Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mékyedések vannak a pofákban. Ezért "könnyített".
Sorry, szopat a Chrome :(
de a sárga pl az enyémben meg sem indítja a motort!Nem tudom odáig leforgatni hogy valami történyjen is!gondolod gyárilag könnyitett lenne benne?miből ismerhető ez fel?
Pont ilyen volt az enyém, mikor megvettem ! Extra erős kék kisrugókkal szerelt gyári kuplung volt benne, kiba..tam, kapott sárgát, most indulásnál a Michelin gumi tépi az aszfaltot ;)
Egy jó fénykép jól jönne ilyenkor.... De mindegy is, hisz amit írtál, azt mutatja, hogy alul nem fog a kuplung. Mikor a sajátomat megvettem jópár éve, ebben is kék extra erős rugók voltak, gyári kuplunggal. Pont úgy csinált, mint a Tied ! Kapott sárgát, aztán meg is lett oldva, kapar a betonon ;)
Hát hogy könnyített e nem tudom gyári aztán ennyit tudok....
A harang is gyári!nem tudom kéne találnom valakit aki ezt vágja és van is cucca nagyjából a normális beállításokhoz!
Könnyített a gyári kuplungod ? Ha igen, akkor a kisrugóból sokkal gyengébb kell. A Fly tömör, nehéz pofákkal van megáldva, jóval erősebb a Fly- fehér kisrugó egy gyárihoz való fehérnél.... Ha csak mozgásban lévő mocit indít meg rendesen, akkor kisebb fordulaton csak csúszik, beég, tehát át kell állítani ... Könnyebb pofa gyenge rugóval ua. mint nehéz pofa erős rugóval ;)
asszem első körben beszerzem a sportlégszűrőt amit rendeltem felteszem és megpróbálom mi történik úgy + fúvoka csere!aztán szépen sorba mindent!Egyébként a gyári kuplung jó ide nem kellene pl ez a malossi fly nevezetű kuplung az fehér rugókkal van alapban csak azt nem értem hogy lehet az hogy az enyémbe berakva a fehér kisrugót bakker 8000 nél akart elindulni!És olyan erőtlenül mint a rossebb!
Neki gyenge a gyújtása ... :D
szíjat kérdeztem azt mondta az ide valo,a főfuvival nem tud segíteni azt mondja valszeg gyenge már a gyujtásom azért sok neki a 72 pl!rugókkal meg nincs készletük amit rendelek de nem jó ki kell pengetni!
Akkor főfuvi, gyengébb kisrugók, ékszíj... Ezt kérd számon a sráctól ;)
hát igen de szerettem volna egy gépet amijó nekem tetszik és megy is!Ebből a nekem tetszik megvan a többi még kicsit várat magára!
Van erre is megoldás: - előbb olvasgass, tanulj meg pár alap tételt, fórumokon böngészd a "Nagyok" írásait... Van mit, hidd el ! Aztán, mikor tudod, mi, hogy müxik, neki állsz... Vagy ha ennyire telik a pénztárcádból, ezt eladod, aztán veszel egyet, ami már kész ;)
hát jah így igen de sajna nincs a környéken más szerelő!
Most erre mit is mondjon az ember ? Csinálj nagymoci jogsit, oszt húzzad annak a fülit ;) Meglesz a tuningod, 1000 Km után meg kezdheted előlről, mert szétszáll a ménes :( De majd rájössz Te is ;)
Bakker, Te nem robeszt vettél, hanem találóskérdés gyűjteményt ! ;)
De szerintem már mindent elmondtak itt neked, amit tudnod, csinálnod kellene.... Nagyobb főfuvi, kisrugók cseréje ... Ja, meg egy szaki, aki ért is valamit hozzá ! 5x annyit fogsz így kifizetni, mint egy hozzáértőnek egy alkalomra :(
és kb 2 kilóban van már a "TUNING"
meg nem tom mindig rosszabb lesz a motor akárhányszor viszem!Kezdődött ott hogy hengercsere főtengő csere meg ilyenek mentem a gépért majd motorozgatás pakk megáll!eljött utánfutóval elvitte majd majdnem vettem rá egy gyujtás mikor kiderült hogy mikor lefolyt a fagyálló befolyt a csatiba a gyujtásnál ezért állt meg!Mióta az új henger fent van nem tudom belőni a karbit volt karbi csere meg minden most nagy gáznál 70 fölött mintha levennéd a gyujtást egyszercsak vége majd elindul majd megint vége!Ma feltettük a variátort ha húzom a gázt álló helyzetből csak pörög fosul gyorsul menet közben ha 5 el gurulok és odahúzom neki megindul mint a barom és húz is végig!Szóval....
Hát hogy a fenébe ne számítana ?!
hát nem tom de valami nem jó!de nem 16,6 ös 17,8 as a gyári meg 18,7 es!ez számít szerintetek?
Akkor minás szíj ment volna rá ? Be volt ba..va a szerelőd ?
Akkor is ugyan ott áll!Mert próbakör után dekni levesz és a szíj bejjebb van a külső íven ellenben most nézem hogy a gyári szíj szélessége a motoromnak 18,7 az enyém 16,5 ös amit rátettek!
Ne azt nézd, amikor felrakják ! Ha fordult már párat a főtengő, akkor megy a helyére...
jah és még azt figyeltem meg amíg csinálta srác a motort hogy a szíj amit szintén ott raktak rá motorforce racing belt a hátsó varionál nem a külső iven van alapban hanem kb 0,5 centivel bejjebről indul!az nem lehet hogy rövid a szíj mi a piaggio nak a gyári szíjj hossza?