Karbis Factorym van, kb 2 hete...És ami nekem érdekes...vagy csak szokatlan..az miért lehet h pl 1 nap állás után önindítóra csak 2.-3. próbálkozásra indul...ellenben ha berúgom (ugyanúgy 1 nap állás után) akkor elsőre indul..továbbá az önindítóval az is érdekes,h amint melegszik a motor(vízhőfok mérő eléri kb az 1es szintet)...azonnal pöccre indítja... Ez csak nekem furcsa ex injektoros Sr tulajnak?
Nem o rakta a gépem!egyébként ma jo lett teljesen!Nem értem miért hogyan de beraktam egy uj automata szivatot a kézi helyett paff minden gond elszállt!
Az normális, hogy 5 kilométer után már égeti az ember kezét a dekni ? A variátor felé melegebb mint a kuplung felé.
Ugyanez alatt a táv alatt irtózatosan felmelegszik a kipufogó is, de ugye alig haladok, szóval nem azért van mert küldöm neki. A furcsa, hogy a leömlő részt már rég meg tudom fogni, miközben a dob még süti a kezemet
Az utolsó kérdésem pedig az lenne, hogy ha folyamatosan az alatt a fordulatszám alatt van használva a motor, ahol még nem tud dolgozni a rezonátor, akkor mi van ?
Ki sem alakul a hullám, vagy kialakul az csak rosszkor ér vissza ?
Arra gondoltam, hogy azért forrósodhat így a kipufogó, mert nincs meg benne az optimális gázlengés
Igaz, hogy azt írtam valószínűleg sokall és azért csinálhatja, de azt is írtam, hogy fölösleges babrálni még nem járattad be. Így a szerelő sem kenhet rád semmit. Egyébként, ha a srác rakta össze az adatlapján szereplő gépeket, akkor hallgathatsz rá szerintem és rakj nagyobbat, ha már mindenképp állítani akarsz rajta.
Tudod a telefonszámom is mivel Te próbáltad megjavítani az sr-em computerét ! Sajnos nem érte volna meg , ezért is lett megcsinálva . Megkérdeztem mivel tartozom , de nem válaszoltál ! Nagykátáról küldtem . Üdv
Világítás tekercs, fesszabályzó... Vedd le a lendkereket, tekercseket melegedésre, zárlatra, beázásra nézd meg, esetleg kölcsön alaplappal próbáld meg. Fesszabályzón ,akksin töltést mérhetsz...
Üdv.
Volna egy kérdésem azon személyekhez, akik jártasak az elektronikában.
Lentebb már említett típusról lenne szó (Sr 50; 96 vagy 98-as, 2 négyzet lámpás elöl).
Már érdeklődtem egyszer hiba után, de azóta
új akksi van benne, továbbra is mind1 mit kapcsolok, irányjelző,helyzetjelző,tompított, csak negyed gázig reagál kb, utána puffog a motor, amit lekapcsolom, mintha nem történt volna semmi.
Valami nem működne rajta, vagy csak elkötött valamit előző tulaj rajta?
segítsetek! a nyomátarto szelep kiszerelése közben elszakadt az az o-gyűrű ami a szelep szűrője és az injektorház között helyezkedik el. na ennek kellene a pontos mérete,mert sehol nem találom. előre is köszönöm......
Hat ez az te megkaptad tökéletesen en visszaviszem hogy rangat azt mondja a srác hogy egyedül van max 2 hét mulva tud vele foglalkozni!De ne mar hogy a járatos hengernek jo az hogy ha rangat össze vissza plusz meg hogy a fuvkabol is a kicsit adja hogy próbáljam meg de ha beáll? Nem akarnám hogy megint 2 hétig ott legyena cucc mert baj van!A mmásik meg hogy itt az előbb a kolléga azt mondja nagyobb fuvit akkor most mi a jo?
Ezt sem tudom
Odavittem, átvettem a teljes szerelési dokumentációt / képek, videók / elhoztam és mikor bejárattam, akkor visszaviszem és egy fékpadon beállítják a lehető legerősebbre
Akkor sem fog érdekelni, hogy miből mekkorát raknak bele, mert a fúvoka nem fog tönkremenni, ha pedig műszaki gondom lesz, akkor visszaviszem, mert ők tudják mi merre hány méter.
Azt nem neked írtam.
Nem tudom mekkora a gyertyahézag egy új gyertyán, de valószínűleg nekem akkora a hézagom. Most rákerestem neked a gyertyahézagra és azt olvasom, hogy a gyertyáknál típustól függően 0.4 a minimum 1.2 a maximum érték
nem hiányzik nem az mert azért ég és föld de szerelő rakta össze és nem tudom ez a rángatás dolog mitől van ez idegesít az egészben!A 0,6 os hézagra nem írtál nem sok az?a 0,4 es nem jobb?
Ha hirtelen gázra berángat, akkor nem kisebb hanem nagyobb főfuvit rakj bele.Esetleg próbálj emelni a tűn.Ne nagyon erőltesd ezt a szegény keverékes járatást,mert előbb utóbb megáll,mint a szög.
Neem de már kínomban nem tudom mit csináljak!Komolyan mondom 70 es ités előtt semmi baja nem volt a gépnek!és a 0.6 os hézagra mit mondasz nem túl nagy?
Karbis Factorym van, kb 2 hete...És ami nekem érdekes...vagy csak szokatlan..az miért lehet h pl 1 nap állás után önindítóra csak 2.-3. próbálkozásra indul...ellenben ha berúgom (ugyanúgy 1 nap állás után) akkor elsőre indul..továbbá az önindítóval az is érdekes,h amint melegszik a motor(vízhőfok mérő eléri kb az 1es szintet)...azonnal pöccre indítja... Ez csak nekem furcsa ex injektoros Sr tulajnak?