De főfúvókából nem nagyon kell nagyobb vagy igen?
A karburátor már inkább 70-es hengerre való és gondoltam egy ilyen sportégszűrővel se kell nagyobb mert kap annyi anyagot hogy nem tudom megsütni a hengert.
Üdv!
Van valakinek véleménye vagy tapasztalata erről a termékről:http://www.robogoalkatresz.eu/..." target="_blank">link. Motoforce 17,5-es karbihoz lenne. A karbit akkor is fúvókázni kell ha 50-es a gép?
Ehhez az elektronikához kell a saját alaplapja, lendkereke,viszont ezt az életbe nem mókolod fel a morini főtengelyre.
Szerintem kérd meg Hughlauriet,hogy csináljon neked egy másik elektronikát.
Gondolom vettél gyújtás alaplapot, komplett tekercsekkel együtt, mert másképp nem fog menni. Valamint kell egy lendkerék is. De hogy az hogy is fog felmenni pontosan a ditechre... Jobb lett volna egy másik FET modult szerezni, mert ez így sokba lesz a végére.
Ez az én fajta FET-es elektronikám. Csak akkor megy tönkre ha fordítva kötik be vagy ha rajtafelejtik a gyújtást. Csak nem az én volt motorom van nálad? Piros-fekete-fehér?
Kiváncsiságból majd rámérek. De 1500 km-t ment felújítás óta. De ha kompresszió lenne a baja akkor úgy sem indulna ha befogom a levegõszürõt. Vagy tévedek.
Namost,neked morini blokkos diteched van karbisra alakítva.Amit vettél kábelköteget,az meg minarelli blokkos sr-é(legalábbis a cdi tuti az).Ez így nem fog együtt működni.
Heló. Morrini ditechnél mennyi az elvárt kompresszio. Nekem most 7, de nem akar beindulni, pedig minden tökéletes. Amikor indítom, olyan mintha majdnem indulna, de mégsem. Kompresszor, ac injektorok minden jó, mert egy tökéletesről tettük át.
Sok infó megtalálható a LOUIS.de oldalon is.
- louis.de
- bike-databank
- aprilia, roller, bis50
- kiválasztod mi kell.......
- producte@dateblantt....
Leolvadt az elektronika?Rajta hagytad a gyujtást?
Meg kellett volna venned az alaplapot,cdi-t,lendkereket,fesszabályzót is.
Vagy megmutatni "kinter"-nek az elektronikát,hátha ő végezte az átalakítást,és csináltatsz vele egy újat.
Hali
Ez egyértelműen kompresszió hiány. Ditechnél is ezt a jelenséget ez a hiba okozza. Most a sajátom is ezt kezdi játszani, ha nehezen elindul utána már megy „rendesen”, meg ditechnél még társul hozzá a gyertya kormolása is.
A karburátor már inkább 70-es hengerre való és gondoltam egy ilyen sportégszűrővel se kell nagyobb mert kap annyi anyagot hogy nem tudom megsütni a hengert.
link
Van valakinek véleménye vagy tapasztalata erről a termékről:http://www.robogoalkatresz.eu/..." target="_blank">link. Motoforce 17,5-es karbihoz lenne. A karbit akkor is fúvókázni kell ha 50-es a gép?
Szerintem kérd meg Hughlauriet,hogy csináljon neked egy másik elektronikát.
Sok infó megtalálható a LOUIS.de oldalon is.
- louis.de
- bike-databank
- aprilia, roller, bis50
- kiválasztod mi kell.......
- producte@dateblantt....
És már adja is ki az infókat
Pl a régi SR-er adatai:
http://www.louis.de/_10c612171...
Meg kellett volna venned az alaplapot,cdi-t,lendkereket,fesszabályzót is.
Vagy megmutatni "kinter"-nek az elektronikát,hátha ő végezte az átalakítást,és csináltatsz vele egy újat.
Ez egyértelműen kompresszió hiány. Ditechnél is ezt a jelenséget ez a hiba okozza. Most a sajátom is ezt kezdi játszani, ha nehezen elindul utána már megy „rendesen”, meg ditechnél még társul hozzá a gyertya kormolása is.