Annak akit izgat, hogy mit rejt egy "erősített szíj"
Egyébként ja, a szerelés volt 6K, mert szó szerint ki kellett szabadítani a variátort, a csapot, meg még ki tudja mit.
A munkalapon szerepel : a főtengelycentírozás lehetséges, hogy megsérült, ellenőrzése csak ismételt blokkmegbontással lehetséges.
Az meg megint egy gyönge 40.000-res kiadás.
Kiszedni, szét, ellenőrzés, új csapágyak, új szimmeringek, összerakás, blokk vissza, és új hajtóműolaj.
Még jó, hogy az új főtengelyt is kicentíroztattam mi ?
Na de a képek :
Az első 3-on csak az "erősítés" látható. Az ott vékony drótsodrony, amit széttépett és magára tekert
csak kibírja most már.
Egyébként egyenlőre nem tetszik a szíj
Sokkal jobban forgatja a motort mint amire hangolva lett. Azzal volt egy aránylag nagy alsó fordulati nyomatékhullámom és vígan lehetett vele pici gázadásokkal a fordulatot. A tempó is jobban emelkedett vele negyedgázon, mint ezzel.
A versenyző poronty ismét teljes átéléssel és csillogó szemmel mesélte, hogy KURVA JÓL MEGY ! Bevállalná utcai motornak ....
Ezeken mindig csak utána bosszankodok, mert most mit balhézzak olyanon ami már megtörtént Hazafelé már én is megengedtem magamnak, hogy 60as negyedgázról feltekertem félre és tartani kellett a nyakam 80ig, mert ott szépen visszaengedtem.
A kipufogón a gyári lakk már felvesz egy forró rágógumi állagot és ha belenyúlsz, akkor hámlik le mint a szél.
Következő hsz-en meg majd fogod a fejed, ha motorokat alakítottál át és vágod a témát
Üdv!
Ez gáz!
Olvastam hogy már visszább vettél a szerelésből de nem gondoltam teljesen le álltál.Tanácsot hiába adsz úgysem nyúlok hozzá bár a fagyállózást megcsináltam önindítót is cseréltem ill. a burkolatokat is szedtem már le de azért nem vagyok szerelő.
Azért köszi!
Sziasztok ha van véletlenül valakinek stage6 pro replica kipufogója eladó én mindenképpen vevő lennék rá!piaggio blokkos sr hez!Ha tudtok olyat akinek van és van elérhetőség azt is szívesen venném!
Az akksi is új benne. kb. 1 hónapos. Tekerni tekeri rendesen, de az agya nélkül erősebben bírja. Minden más motort egyből beindít.
Már csak arra tudok gondolni, hogy nem jó helyre adja le a szikrát. Csak nincs stroboszkópom, hogy megtudjam nézni. Ezért gondoltam egy agycserére.
Üdv
Ma vettem át a rendelt olajokat. Sajnos a termékleírással és a (zöld csomagolású) termékképpel ellentétben teljesen szintetikus Repsol olaj helyett fél szintetikust (narancssárga csomagolású, synthetic blend feliratút) kaptam. Bízom benne, hogy véletlenül történt és rendeződik a helyzet, éppen ezért cégnevet nem írok egyenlőre.
Viszont érdeklődni szeretnék, hogyha esetleg nem tudnak/akarnak segíteni a cserében, akkor esetleg nagy baj-e ha ezt használom? Eddig csak full szintetikus Repsol volt benne, és ha már olyat rendeltem és fizettem ki, akkor örülnék, ha olyat is tölthetnék bele.
Hajtóműolajnak meg a Valvoline MaxLife MTF GL-4 SAE 75W-90-et vettem, remélem nem nyúltam nagyon mellé.
Jövőhéten szerdán nem dolgozom, a többi napon igen. Ha neked jó a szerda akkor szerdára megbeszélhetjük. Vagy az utána való héten már én is szabin leszek.
Természetesen a gyertya cserével kezdtem. Szikra is van akkora, hogy a lovat is agyonütné, csak kérdés, hogy jó helyre adja-e le. Viszont amire most jöttem rá, hogy ha rajta van az agya, akkor a duda csak kattog, ha leveszem az agyát és megnyomom a duda gombját rendesen szól. Olyan mintha az ecu-ja zárlatos lenne, és lehet, hogy emiatt nem jó helyen adja le a szikrát, nem felső holtpont előtt. Most jelenleg megpróbálok szerezni rá agy agyat, hátha az agyműtét segít rajta.
Polini Race kevlár
9100-11.000+szállításért lehet kapni.
Ha ez nem megy el legalább 10.000km-t, akkor összekötöm spárgával.
Sima Polini szíjjal meg 11.600 lett volna a csere, így azt mondtam, hogy most már maradjon benne a kevlár
Ennyi járulékos költségre nagyon nem számoltam és ez a lóvé is a bejáratás utáni véghangolásra volt félrerakva Kb. 2 hét és vihetem újra. Nem voltam felkészülve, hogy autót kell bérelni, high end szíj kell bele, stb. A Malossi szakadását is be kell nyeljem, mert nekem kéne fizetni a vizsgálatot, ha kermire lenne küldve, aztán mikor bebizonyosodott a gyártási hiba, akkor visszakapom
Köszönöm szépen!
Természetesen megnézném bár én úgysem tudom megcsinálni,inkább bízom szakemberre.
Ha gondolod írj az előbbi címre és összehozunk egy látogatást.
Most hétvégén dolgozok végig de keddtől szabin vagyok a jövő héten.
Köszi mégegyszer.
Szia Kinter!
Beszélnünk kellene mert nem indul a Di-tech és már k**ra unom.
Tavaly nagy felújításon volt mert a dugó eltört és azóta nem úgy indult mint előtte,de most már teljesen halott át kellene alakítani karbisra.
Valahol olvastam hogy Debrecentől nem messze laksz,jó lenne beszélni ha van időd.Már régebben is segítettél mikor gond volt a géppel jó lenne ha most is tudnál segíteni.
Az e-mail címem:pormiki@freemail.hu
Előre is köszönöm!
Egyébként ja, a szerelés volt 6K, mert szó szerint ki kellett szabadítani a variátort, a csapot, meg még ki tudja mit.
A munkalapon szerepel : a főtengelycentírozás lehetséges, hogy megsérült, ellenőrzése csak ismételt blokkmegbontással lehetséges.
Az meg megint egy gyönge 40.000-res kiadás.
Kiszedni, szét, ellenőrzés, új csapágyak, új szimmeringek, összerakás, blokk vissza, és új hajtóműolaj.
Még jó, hogy az új főtengelyt is kicentíroztattam mi ?
Na de a képek :
Az első 3-on csak az "erősítés" látható. Az ott vékony drótsodrony, amit széttépett és magára tekert
Egyébként egyenlőre nem tetszik a szíj
Sokkal jobban forgatja a motort mint amire hangolva lett. Azzal volt egy aránylag nagy alsó fordulati nyomatékhullámom és vígan lehetett vele pici gázadásokkal a fordulatot. A tempó is jobban emelkedett vele negyedgázon, mint ezzel.
A versenyző poronty ismét teljes átéléssel és csillogó szemmel mesélte, hogy KURVA JÓL MEGY ! Bevállalná utcai motornak ....
Ezeken mindig csak utána bosszankodok, mert most mit balhézzak olyanon ami már megtörtént Hazafelé már én is megengedtem magamnak, hogy 60as negyedgázról feltekertem félre és tartani kellett a nyakam 80ig, mert ott szépen visszaengedtem.
A kipufogón a gyári lakk már felvesz egy forró rágógumi állagot és ha belenyúlsz, akkor hámlik le mint a szél.
Következő hsz-en meg majd fogod a fejed, ha motorokat alakítottál át és vágod a témát
Ez gáz!
Olvastam hogy már visszább vettél a szerelésből de nem gondoltam teljesen le álltál.Tanácsot hiába adsz úgysem nyúlok hozzá bár a fagyállózást megcsináltam önindítót is cseréltem ill. a burkolatokat is szedtem már le de azért nem vagyok szerelő.
Azért köszi!
Már csak arra tudok gondolni, hogy nem jó helyre adja le a szikrát. Csak nincs stroboszkópom, hogy megtudjam nézni. Ezért gondoltam egy agycserére.
Ma vettem át a rendelt olajokat. Sajnos a termékleírással és a (zöld csomagolású) termékképpel ellentétben teljesen szintetikus Repsol olaj helyett fél szintetikust (narancssárga csomagolású, synthetic blend feliratút) kaptam. Bízom benne, hogy véletlenül történt és rendeződik a helyzet, éppen ezért cégnevet nem írok egyenlőre.
Viszont érdeklődni szeretnék, hogyha esetleg nem tudnak/akarnak segíteni a cserében, akkor esetleg nagy baj-e ha ezt használom? Eddig csak full szintetikus Repsol volt benne, és ha már olyat rendeltem és fizettem ki, akkor örülnék, ha olyat is tölthetnék bele.
Hajtóműolajnak meg a Valvoline MaxLife MTF GL-4 SAE 75W-90-et vettem, remélem nem nyúltam nagyon mellé.
Köszi a választ
9100-11.000+szállításért lehet kapni.
Ha ez nem megy el legalább 10.000km-t, akkor összekötöm spárgával.
Sima Polini szíjjal meg 11.600 lett volna a csere, így azt mondtam, hogy most már maradjon benne a kevlár
Ennyi járulékos költségre nagyon nem számoltam és ez a lóvé is a bejáratás utáni véghangolásra volt félrerakva Kb. 2 hét és vihetem újra. Nem voltam felkészülve, hogy autót kell bérelni, high end szíj kell bele, stb. A Malossi szakadását is be kell nyeljem, mert nekem kéne fizetni a vizsgálatot, ha kermire lenne küldve, aztán mikor bebizonyosodott a gyártási hiba, akkor visszakapom
Természetesen megnézném bár én úgysem tudom megcsinálni,inkább bízom szakemberre.
Ha gondolod írj az előbbi címre és összehozunk egy látogatást.
Most hétvégén dolgozok végig de keddtől szabin vagyok a jövő héten.
Köszi mégegyszer.
Beszélnünk kellene mert nem indul a Di-tech és már k**ra unom.
Tavaly nagy felújításon volt mert a dugó eltört és azóta nem úgy indult mint előtte,de most már teljesen halott át kellene alakítani karbisra.
Valahol olvastam hogy Debrecentől nem messze laksz,jó lenne beszélni ha van időd.Már régebben is segítettél mikor gond volt a géppel jó lenne ha most is tudnál segíteni.
Az e-mail címem:pormiki@freemail.hu
Előre is köszönöm!