojtott ECU van benne. Sport program kell neki. Ezenkívül lehet egy gyűrűcske az első varió két tárcsája között is, bár akkor még ennyit se menne.
Helóka. Megfurattam a morrini ditech-em. Sajnos azért volt rá szükség, mert megállat az olajpumpa és megragadt a dugó. Kérdés az lenne, hogy hogyan járassam be. Mondtak sokan sok dolgot, de örülnék egy tapasztalt ember segítségének. Már összeraktam a motort, és jártattam is az udvaron, de mikor ülhetek rá, mekkora távokat és hogyan menjek vele. Mikortól lehet neki húzni? Köszönöm a segítséget.