Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hughlaurie akkor egy ilyen elektronikát mibe dunánk elintézni vagy hogy müködik a dolog? :)
De főfúvókából nem nagyon kell nagyobb vagy igen?
A karburátor már inkább 70-es hengerre való és gondoltam egy ilyen sportégszűrővel se kell nagyobb mert kap annyi anyagot hogy nem tudom megsütni a hengert.
Ez a lényeg. :)
A karbit hangolni kell. Fúvókázni, miegymás. Minden motoron másképp viselkedik az adott karburátor.
Igen megy.Kapott egy új aksit,mert az szívatott,megfurattam,új dugó,és megy üzembiztosan,mint az álom.
Bocsi a linket elrontottam.
link
Üdv!
Van valakinek véleménye vagy tapasztalata erről a termékről:http://www.robogoalkatresz.eu/..." target="_blank">link. Motoforce 17,5-es karbihoz lenne. A karbit akkor is fúvókázni kell ha 50-es a gép?
Neked megy még a szekér? :)
Ehhez az elektronikához kell a saját alaplapja, lendkereke,viszont ezt az életbe nem mókolod fel a morini főtengelyre.
Szerintem kérd meg Hughlauriet,hogy csináljon neked egy másik elektronikát.
Gondolom vettél gyújtás alaplapot, komplett tekercsekkel együtt, mert másképp nem fog menni. Valamint kell egy lendkerék is. De hogy az hogy is fog felmenni pontosan a ditechre... Jobb lett volna egy másik FET modult szerezni, mert ez így sokba lesz a végére.
Bizony az.
Ez az én fajta FET-es elektronikám. Csak akkor megy tönkre ha fordítva kötik be vagy ha rajtafelejtik a gyújtást. Csak nem az én volt motorom van nálad? Piros-fekete-fehér?
Ha lehet csak Mitsuboshi szíjat használok.
most a kábel köteget csak hosszabítani kell meg a lámpákat kell be mokolni amúgy stimmel az egész ahogy végig vezettem a gépen
és akkor most mi a tehendő ?
Ez talán a kinter(Hughlaurie?) féle elektronika.Ilyet kellene csináltatnod mesterrel.
Kiváncsiságból majd rámérek. De 1500 km-t ment felújítás óta. De ha kompresszió lenne a baja akkor úgy sem indulna ha befogom a levegõszürõt. Vagy tévedek.
Namost,neked morini blokkos diteched van karbisra alakítva.Amit vettél kábelköteget,az meg minarelli blokkos sr-é(legalábbis a cdi tuti az).Ez így nem fog együtt működni.
és ez a eredeti karbis sr kábel köteghez amit vettem
itta kép a leolvadt elektronikárol meg az újrol is küldök amit vetetm a másik kábel köteghez
Heló. Morrini ditechnél mennyi az elvárt kompresszio. Nekem most 7, de nem akar beindulni, pedig minden tökéletes. Amikor indítom, olyan mintha majdnem indulna, de mégsem. Kompresszor, ac injektorok minden jó, mert egy tökéletesről tettük át.
Az SR-embe gyári Athena szíj van....

Sok infó megtalálható a LOUIS.de oldalon is.
- louis.de
- bike-databank
- aprilia, roller, bis50
- kiválasztod mi kell.......
- producte@dateblantt....


És már adja is ki az infókat


Pl a régi SR-er adatai:
http://www.louis.de/_10c612171...
Leolvadt az elektronika?Rajta hagytad a gyujtást?
Meg kellett volna venned az alaplapot,cdi-t,lendkereket,fesszabályzót is.
Vagy megmutatni "kinter"-nek az elektronikát,hátha ő végezte az átalakítást,és csináltatsz vele egy újat.
Leolvadt az elektronika?Rajta hagytad a gyujtást?
Hali
Ez egyértelműen kompresszió hiány. Ditechnél is ezt a jelenséget ez a hiba okozza. Most a sajátom is ezt kezdi játszani, ha nehezen elindul utána már megy „rendesen”, meg ditechnél még társul hozzá a gyertya kormolása is.