Előfordulhat hogy elfogy az üzemanyag nekem karbisom van de ugyan ez volt a probléma ha jol sejtem a ditech nél az üzemanyag pumpa dolga lenne a kellő mennyiségű anyagot a befecskendezőig eljuttatni de ha nincs meg a megfeleő nyomás akkor nincs elég anyag!Remélem nem mondtam marhaságot!
Egy kis segítségre lenne szükségem, látom itt elég sok több tapasztalattal rendelkező ember van mint én.
Adott egy 2005ös Sr50 Ditech, körlámpás. Gyári moci, tudtommal semmi tuning nincs rajta, bár a kipufogón látok egy hegesztést, így vettem, Nem tudom milyen blokkos miből állapítható meg? Nincs vele semmi bajom nálam van már több mint egy éve, eddig semmi nyűg vele hálisten gyorsan le is kopogom, indul mindig, megy biztosan, de max 70 a vége. A kérdésem az lenne hogy lehetséges kihozni belőle csak egy kicsit többet? ha egyáltalán lehetséges. Milyen dolgokat érdemes venni rá, amivel picit jobban menne?
Folytások hol találhatóak benne és mennyi van? elektronikusan is vannak ezek leszabályozva?
30ig elég szépen gyorsul, onnan 50ig szerintem lassú egy picit, de utána 70ig szép egyenletes, és érdekes mert néha bedadog 70nél mintha levenném a gyújtást, és visszaraknám, néha nem. de többet nem megy.
előre is köszönöm a segítséget!
Meg egy kérdésem lenne uraim!Ugye most fel dobtam egy direkt szűrőt le kellett vegyem a gyári legszurohazat emiatt a sárvedot is el kellett tavolitanom a kerek fölül mivel azt ugye a legszurohaz támasztja meg!namost ha el kap az eső esetleg valahol telipofaba szórja a legszurore a vizet!Erre valakinek van valami alkalmazható megoldása?
Na srácok ma megvolt a nagy áttörés!fel dobtam a gépre egy direkt szűrőt igaz meg nem a szivacsos hanem a sima rácsos a szivacsos meg nem jött meg ez meg maradt simsonbol 65 os fofuvoka helyett 85 os es olyan lett a gép mint az alom!Variatorban feldobtam hátra fehér motorforce kontrasztot az kb a malossi sárga elora stage6 6 g gorgo megszűnt a rangatas megszűnt az is hogy 70 felett olyan a motor mintha lévén ne d a gyujtast álló helyből indulasnal kapaszkodni kell mert dolok hatra !menet Közben is odahuzom annyira megindul mint az állat!most érzem a különbséget a 70 esaz 50 ccm között!eddig komolyan szarabbul ment mint50 es kkent!Lehet raprobalok majd meg egy 90 es fofuvit is!Mindenesetre Köszönöm mindenkinek aki ebben a segítségemre volt nagyon tudtok srácok!
Aprilia factory pigi blokknak van valami amire oda kell figyelni? Mert még nem hallottam senkitől,hogy csörgedezik benne valami,mint az enyémba,de csa hidegen csörgedezik,és azt mondják szerelők hogy nem csapágy. Olyan rezonálási hang.....ezért nem erőltetik a szétszedését.beinduláskor a variátor oldaláról lehet hallani nagyon,utánna a gyujtás alaplap felől..... vanakinek volt már ilyen?
Az a 17,7-es szíj tuti nem belevaló.Hacsak nem kopott.Nem a szélességével van a baj,hanem valszeg rövid,ezért nem fut ki hátul.Pigi blokk szíjméret 18,4x811(805) gyártótól függően.Az meg,hogy kézzel nem tudud széthúzni a hátsótárcsát az erősebb kontrasztal nem baj nem is neked kell,azt majd a centrifugális erő megoldja menet közben.
malossi sárga kontraszt meg kicsi?az a baj hogy itt nincs sárga malossi sőtt semmilyen malossi motorforce van fekete fehér meg kék!http://www.egumotors.hu/4269-k...
Ezt nem "csak" én mondom, hanem minden értő emberke ... A szettből a kontrasztot, meg a görgőt senki se használja, sárga kontraszt, 6 gramm körüli görgők, sárga kisrugó a Fly-ba... Általános recept, ekörül szokott "király" lenni a gép ;)
Efektíve a kuplung maga maradt ugyan az mint volt mert visszakerültek a gyári rugók bele,csak az első variátor lett kicserélve a meg a görgők 5,5 ről 7,2 re meg a szettben található fehér kontraszt lett beletéve még!
Nekem (45 évesen) már ilyenek nem fordulnak meg a fejemben, de nem a tuning élmény miatt, hanem gazdaságossági okból .. Zabál, koszolódik, hangos.... Minek ? :)
Harangod nem lila ? Kuplungon ferodol van elég ? Nem létezhet, hogy nem passzol a harang ? Tuti, hogy gyári az a rugó ? Mert ha feltételezzük, hogy olyan bika a mocid, az nem is jöhet szóba, hogy a legalsó tartományod olyan gyenge, hogy nem tudja kicsapni a pofákat annyira, hogy betapadjanak ...
Egy kis segítségre lenne szükségem, látom itt elég sok több tapasztalattal rendelkező ember van mint én.
Adott egy 2005ös Sr50 Ditech, körlámpás. Gyári moci, tudtommal semmi tuning nincs rajta, bár a kipufogón látok egy hegesztést, így vettem, Nem tudom milyen blokkos miből állapítható meg? Nincs vele semmi bajom nálam van már több mint egy éve, eddig semmi nyűg vele hálisten gyorsan le is kopogom, indul mindig, megy biztosan, de max 70 a vége. A kérdésem az lenne hogy lehetséges kihozni belőle csak egy kicsit többet? ha egyáltalán lehetséges. Milyen dolgokat érdemes venni rá, amivel picit jobban menne?
Folytások hol találhatóak benne és mennyi van? elektronikusan is vannak ezek leszabályozva?
30ig elég szépen gyorsul, onnan 50ig szerintem lassú egy picit, de utána 70ig szép egyenletes, és érdekes mert néha bedadog 70nél mintha levenném a gyújtást, és visszaraknám, néha nem. de többet nem megy.
előre is köszönöm a segítséget!
http://www.egumotors.hu/4269-k...
Ezek olyasmik, mint a sárga lenne ;)