Na ez a kókányolás. Erről beszéltem régebben. Szegény ECU azt sem tudja melyik rendezvényen van. Próbál jól működni (bár gyárilag is egy fos), de a lehúzogatott/kókányolt kábelei miatt csak gyűjti-gyűjti a hibákódokat. Most elege lett, már nem szeretne tovább szenvedni. Képzeld el magad kezek, lábak, fül, szem és orr nélkül 2 éven át...
Ditech volt. Még kint az olaszok átalakították karbisra. Az agya maradt ditech agy. Eddig remekül mûködott is vagy 2 évet. Aztán egyre nehezebben indult, a végén mikor elkeztem csinálni már csak úgy indult be ha a levegõszûrõt befogtam. Most meg már úgy se.
Tegnap szétszedtem az injecktort minden ok.Beindítottam volt szépen alpjárat ismét.Mentem vele egy kört a motor megy szépen de megint nincs alapjáratom...... Állítottam hátula a bowdennél a csavaron is de akkor meg nem indul.Vissza tekertem az eredeti àllapotára most megy csak az alapjárat nulla.Valakinek valami ötlet?
Akkor ezt most kurvára nem értem. Vagy keverlek valakivel. Most akkort ez ditech? Vagy az volt? Most meg karbis? Akkor mit keres rajta a ditech ECU?......
Robogó, nagyrobogó vagy nagymotor? Ha megvan a jogsid rá, akkor én Aprilia Leonardo 250-est vennék. Ha lóvé is van rá, akkor meg Gilera Nexus 500-ast. A 250-es Leókat alaposan meg kell nézni/hallgatni/próbálni vétel előtt, mert gonoszak tudnak lenni. A 150-es Leókat meg kerüld el. (Bár nekem olyan van és hibátlan, de nem is hajtom túl).
Másik motoron még nem próbáltam, mert nincs másik SR a közelemben. Legkorábban hètvégèn tudom talán kipróbálni. Az injektor, benzinpumpa nem lehet zárlatos, mert karbisra át lett alakitva.
Visszaküldheted. Neked kerül pénzbe. Perelhetsz, neked kerül pénzbe. Emellett éveket várhatsz rá, amíg lezárják az ügyet. És igen, bárki dobozolhat/hamisíthat olajat, amíg lesz olyan aki ebben üzletet lát (és ilyen mindig van).
Nekem Malossi Multivar 2000 van a Leó-n. Nincs vele gond. Szépen kidolgozott darab. Bár igazán előnyét sem érzem. Bár lehet hogy én vagyok már vén.....
És ezt az ECU-t próbáltad már más motoron? Egyébként akkoris vehet fel jóval nagyobb áramot, ha pl az injektor vagy a benzinpumpa, stb zárlatos, mert ugye azt mind az ECU vezérli. Bár ebben az esetben szerintem az ECU már biztosan feladta és a zárlatos ágon lévő kimenete(végfoka) már tuti kimeredt....
Sziasztok!Tegnap vettem egy sr50-et.Minden ok rajta csak az nem tetszik hogy olyan darálva indul el,érzem hogy remeg elinduláskor,miután elindult olyan mintha "sebességet váltana"mint a babettán.Honda diom volt elötte az tök simán startolt.Mi lehet vele?Én görgöre tippelek,de nem volt még ilyen mocim.
hali kinter!
rég irtam már!:)
meg van a gond, h mi volt az aprilia ditech-kel!
miért fütyül. koszolt.....
azért fütyül mert nincs benne folytás!:)
hátul meg azért koszolt annyira mert kellett bele 3om csapágy!
ezek voltak a gondok! megusztam olcsón!
be voltam szarva rendesen, h mennyi lesz!pffff....
na de az lenne a kérdésem, h mit ajánlanál uj mocinak olyan 200ei-g! pl.: nagy testü legyen, keveset fogyasszon, menjen is azért, nézzen ki valahogy, olcso legyen az alkatrész, stb.........kiváncsi vok a véleményedre! :)
Azt tudom, hogy a képek általában illusztrációk, de a termékleírásban benne van, hogy full szintetikus. Meg az árán is látszott, hogy ennek bizony full szintetikusnak kéne lennie. Nem offolok tovább, választ már kaptam az eredeti kérdésre. Szép setét!
Nagyon sok helyen oda van írva, hogy a kép csak illusztráció.
Ha a számlán full synt van feltüntetve, akkor valszeg cserélik saját költségükön. Ha nem azt fizettél és az kell, akkor rá kell fizetned sajna és saját költségen visszaküldeni
2 flakonnal vettem,tudom, hogy nem lesz nagy baja tőle, de azt szeretném megkapni, amiért fizettem. Vagy akkor ennyi erővel én is árulhatnék kínai klón ájfónt eredetiként következmények nélkül?
A motorban a jelenlegi vezérlője francia.
SR DITECH 325-008
Aprilia spa: 8224448
Ezt a vezérlőt bármelyik más vezérlőre kicserélhetem? Mármint bármelyik más morini blokkosra?
Pl.: SR DITECH 325-022
Aprilia spa 8224414
Vagy nem mindegyik morinis vezérlő vezérli az olajpumpát?
rég irtam már!:)
meg van a gond, h mi volt az aprilia ditech-kel!
miért fütyül. koszolt.....
azért fütyül mert nincs benne folytás!:)
hátul meg azért koszolt annyira mert kellett bele 3om csapágy!
ezek voltak a gondok! megusztam olcsón!
be voltam szarva rendesen, h mennyi lesz!pffff....
na de az lenne a kérdésem, h mit ajánlanál uj mocinak olyan 200ei-g! pl.: nagy testü legyen, keveset fogyasszon, menjen is azért, nézzen ki valahogy, olcso legyen az alkatrész, stb.........kiváncsi vok a véleményedre! :)
Ha a számlán full synt van feltüntetve, akkor valszeg cserélik saját költségükön. Ha nem azt fizettél és az kell, akkor rá kell fizetned sajna és saját költségen visszaküldeni