nah igen ebből a szettből tettük a sárgát és a fehéret de nem lehetett elindulni leforogta 10000 et de még nem indult el!motorforce kontraszt szettel próbálkoztunk még ebből a kék a legerősebb hát bakker nem tudtam széthúzni hátul a variátort meg a multivarhoz kapott fehérrel!megkéne próbálni a a malossi fekete kontrasztot is!
A végeredmény ugyanaz.(erősebb kontraszt vagy könnyebb görgő,bár a gyáritól gyengébb kontraszt sosem jó)
Egyébként a kuplungba gyári kuplungodhoz való szettet próbáltátok?Nem csak a szín számít,minden kuplunhoz más-más szett való.A te kuplungodhoz,ez a szett való(amennyiben gyári).Ebben a fekete a leggyengébb. http://www.scooterracing.hu/pr...
És kis sebességnél vagy ha gurulok 5 el és odahúzom akkor miért ugrik ki mint állat?de erre gondoltam én is hogy olyan szegénykémnek mintha 3 ba indulnék!de akkor a görgőköny könyítsek vagy a kontraszton keményítsek?
hát a malossi fehér illetve sárga kuplungrugó nem jött be a sárgával 10000 nél alig akart elindulni a fehérrel meg 8000 nél volt ugyanez ezért maradt a gyári ott 6000 körül indul de mivel kicseréltük a kontraszt rugót a gyáriról a fehérre valamit eddig 5,5 ös görgőket 7,2 es re az indulás mint a fos aztán jó!Ez lehet a lágy kontraszt miatt?
Nah jólvan mert akkor ezekszerint mi lefelé mentünk nem felfelé!Most sokkal lasabb az indulás mint a gyári rugóval volt meg gyári variátorral!de ha elérek 20 ra kbb megindul mint az állat!
Nah elméletileg megrendeltem ezt a légszűrőt!A gyenge indulásra nem lenne megoldás egy erősebb kontrasztrugó,ugy hogy megmarad a gyári kuplungrugó?a 7,2 es súj nem sok kicsit?
Akkor ezt megpróbálom!Melyik sportlegszurot ajanlod?A kuplungrugonak meg próbálkoztunk az elején fehér malossival 8000 nép indult bbaromi erotlenul de lehet holnap visszarakatom a gyári kontraszt rugut!
Elég konzervatív a szerelőd.Ha a fogyasztás nem gond,akkor a streetrace-hez már jól jönne egy sportlégszűrő.Több levegőt enged át,ehhez több benzin kell(nagyobb főfuvi)=nagyobb teljesítmény.
Nem olyan kircsi az a főfuvi a gyári légszűrőhöz(legalább nem eszik annyit,cserébe viszont kisebb a teljesítmény).Próbáld meg 68-as,70-es főfuvival.
Erősebb kisrugó a kuplungba orvosolja a gyenge rajtot.Egyébként piginél a malo fehér kontraszt gyengébb,mint a gyári,ami nem igazán előnyös.
A másik meg ma be lett rakva szerelonel a malossi multivar 7.2 es gorgot adtak hozza fehér kontrasztot ha 5 el akar gurul a motor es gázt húz ők kiló mint a veszettde ha aálló helyből indulok olyan erotlenul indul mint a csuda es menet közbe kb 20 nál megint kilo!ez is ne tudom mitől lehet!
Sziasztok légyszi segítsetek ha tudtok megyek a motorommal 70 el (piaggio blokkos sr karbis)huzok meg egy kis gázt felgyorsul majd mintha gyújtás le egyszercsak vége!Gázt vissza engedem mar jo is!Benzin csap cserelve uj karbi van rajta!70ccm streetrace henger!
http://www.scooterracing.hu/pr...
Kuplungrugóbol van fekete.Az kell neked.
Egyébként a kuplungba gyári kuplungodhoz való szettet próbáltátok?Nem csak a szín számít,minden kuplunhoz más-más szett való.A te kuplungodhoz,ez a szett való(amennyiben gyári).Ebben a fekete a leggyengébb.
http://www.scooterracing.hu/pr...
Ezt tudom ajánlani,ár-érték aránya verhetetlen.
http://www.scooterracing.hu/pr...
Ha zártat akarsz,akkor malossi e5.
Erősebb kisrugó a kuplungba orvosolja a gyenge rajtot.Egyébként piginél a malo fehér kontraszt gyengébb,mint a gyári,ami nem igazán előnyös.