Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem aprózod el KICSERÉLIK A TOP membránodat, vagy mi ?
Járatáshoz mindig egyel kisebb hőértékűt mint ami bele való.
http://www.egumotors.hu/4275-p...
Egész pontosan ez az a membrán amit kértem!
Hát elébe mentem a dolgoknak és rendeltem stage6 membránt házzal megpróbálom beletenni!elvileg honap itt is lessz!Kíváncsi leszek rá bár most már én is kímélem a mocit!Benzint is olajozom kap holnap még egy új légszürcsit és majd kiderül!egyébként mekkora gyertyahézag és mekkora hőértékű gyertya jó ilyenkor?Mert nekem 9 es ngk iridium gyertya van benne 06 os hézaggal!
Ha új a ház és újak a lapok, akkor nem nagyon tudsz mit csinálni.
Olyanról már hallottam, hogy a vadonatúj lapok elállnak a háztól, de olyat még nem, hogy új ház a hozzá adott lapokkal nem jó.
Ha gondolod, akkor vannak eladó sorba került ÚJ Malossi karbon lapjaim 0.30-0.35-0.40 vastagságban. Ha úgy érzed, hogy "belebegnek", akkor megpróbálhatsz egy vastagabb szettet, de szerintem neked a 0.30 lenne a jó.
Egyébként ma voltam bent a szerelőnél aki összerakta a motort kérdeztem tőle mi lehetett az a megállás kérdeztem hogy ha megszorult mi van azt mondta semmi nincs gáz mehetek nyugodtan tovább!én is keveslem a 68 ast bár ő adta hogy próbáljam meg ezt!betettem ugyanaz!már arra gondolok hogy bizonyos fordulaton a membrán nem zár hanem lebeg és ezért túldúsul a keverék mivel pl a légszűrőház belseje is benzines aminek szerintem azért nem kéne az legyen mert ugye erre szolgál a membrán!Bár valamennyit visszadolgozik okés de.....
Nem tudom mekkora kéne bele, de ha jól rémlik, akkor az 50es 12mm karbiban van 72-74 főfuvi gyárilag
10perc alapon marha sok szerintem. Nekem azt mondták, hogy ne hagyjam alapon sokat, mert lekajál vagy beköpködi a gyertyát, szóval melegítsem kicsit alapon és utána kis gázfröccsökkel melegítsem ki.
Azóta így csinálom, de nekem ahogy kopott, úgy kezdet sokallni alul.
Felöl meg nem tudom mi van
17,5 delorto de nekem is furcsa a dolog főleg hogy meg igy is fullad!Azért egy 70ccm henger egy 76-80 as fuvit el bírna nem?Nemlehet membrán hiba bar mondom uj az is!De ki tudja nem bízom mar nagyon az újabb sem!Vagy gyertya hoerteke lenne magas mert pl reggeli inditasnal mielőtt elindulok járatok alapon egy 10 percet mielőtt megindul ők 30 ig tok szépen pörög majd kis gaz lépések a motorrol pruszkol rangat minden baja van egyszercsak tulteszi magát rajta es mar jobb utánna csak kicsiket rangat!azt is folyamatos 30 al mész majd gaz 5 másodpercig pruszkol majd elindul!
4-4.5 körül kéne legyen
Te mekkora az a karburátor, hogy ilyen piszlicsáré fúvóka kell bele.
Ráérsz a bejáratás után fúvókázni, karburálni, görgőzni, tolórugózni, kuplungrugózni, mert ezeket így is úgyis ki kell cserélned a bejáratás végén. Persze csak ha a maximumra mész.
Hidd el nekem sem leányálom elengedni mindenféle 50es fityfasz kínai robogót, mert már a henger előtt is az volt a dilim, hogy odaálltam a 125 4üteműnek is
Konkrétan ma előztem az első motorost az új blokkal. Egy 70év körüli bácsi volt alatta egy Simsonnal és 40nel megfogtam az emelkedőn
Egyébként hétvégén volt egy felüljáró aminek nem tudtam lendületből nekimenni, így jobb híján megálltam és közöltem a robogóval : Most én viszlek egy kicsit ! és feltoltam
Tegnapi tanácsot megfogadva tettem ma a motorba 72 es főfúvoka helyett 68 ast de ugyan az a tünet hidegen rángat ha melegszik kicsit kezdi elhagyni de pl 40 es tempónál ha húzol kis gázt akkor berángat megtorpan majd megindul!Nem lehet membrán hiba,bár új benne az is!
Karbis Factory tulajok..nektek mennyit fogyaszt a moci normális használat mellett...(60-65 km/h-es max sebesség,és nem full gázon húzatva folyamatosan...) ?
10 ezret kérne érte , Teli sonkás főtengely .
Nekem SR50 ditech-em volt. Abból csináltam sima karbist, aztán meg etanolos masinát annó. Hibátlan volt. Persze már nincs meg, eladtam. Mostmeg van nagyobb, de fáj a szívem a kis SR-ért. Mindenki megnézte. :(
Köszönöm!
Igazából nekem nem tuningra kell. Megbízható legyen, ne hagyjon cserben. Igazából városon belüli"bevásárlós" moci lenne. MOst kihasználnám a szezont vele, télen pedig mindenképp darabokra szedném, és cserélném amit csak kell. Onnan már tudnám, hogy mi is van benne ténylegesen :) Akkor vállalható?!
Semmi baja a morini blokknak, ha jól rakják össze. Annyi hogy mostmár kevésbé kapni hozzá tuningcuccokat.
A vizes hengernél a hűtés kiegyensúlyozottabb, de ettől még az is meg tud ragadni.
Üdv
Ez nagyban függ a felújítás minőségétől. Igazából ha rendesen össze van rakva akkor elég sokat elmegy hiba nélkül, főleg a karbis változatok.
"Szivató nélkül indul normálisan az nem baj?" Most még nem. Ha majd lesz benne 5-600 km, akkor be kell hangolni a karbit normálisan. Úgy a fogyasztása is visszább esik majd, de most a bejáratáshoz kell neki a többlet benzin, mert túlmelegszik és megszorul.
"Gondolod meg szorult volna?" Szinte biztos lehetsz benne hogy megszorult. Annak örülhetsz hogy nem állt be. Csakhogy minden ilyen megszorulással kompressziót vesztesz, főleg ha a gyűrűk sülnek be a helyükre.
Akkor az a "motorszerelő" egy barom.
Sziasztok!
Akinek morini-s karbis SR-je van, attól kérdezném, hogy tényleg annyira gáz az a blokk. Egy teljes felújítás után, megbízható lenne?
nekem is kéne valami komolyabb mint a gianelli!Mennyi lé ért lehet hozzájutni kbb egy jobb kipufhoz?
Ezt leírtam fonetikusan
Yasuni Z
Jasuni Z
Ráparáztattalak erre a ragadásra
Szerintem az elején minden tud ragadni, pláne ha van valami szerelői baki. Aztán csak kisebbet esek alacsonyabb sebességről, ha nem húztak meg valamit