Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lenne egy hülye kérdésem. Nem 12V-os az elektromos rendszer Old SR-en?
Köszönöm szépen!
Ha hazaèrtem àtnèzem alaposabban, lehet modosítok rajta, ès újra jelentkezem.
Felveszem velük a kapcsolatot, kikèrem az ő vèlemènyük is.
Sziasztok! segitséget szeretnék kérni . Van egy aprilia sr 50 motorom vizhütéses 2000 évj.. Kapott uj dugot,gyürüt, csapszeget és kb ment vele 50 km és megállt . Probáltam inditani de nem indul kb. 10 mp öninditózás után egyet puffan a kipufogo és ennyi. Ha van valami ötletetek irjátok meg .köszönöm
Nem fog valós 120at menni és nem lesz 15Le.
Az első verzióban majdnem a legerősebb vashenger van, de az sincs 15Le. A második verzióban gyengébb az S6 henger mint a Top, bele kellene faragni hogy egálban legyenek, cserébe azon erősebb a kipufogó / de nem diszkrét hangú /.
Hy!



Kicsit olvasgattam a dolgok után és mivel én nem csak egy szezonra tervezem az átalakítást, az alu henger / alkatrész nem biztos, hogy jó befektetés lenne.
Ha szépen megkérlek összedobnál nekem egy komplett rendszert?
Gondolom a legfontosabb az a keret, az kb 200 ezer lenne rá.
Amit szeretnék: ~ 120 km/h, jó gyorsulás (~15 LE), ránézésre gyári motor, nem kirívóan hangos...
/ ha jobb neked levélben: anto87n@hotmail.com /

thx
Jók a számok és a technikai blabla is sokat ígér, de soha nem hallottam ilyen márkákról. Legyen valami ismert Mobil 1, Castrol, Valvoline, stb csak 75w-90 full synth
1. 1400Ft ért Mannol 75W-90 Váltóolaj SAE GL5 szintetikus 1L - 75W90 GL-5 hajtóműolaj
Teljesen szintetikus transmissziós olaj, a differenciálmű, hátsó futómű kormánymű es a többi transzmissziós mechanizmusokhoz. Speciális összetetelnek köszönhetöen alkalmazható mind a szinkron sebességváltóknál, mind a magasan terhelt differenciálművek esetén.Egyéb specifikációk: SAE 75W-90; API GL 5; MIL-L-2105 D


vagy
2. 2000Ft ért Meguin 75W-90 1L High-tech GL5 szintetikus
A MEGUIN SAE 75W-90 szintetikus hajtóműolaj nagy nyomásálló képességű,gondosan megválasztott alapolajokból és összetett hatású EP adalékokból készülő sebességváltó olaj. EP adaléktartalmánál fogva biztosítja a kívánt kenőréteg kialakulását és magas üzemi hőmérsékleten is megakadályozza a kenőolaj minőségromlását. Korróziógátló hatása még nedvesség jelenlétében is meggátolja a sebességváltóművekben a korróziós jelenségek kialakulását. Kopás és zajcsökkentő hatású, kiválóan ellenáll az öregedésnek, a tömítőanyagokkal szemben semlegesen viselkedik. Elsősorban a nagy igénybevételnek kitett hypoid fogazású mechanikus sebességváltókhoz, nyomatékváltóhoz. Felhasználható továbbá kiegyenlítőművek, hátsóhidak, kardáncsuklók kenésére is ahol API GL5teljesítményű kenőolaj van előírva.

elnézést, hogy ennyire nehéz eset vagyok, de nem értek hozzá, és nem akarok rosszat venni . Köszi
404 hiba

Full szintetikus 75W-90 kell bele.
http://www.egumotors.hu/robogo...
http://www.egumotors.hu/4143-v...
h
a a hangja is változik, akkor beejtheti a szíjat. kontrasztrugó csere
Hi !

A szíjból nem kell oversize ez jó :
http://www.egumotors.hu/4143-v...
A kuplung mellé : http://www.egumotors.hu/4269-k... , a Malossi membrán helyett : http://www.egumotors.hu/719-po... , vagy V Force 3, a Malossi vario helyett : http://www.egumotors.hu/4277-v... , diszkrét kipufogó pigire ? http://www.egumotors.hu/712-ki...
Nah ma fel dobtam egy teljesen uj kár bit a motoromra ugyan olyan 17 .5 os mint volt 90 es fofuvival es bakker sokkal erősebb lett a motor mint volt gaznal kapaszkodnom kell majdnem emeli az elejét!De basszaus 40 el megyek 50 metert gaz neki es pakk a rangatas megmaradt ugyan ugy mint volt is! Mi lehet ez bakker tanácstalan vagyok mar!?
hello nekem egy aprilia sr 50 oldom van és most kapot egy furt henger és nem akar be indulni az indulás határán van be pufog de nem indul mi lehet a probléma ? kőszi előre is
Üdv
Aprilis SR 50 di-tech hajtóműbe ez az olaj megfelelő: http://alkatreszek.hu/termek_o...|I ?
Vagy erről az oldalról valamelyik másik?
Köszi
Sziasztok.
Hány gramos a gyári aprilia sr factory ditech görgője?
És milyen méretű szijj kell rá? Ezek hibája miatt csinálhatja hogy elinduláskor húz,majd kicsit nem,és megint húz? Üdv: Atti!
Helló!

Van egy 2008-as SR 50 LC-m.
Szeretném felpofozni és a segítségeteket kérném!
Eddig ezeket néztem ki:
Főtengely: STAGE6 (HPC)
Hengerszett: STAGE6 RACING 70CC Piaggio
Karbi: STAGE6 DELLORTO 21MM sr r
Kuplung: KUPLUNG STAGE6 TORQUE CONTROL (107MM) piaggio
Membrán?: MEMBRANBLOCK MALOSSI
Szíj: Malossi Kevlar MHR Over Range, PIAGGIOpiaggio hosszú blokk
Variátor: Malossi -MHR- Variátor Piaggio - Gilera 50cc
Kipufogó: na ez kérdés, nem akarok hangosat, feltünőt
Légszűrő: a gyári jobb betéttel?

Gondolom nektek a lista láttán már összeáll a gép, és meg tudjátok mondani, hogy mi hiányzik még a kosárból.
Szeretném ha a szerelő kezébe kerül ne legyen még egy hét amire visszakapom mert ez kell még meg az kell még....ez nem jó így az nem jó úgy.

üdv!
Sziasztok.
Aprilia sr factorim van.Piaggió blokkban hol találom a szabadonfutót?
Szokott az csörgedezni benne?
Vagy lehet hogy a 17.5 ös karbi kicsi ehhez a hengerhez?
Nem hiszem el ma megint szarakodott a motor!Az normális hogy 70ccm stage6 streetrace hengerrel 72 es főfuvival tű legallul és sokal a motor 50 nem megyek kb 500metert és gázthuzok neki akkor berángat majd elindul!tűt feljebb teszem hogy több legyen a nafta akkor még rosszabbb!
Mégis, milyen mociról beszélsz ? Nem mind1 ;)
Hali.Ma jöttem hazafelé melóból és az orridomom hirtelen elmozdult a helyéről,lejjebb csúszott vagy 2 centivel:/ hol van ennek az illesztése?
Azért a ditech kicsit más tészta. Az injektor alatti tömítések is keményen beleszólnak a dologba. A kevés végnyomás nem biztos hogy hibás hengerre/dugóra utal.
Köszönöm ! Nálam hidegen beindul Melegen nem a kompresszio 4.5 Bar ez gondolom nagyon kevés !?
Nálam a 70-es polini 6,5 bar-ral még vígan ment.
8-12 bar.
Nekem 50 km után se égeti a kezemet a dekni. Meleg, de simán fogható.