Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak tippek :
Egy ismerősömnek keregett-kattogott hátul és szíjtárcsát kellett cseréljen, de kerregés jöhet a végáttételtől is, ha kopottak a fogak, kivan egy csapágy, stb.
Szét kell szedni, mert így csak találgatni lehet
Érdeklődni szeretnék hogy mitől van az elment a motor ereje és úgy kerreg hàtul mint a harckocsi.Legalàbb is onnan hallom.Ugye van az a kerregő hangja de most sokkal erősebb.Valaki tudna segítni mi lehet ez?
450km-es Malossi szíj.
Nálam leszerepelt a márka és nem csak ezzel.
Megveheted a cuccokat
Szétrobbant az új szíj és feltekerte a variátor.
Ezért nem lehetett lenyomni a berúgót.
Egyenlőre ennyi.
Azt hiszem én is. Hétvégén szétlesz szedve a vas. De akkor már mindent átnézek rajta.
Fúrás, dugócsere....
Az akksi nem fullon. Kb. kétnapja volt feltöltve, azóta vagy 3 levegõszûrõ befigós inditást próbáktunk vele. Ebbõl kétszer be is indult. De feltöltöm és mérek még egyett. De szerintem az se lesz több. Ennek blokk szétszedés lesz a vége szerintem.
A kompressziót ugye teljes gázadással és fullra töltött akkuval mérted? Másképp nem mutat valós értéket.
Az kevés. Végülis be kellene indulni, de az a kompresszió érték már lóf..... Ha 1500 km van benne a felújítás óta, akkor az nem volt felújítva vagy meg lett sütve...
Mint írtam, mér nem foglalkozok motorokkal. Egy ilyen elektronikát összerakni sem két perc. Nincsen már alkatrészem hozzá, meg motor sem, amin ki tudnám próbálni. Utána kell járnom, hogy most mi mennyibe kerül, mert egy ideje már nem foglalkozok ezzel. De ha már a kábelköteget is átcserélted, akkor szerintem nem kis meló lesz visszaállítani. Magát a gyújtást könnyű bekötni, mert összesen 4-5 kábelt kell a helyére tenni. De hogy mikor lesz időm egy modult összerakni.....
Most nekem 1200Ftért sikerült tömítés készletett vennem, amibe volt hengertalp hengerfej, kipufogó és szívócsonk tömítés. Annyi hogy a csomagoláson nem aprilia sr volt, hanem suzuki katana.
Akkor csak az lesz a vége, hogy lehúzom róla a hengert, és megnézem. Azon a 1-2 ezer forinton amibe a tömítések kerülnek már nem múlik, ha feleslegesen veszem le. Legfeljebb én is meglátom, hogy milyen a henger.
Hali
Sajnos a kompresszió mérés nem árul el sokat. Volt olyan példa, hogy jó értéket mértünk, és még se volt jó, a motor megbontásánál látszott, hogy a gyűrűk ronggyá voltak kopva, ja és kb. 1000km-t futott a motor felújítástól számolva. De alu hengernél már volt olyan is hogy egyszer megmelegedett és elvolt deformálódva a hengerbe a furat, és azért nem indult.
Mértem nála kompressziót, 6,5-6,75 között volt. Szerintem ennyivel még be kellene, hogy induljon.
Egyéb ötlet? Még a főntengely szimeringen gondolkodom, hogy nem-e az tréfálkozik velem.
A másik az hogy hogy ha álló helyből nyelgazzal indulok nincsen semmi baj!szépenkkigyorsit!
Köszi a segítséget erre meg nem gondoltam!De a delorto karbiban hogy tudok benzinszintet emelni?
ez nem festett na akkor hogy ne keljen semit csinálnom vele csak ezt a kompjutert össze szerkeszteni hozzá az megoldható lenne? te értesz hozzá úgy is
Ez nem az enyém volt. Hacsak át nem lett festve. :)
Ehhez olyan lendkerék is kell mint a karbisokon. Karbis morini lendkereket pedig nem hiszem hogy fogsz kapni. Plusz alaplap is kell, mert a mina nem hiszem hogy jó lesz.
am meg ilyen piros idomos ez 2002 es évjárat
van egy ilyenem egybe is ez cdi meg trafó meg minden ehez mia vélemény?
Abban a beállításban sima cdi modullal (amit Te vettél) nem fog működni. Az én gyújtásom teljesen máshogy működött.
Az igazság az hogy már nem foglalkozok motorokkal. Lassan már fél éve (ha nem több). Régebben 10+postáért csináltam ilyen FET gyújtómodulokat, most nem tudom mennyiből jönne ki. Milyen színű a motor egyébként? Képet kérhetek róla? Lehet hogy az én kis exmotorkám?
Ezt ki kell próbálni. A gyertya színe árulkodni fog, hogy tetszik-e neki a keverék. Ha túl fehér, akkor keveset kap, több kell neki, mert megsül. HA kormos fekete, akkor sok a benzin, visszább kell venni, mert nem tökéletes az égés és sokat is fogyaszt.
nem vetem új gyujtás alaplapot meg semmit csak egy elektrinika dobozt meg egy másik karbis sr kábel köteget semmi mást ja meg egy új trafót mert simson trafóval volt megoldva