Hát én nem tudom, hogy milyen szíjat raknak bele, de köpni nyelni nem tudtam mikor a telefonba benyőgték a 15.000res számlát.
Gondolom nem csak nekem sok az csöppet egy szíj+cseréért
Valaki meg tudja mondani mitől lehet az,hogy lefullad a di techem ha megállok?Ha egy ki gázt húzok álló helyzetbe akkor nincs gond csak nincs alapjártom.
A probléma továbbra sem oldódott meg, a motor továbbra sem hajlandó indulni. Szereztem egy normális kompressziómérőt, azt amit be kell tekerni a hengerbe, nem csak belefogni. Ezzel már feltöltött aksival ,nyél gázon 8-8,5 bar-t mértem. A membránt megint kicseréltem egy újra mert megint visszadolgozott a légszűrőbe. Ma a főtengely szimeringeket is kicseréltem mint két oldalon. A karbi is felújítva dellorto 12-es. De meg sem nyikkan vele. Szereztem egy másikat is azzal is ugyanezt csinálja.
Büdös forintot nem költöttem volna a tuningra...Érzékenyebb, problémásabb, többet zabál stb... Attól, hogy szétkapták a blokkot simán lehet hátsó kuplungnál szar a tányér... Lehet annyira nem nézték... Fene tudja. Majd beszámolsz.
A komplett hajtásban van cirka 1800Km.
Gondolom, ha lett volna vele valami baj, akkor jelezték volna, hisz atomjaira lett szedve az egész blokk.
Most kap egy másikat és ha ezt is eltépi, akkor a következő szíjat reményeim szerint már nem nekem kell venni. Abban az esetben csak a hibát okozó alkatrészt cseréltetném, mert olyan jól nem megy, hogy 4-500km-enként szíjjat vásároljak bele.
Számítottam 4-5000Km-t erre a Malossira
Hello van egy aprilia ditekem és ugye a gyujtás tőnkre ment szerintetek menni fog
Ugy ha egy aprilia sonic komplet gyujtását rakom fel tehát alap lap lendkerék plusz annaka kábel kőtege elvileg ezzel van szikrám és csak a jeladonál kell ki sakkoznom hogy akkor adja a szikrát ha fel er a dugo. Szerintetek ezzel megoldhato hogy használni lehhesen a gépet?
Ok! :) Csak furcsa volt ahoz képest amikor minap mostam és a kereket tisztítottam lényegesen nehezebb volt forgatni mint most..na de megy a szerelőhöz! :))
Az szép lenne ha súrlódó kuplunggal álldogálnál a lámpáknál, de probléma esetén hazatolni sem lenne semmi Már miért kéne hogy ellenállása legyen a keréknek mikor forgatod ? Van egy bizonyos fordulatszám ami alatt visszahúzzák a rugók a pofákat és szabadon tud futni a kerék. Vidd el egy szervizbe és átnézik neked
Ma màr írtam hogy a motor elveszítette az erejét és zörgött hátulról a hajtás felöl valami.Most néztem motorfék nulla és ha sztenderre állítom a kerék olyan mintha szabadonfutós volna semmi ellenàllàsa nincs ha megforgatom pedig kéne lennie.Ez mi lehet? A kuplung halt meg?
Gondolom nem csak nekem sok az csöppet egy szíj+cseréért
Valakinek valami ötlete?
Gondolom, ha lett volna vele valami baj, akkor jelezték volna, hisz atomjaira lett szedve az egész blokk.
Most kap egy másikat és ha ezt is eltépi, akkor a következő szíjat reményeim szerint már nem nekem kell venni. Abban az esetben csak a hibát okozó alkatrészt cseréltetném, mert olyan jól nem megy, hogy 4-500km-enként szíjjat vásároljak bele.
Számítottam 4-5000Km-t erre a Malossira
Ugy ha egy aprilia sonic komplet gyujtását rakom fel tehát alap lap lendkerék plusz annaka kábel kőtege elvileg ezzel van szikrám és csak a jeladonál kell ki sakkoznom hogy akkor adja a szikrát ha fel er a dugo. Szerintetek ezzel megoldhato hogy használni lehhesen a gépet?
Vizpumpánál a felső cső csonkra a hütő felőli cső megy rá ?
Valaki kukancson már alá :)
Nem terveztem cserélni mostanában.
Nekem is 1ről a 2re mállott szét a szíj.