Üdv mindenkinek.
Van nálam egy Piaggio blokkos SR ditech, az injektoros részét rendbe szedtem, de a teszt út során adta meg magát a vízpumpa.
Nem nagyon szoktam ilyesmit elvállalni, de ezt múszály.
A vízpumpát hogy tudom szétszedni? Szét kell hozzá húzni a blokkot?
És ha a tűn teszem lejjebb a zégert az mennyit segít mert most felülről a másodikban van? A membránlapok egy kicsit elállnak de rátettem mert a fémet nem akartam már rá visszatenni, de mondjuk indul rendesen csak azt a ciripelő hang a torokhang mellett nem tudom hogy honnan jön vagy az is a karbi hangja lehet?
Pontos fogyasztási adatokkal nem tudok szolgálni,majd kitapasztalod.(0,5-1l-t tippelek)Egy kicsit minden karbi visszadolgozik,vedd ki a membránt,ha nem álnak el a lapok akkor minden ok.
Na srácok mar egyenes ben is jelentkezik a problémám!húzom neki pl 80 al es egyszercsak mint a bakkecske mintha elkezdenem a gyujtast levenni ratenni levenni ratenni!Ez mitől lehet?Ha visszabb engedem a gázt akkor jo!
Munkalap :
Variátor-kuplung eltávolítása, teljes takarítás / mindenhová szétszállt a szíj /, hajtásszíj cseréje, összeszerelés 6000.-
Polini Hajtásszíj : 9000.-
Ennyi van rajta, akkor ezek szerint nem történt meg, de gondolom ezt nem nekem kellett volna tudnom. Alig akar elindulni, viszont legalább szétforogja az agyát. 50nél ha rácsavarom, akkor meg csak a hangja változik és érezni, hogy nem megy át a kakaó
Még jó, hogy alkalmanként 20Km-re viszem a motort, hogy jó kezekben legyen
Milyen szinten árt ez a motornak ?
Mostmár kicsit felkészültebben szeretnék odamenni
Az új szíjhoz újra kell hézagolni a variót.Ez megtörtént?A polini szíj,ha jól tudom 16,8mm széles,míg a malo 16,5mm,így újra kell hézagolni.Esetleg a picit hosszabb szíj 1-2 tized gr-mal eltérő súlyú görgőt is igényelhet.(ezt érezni kell,amihez pedig tapasztalat szükséges)
Akkor is nagyobb kell.A 90-es gyári légszűrőhöz ok,17,5-es karbihoz.Ha elálnak a lapok visszadolgozik a légszűrőbe,ill nehezen indul.Szerintem a nagy torokhangot hallod,a sportlégszűrő miatt.
180cm vok! aeroxot naon mondják pedig, h jooo!
hmmmmmmmm.... runner sem rossz meg a malaguti! hmmmmmmmmmm.....nem tom ...melyik a legjobb választás! vagy sr csak karbisban!?
Üdv!
Kicseréltem a motoromon a membránlapokat, a szívócsonkot, karbit, sportlégszűrőt tettem rá és olyan baja lett a motornak hogy a karburátorból ilyen ciripelő hang jön(szerintem a membránlapok nem zárnak jól) és fullad ha nagyobb gázt adok neki. Valaki légyszi segítsen hogy mi lehet a gond? Köszönöm.
Szóval akkor jók a ditech-ek, csak én nem értek hozzá. Akkor vegyen mindenki ditech-et, csak azért mert ~100-ból 4 kifogástalanul működik. Ó én szánalmas, buta, mindent tudást nélkülöző ex motorszerelő. Hát akkor ezért nem ment nekem a bolt......
Van nálam egy Piaggio blokkos SR ditech, az injektoros részét rendbe szedtem, de a teszt út során adta meg magát a vízpumpa.
Nem nagyon szoktam ilyesmit elvállalni, de ezt múszály.
A vízpumpát hogy tudom szétszedni? Szét kell hozzá húzni a blokkot?