Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akár ott is lehet, reméljük ;)
Meleg mocinál a felső csavart (műanyag, érzéssel !) kiveszed, alá raksz egy edényt, alsó csavart kitekered, csorogjon ki jól... Aztán alul vissza, jó szorosan, 110 mL hajtóműolaj beönt, csavar vissza, érzéssel... Aztán 3000 Km múlva ismét ;)
Ahha nah akkor lehet itt a gubanc
Bocsánat, hajtómű lett volna a pontos megfogalmazás. Köszi a választ, a lényeg, hogy burkolatot nem kell majd levenni.
Mennyire kell szívni ? Épp csak kicsi vákum kellene mozgassa .... Erősebb szívás= öreg membrán...
Kedves Kerek ! A Te sebváltódban van olaj ? A mieinkben nincs :) A kihajtásban van, 110 mL, amit alul leengedünk, felül beöntünk ... Burkolatot semmit nem veszünk le, mert ilyen kis lezserek vagyunk ;)
A csapot hogy lehet kizárni?meg szívtam a vakum csövet jött az anyag!
Miért, már ki is zártad a többit ? A szint elmászhat az úszó anyagának öregedése miatt is... Dellónál csak cserélni lehet :(
Úszó szintet hogy tudok itt állítani?
Karbi nem jól áll, úszószint nem OK, benzincsap gyengélkedik ...
Megvolt
Passz, de én először gyertyát cserélnék.
Sziasztok az mitől van hogy a motorom karbis sr piaggio blokkos dombon felfele elkezd nagyobb gaznal rangatni kihagyni mint amikor leveszed a gyujtast majd megint megy majd megint ez ha visszaengeded a gázt es alacsonyabb fordulaton megyek semmi baj!csak dombon felfele!
mondanál egy- két alapszabályt?
Sajnos most hallgattam,nagyobb fordulaton is csörgedezik úgy hallom........:-(
Sziasztok
Bocsi a láma kérdésért, de sebességváltó olaj cseréhez milyen burkolati elemeket kell leszedni? Van erről esetleg egy kép vagy videó? Köszi
ÜDV !

Miként érhető el, hogy a különböző hosszúságú szíjakkal is jól működjön a hajtás ?
Kérdeztem már minek köszönhető, hogy a Malossi szíjjal jó volt a motor, de a szakadás után a Polinivel rossz.
Utánanéztem kicsit és az X special 744 hosszú a 747 helyett, ellenben a Polini 750 hosszú.
Nem csoda, hogy sokkal jobban pörög, alig akar elindulni, nem követi le egyből a gázparancsokat, viszont elég sok pénzért cserélték ki ahhoz, hogy ez így működjön.
Most a szíjból raktak bele a kelleténél nagyobbat, vagy valami beállítás kimaradt a csere után ?
Ditech factory pigi blokkosba, milyen olajat használtok? De a legjobb kellene nekem.......
Az a helyzet, hogy nekem is Di-techem van, meg már egy jó párat meg javítottam. A sajátomba nem sokára meglesz a 19ezer kilométer, és gyári minden injektoros cucca. Szíjat, görgőket, meg ami kopó cuccok azok lettek cserélve.
Pedig nálam kap rendesen, úgy mond nem kímélem, meg ezen próbálok mindent ki.
Most például egy gyertya tesztet csináltam.

Tesztelt gyertyák:
NGK CPR8E
NGK CR7E
NGK CR7EKA
NGK PMR7E

DENSO U22ESR-N
DENSO IU22

Bosch UR3CC

Ezek közül, a kettő legjobb eredményt a bosch és a denso iu22 adta. Ezek nem kormosodtak, több perc alapjárati járatás után sem, stabilan járt vele a motor.
A bosch UR3cc nevű gyertyát 1200Ft-ért megkapom autósboltba, ami szerintem igen jó ár, de a Denso IU22 is 3500Ft körül volt.

Ngk-ból a PMR7E hozott jó eredményeket, de az egy méreg drága gyertya. Nekem ez volt benne mikor megvettem, azóta kb. 8ezret futót vele.
Szia.Egyet értek veled.Nekem 2007-es factorym van 8000. km. van benne.Nagyon jo,igaz nem tùl rég vettem.Én sem vennék karbisat.Tényleg primitív,csak jó benzin,és olaj kell bele.Milyen méretű görgők vannak benne,és mijen a sùlya? Most szeretnék benne cserélni.Viszont nekem valami csörrgedezik benne,pigi blokkos.Hideven jobban hallani,melegen nem,azt mondják nem csapágy de nem tudják mi.Neked nincs valami ötleted? Szivesen venném.Amùgy tökéletesen indul hidegen melegen,és jól is megy.Csak zavar a csördedezése.mint ha csapágy golyók csörgedeznének benne.Üdv..Attila.
A jútyúbon van pár videó, ahol elég komoly teljesítményt kihoznak a purejet-ből.
Van amelyiken 140 felett szaladnak vele.
Egy szerelő ismerősöm rakott ditech-es Sr-re Malossi hengert, meg elektronikát, plusz valami kiput, és könnyedén kiakasztotta a kilométer órát.
Nem olcsó tuningolni és nem lesz túl tartós darab, de szerintem ez igaz a karbisra is.
Nagyjából egyet értek veled.
A lányomnak volt egy ditech Scarabeo-ja, kb. 5000 km-eren keresztül egyszer volt benzinpumpa gondja, amit egy dl. Spuri.val javítottunk.
Más baj nem volt vele, a fogyasztása röhejes volt.
Most vettem a fiamnak egy Gilera purejet-et.
Egy darabig szoptunk vele, mire rájöttem, hogy hengerfejes és ezen is megállt a pumpa.
Ezen a Spuri már nem segített, ezért szét kellett szednem a pumpát.
Összerakáskor sikerült eltörnöm a pumpa műanyag hajtókarját, ezért rézből reszeltem bele egyet, mert nem akartam adni 50.000-ret egy újért.
A pumpa javítás után már majdnem tökéletes volt, de néha prüszkölt egyet, (kb. három naponta.)
Valahol olvastam, hogy a MOL-nak a 100-as benzinjében van valamilyen üza. tisztító adalék.
Teletankoltam MOL Neo-val, kb. 50 kilométeren keresztül rángatott prüszkölt, mint egy kehes ló, azóta hibátlanul működik.
Szerintem is jó a ditech, ha jó minőségű benzint, meg olajat használunk.
Dehogy !
Előre látóan olyan helyre építkezek, ahol nem eshetnek tehenek a fejemre.
Ez persze nem azt jelenti, hogy a békát nem dobhatják be az ablakon, de talán könnyebb ledobni magamról mint a tehenet
Ha a kocsid nem indul reggel felgyujtod vagy szerelohoz viszed?
Mi van ha ejszaka alvas kozben a teton keresztul a fejedre esik egy tehen?
Vegetarianus leszel?