Szia!
Az olajzása a ditechnek alulra megy a forgattyús házba(hoz), nem a benzinnel eggyüt ég el ahogyan a karbisoknál. Ezért tudják produkálni a minimális olaj fogyasztást és a jobb kenést.
Abban maximálisan egyet értek veled hogy aki tuningolni akar vagy bele akar nyúlni az ne ilyet vegyen, mert a karbisat rég megcsináltad komolyabbra, mire ezzel el jutsz addig hogy egy komolyabb elektronika...
Jó írás, de azt elárulod nekem, hogy mégis miért hullik szét a karbis ha azonos körülmények közt működteted
Örülök, hogy elégedett vagy vele, de a kevesekhez tartozol.
Én el sem gondolkodtam a DiTechen, mert mi van ha olyat fogok ki aminek idő előtt behal az üzemanyagrendszere ?
Újonnan bevállalnám, de egy 10évesbe biztos nem tettem volna a pénzem.
A 4,5-5L fogyasztással nem vitatkozom, mert hajtva annyi.
Végsebesség tekintetében viszont nem mondanám gyorsabbnak.
Komolyabban belenyúlni viszont nem lehet a DiTechbe és szó mi szó ez egy elég nagy hátrány.
A fogyasztását szerettem én is. Mást se. Fel tudtam volna gyújtani mikor nem indult. A vizes mina blokk 3,2-es fogyasztással minden nap indul reggel este. Eddig mondjuk csak 4500 km-tert tettem bele.
Én meghagyom mindenkinek a választást. Nekem volt ditechem. Pedig nem sajnáltam a pénzt rá. De feneketlen kútba nem dobálok. 100 ezer felett már nem számoltam...
Az baj, hogy jó véleménye 100-ból csak pár embernek van talán nem véletlen.
Megosztom én is a véleményem a ditechről. Nekem egy 2005ös Factorym van, 2 éve van meg. Mikor hozzám került eléggé leamoritzált állapotban volt, hengerfúrás, komplett kihajtás csere, első telókat fel kellett újitani, görgők, szij, kuplungot ferodorozni, asszem nagyjából ennyi. 12000Km-er volt az órában hogy valós volt-e passzolom azóta elmentünk vele kb 14000km-ert. Hogy mi lett a hiba lista azóta? Nem régiben a benzin nyomás tartó szelep adta meg magát. Széthullott, ezért a nyomást nem engedte el, hanem azzal a 8-10 barral ment az injectorhoz a benzin, ezért bekormozta a gyertyát majd megállt. Igazából ezt sem tartom hibának szerencsére szét tudtuk szedni házilag! és megjavitva összerakva tökéletesen müködik. Aki szidja az injectoros robogót az vagy nem ért hozzá, vagy csak a fejébe vette hogy csak is szar lehet és irigy rá hogy jobb mint a karbis. Gyertyát kb 2-3 kellett összesen benne cserélni. Olajat csak is motul 710-et kap, ez fontos a kompresszor hengerének és dugattyújának is! Kopás semmi nem mérhető rajta pedig még a gyári cuccok vannak benne, felújtva nem volt! Injectorok megint tökéletesek. Ha elkopik a kompresszor annak oka van, nem a ditech hibája hanem a tulajé hogy szar olajat használ. Mióta nálam van bejáratás után 500km-er, eztuán nem mondom hogy megkimélve volt, úgy voltam vele ha meg áll meg áll akkor meglesz javitva. Sokat ment hosszutávon ami annyit jelentett hogy folyamatos 80-85km/h kb 100km-eren keresztül! tehát nem volt kimélve. Igazából a vég sebesség is ekörül van pilóta függő könnyebb emberrel kb 90km/h-ra képes de ez a vége. Városban is leginkább teligázzal volt használva, tehát nem papós elindulással és haladással. Azóta milyen az állapota? Olyan mint mikor fellett újitva, kompresszió még mindig 9,5 bar, fogyásztása 2,2-2.5L/100km és olajfogyasztás 500km/2deci. Mindenki vonja le a következtetést belőle hogy megéri-e. Nem beszélve a tartósságról karbis már rég szét esett volna, rosszabb a kenési rendszere mint egy ditechnek. Nem beszélve a teljesitménye is kisebb illetve fogyasztása jóval több egy karbisnak minimum 3,5L de nem ritka aki hasonlóan használja a gépet hogy ahogyan a sajátomat akkor annak 4,5-5L! Ezek nem kitalál adatok több ismerősömnek van karbis gépe. Nem beszélve hogy 15000Km-er utána kiicsi a kompressziója tehát motor felújitás szükséges! Nem kell különleges szerelő a ditechez, csak picit gondolkozni kell rajta, hogy vajon mi lehet a gondja/baja, ha az ember ráérez akkor rájön hogy egy primitiv szerkezetről van szó! Ami igaz hogy horribilis áron vannak hozzá az alkatrészek, de ha a tulaj betart 1-2 alapszabályt akkor sokáig nem lesz rájuk szüksége! Mivel itt a fórumon csak olvasó vagyok jókat szoktam mosolyogni hogy ki hogy szidja a ditech-et teljesen alaptalanul, ezért is próbáltam leirni a saját véleményem hogy nem kell félni az injectortól, sőt! Ha vennék újból robogót csak is ilyet vennék, számomra a robogó azért kell hogy megbizható legyen, és keveset fogyasszon, és a ditech pont ezt tudja. Teljesitményről azért nem irok mert szerintem 125ccm-es 2T motorig felesleges erről beszélni, aki ült nagyobb motoron az tudja miről beszélek! Remélem akit érdekel olvas pár hasznosat az irásomban.
Üdv
A piaggios stabil mint az államháztartás hiánya.
Bontóból előbányászva vezetékköteg átbuherálva simán beröffent 1 napon belül.Sose volt inyektorhibám max kompresszor.Bontva 10-12e ért.
És egy fullrozsdás RG6-al pöcc-röff.
Felejtsd el az injektorost. Röviden. Kompresszor 28 E, légtömegmérő 30 rongy és a többi szar. Gyertya 2,5E és ha köpi benyom vagy 3-5 db-ot. Kell neked? Nem beszélve arról, hogy nagyon kevés emberke tudja megcsinálni. Érzékeny technika, míg a karbis szar beállításokkal és kopott hengerrel is elmegy így úgy, és sokkal többen értenek hozzá.
Kb.
Ha magas vagy, akkor az Aeroxon nem fogsz elférni, a Runner alatt meg futómű nincs. Nem a sajátomat dicsérem, hanem végigpróbáltam a sportosabb robogókat vétel előtt. Én nem vagyok 180sem, de a Roxon szűköltem A 3-ból lehetne összerakni egy tökéletest.
Runner váz, SR futómű, és akkor legyen a vizes minarelli az Aerox-ból.
Igaz ez a motor van a régebbi SRben is.
Üdv! Van egy ditech( morini) sr 50-em és hogy tudom megoldani h karbis legyen? elég egy karbis elektronika+blokk hajtással? én hengeremre lehet rakni karbit vagy kéne egy fekvő minarelli henger?
Annyira csak nem kopott,hogy érdemben befolyásolja a súlyt,elvégre csak a külső műanyag héj kopik.Mérd meg a 6-ot egyben.Egyébként tized grammos eltérést gyári motornál észre sem veszel.(nemúgy a kihegyezett gépeknél 0,05gr is észrevehető,tapasztalat.)
Az olajzása a ditechnek alulra megy a forgattyús házba(hoz), nem a benzinnel eggyüt ég el ahogyan a karbisoknál. Ezért tudják produkálni a minimális olaj fogyasztást és a jobb kenést.
Abban maximálisan egyet értek veled hogy aki tuningolni akar vagy bele akar nyúlni az ne ilyet vegyen, mert a karbisat rég megcsináltad komolyabbra, mire ezzel el jutsz addig hogy egy komolyabb elektronika...
Üdv