Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor jólvan!Még egy kérdés te milyen kipuffal használod a gépet?Egyébként vizes hengernél kissabb a ragadás eséje nem?
Nekem sem kéri.
Mindenesetere köszönöm szépen a segítséget nekem is nagyon jó lett a moci egyébként evvel a szettel!sokkal erősebb mint az 50 ccm el!a másik furcsaság hogy ki lett iktatva az elektormos szivató és kapott manuálísat de hidegen reggel pl nem kell neki szivató mert belefullad!Szivató nélkül indul normálisan az nem baj?
Elvittem mindent, bemérte előttem a hengert, húzta a száját, hogy túl precíz. Ami jó ugyan csak nehogy akadjon, stb a nyaram rámegy mire hosszútávon üvegelhetem
Tetszett is meg nem is mikor ezzel fogadtak :
Elég jó lett a henger, meglepődtünk, biztos 10+lóerő !
Nem kell finomkodni az indulással, mert leégeti a kuplungot.
A fiam próbálta ki ment vele 90fölött, jó lesz.
A versenyző gyerek véleménye :
Pályázni kevés városba sok, kíváncsi leszek mikor bepadoljuk.
9kilométerrel volt több az órában mint mikor leadtam
Azóta nálam van és kapott 100km valós 30km/h-t, 100km valós 40km/h-t és így tovább.
Azt olvastam hogy változó fordulaton kell járatni, ezt milliméteres
gázmozgatással oldom meg. A nagy fordulatot megkapja induláskor és nagyon néha kap 1másodperc fél/háromnegyed gázt / ekkor olyan brutálisan elkezd üvölteni, hogy az alagútban mindig eljátszom /
Kb. ennyi, így járatom én
Igazság szerint én sem akartam de mikor elhoztam a szervízből azt mondta a szerelő nem kell finomkodni vele és mikor kipróbálta még ő mondta hogy jő lessz ez mert még bejáratós hengerrrel is megy 70 fölött!De akkor én vigyázok ra azért!Szóval akkor a rángatás meg gondolod a nagy fúvóka mérettől lehet?asszem 76 os fuvókát tett bele a szaki!
Hálistennek még nem akasztottam, de ha nem hallottál vagy éreztél előtte semmi furcsát, akkor valószínű nem az történt.
Bejáratásról meg ennyit találtam nagyhirtelen :
http://www.simson.hu/index.php...
http://www.taborituning.hu/sze...

Olvasd át, majd tégy belátásod szerint.
Én csak csodálkoztam, hogy új és már tolod neki a tőgázt.
Előtte volt vele olyan gond hogy hogy mikor szét szedték a blokkot es lefolyt a fagyálló bele folyt a gyujtasalaplap csatijaba ami miatt 100 km után megállt es nem volt szikra egészen pici hezaggal beindult(0.2)de A fölött nem volt szikra!erre gondoltam hogy ez miatt lehetett de pl a víz nem melegszik egyáltalán!Ha szorul ás lett volna nem lenne valami jele!Nem veszem észre utánna semmiből?
Nem tudom mitől állhatott meg, de az nem pozitív, ha 50-55környékén egyszercsak megáll.
Az én hengeremnek a gyári ajánlása 300km, én olyan 5-600km-re gondoltam, de mivel át lett portoltatva a henger, bővítve lett a kipufogónyílás és 3százados volt az illesztés, így 1000-1200ról kezdtünk el beszélni.
A szerelő egyik versenyzőjének a privát motorja 3x ragadt egészen 8 százados illesztésig.
Negyed gázzal indulok és indulás után még ebből visszaengedek, így "gyorsulok" óra szerinti 50ig. Nem is pörög, de annyi benzint kap, hogy 50km-en átfolyik rajta 4liter. Mikor elhoztam, akkor még a gyűrűk sercegését is hallani lehetett
Hat akkor meg fogadom a tanácsot!Finoman használom kb 600 km a bejaratas?Baregyszer volt olyan hogy mentem vele hosszu utat kb 50 55 el es egyszercsak megállt mintha el vágtak volna de rögtön indult es amikor megállt es gurult akadályt sem éreztem! Gondolod meg szorult volna?Hangja meg ilyesmi nem változott nem csorog kopog csattog azóta sem!
Hát ha a szerelő azt mondta, akkor akaszd meg bátran.
Mekkora volt az illesztése a hengerszettnek ?
Nekem is neves szerelő rakta össze az egész blokkot, de azt nem mondta, hogy cibálhatom egyből, pedig tudja hogy ennél szintetikusabb olajat nem is rakhatnék bele
Nekem csak dinamikus indulást javasoltak, de csak azért hogy ne égessem a kuplungot a finomkodással.
300km után mentem vele 50et
A motor szerelő aki össze rakta azt mondta nem kell finomkodni dinamikusan kell használni!Elvileg full szintetikus olajat kapott a tartajba es tettem a benzin be is!
Gondolom sok neki a kaja, de ha új, akkor még bőven várhatsz a fullgáz húzogatással, hisz öntöttvas a hengered.
Sziasztok olyan kérdésem lenne aprilia sr 2004 es piaggio blokkos karbis most kapott uj 70ccm stage6 streetrace hengert uj membrán-top performance karbon uj gyertya főtengely minden uj olyan dolgot csinál hogy mész vele 1km et 50 el huzol egy kövér gázt és elősször megtorpan dadog majd megindul mint a barom!Ez mitől lehet!Ha jobban megmelegszik a motor a tünet kezd eltűnni!
Csak holnap tudom meg mennyi lenne az ára .
Hali
Nem feltétlenül trafó hiba az.

A főtengely meg lehet, hogy érdekelne, már ha emberi áron van.
A gyújtótrafó az első szikra nagy utána egyre csökken , szerintetek hibás cseréljem ?
Ebben lehet hogy tudok segíteni csak megkellene kérdeznem mennyiért adnák
Ha esetleg valakinek szüksége lenne membránlapokra, akkor nekem van pár felesleges szett méretre vágott Malossi Carbonio / igazi karbon / különböző vastagságban
Üdv
Akkor azt hiszem marad a gyári főtengely, új hajtókarral. Az a helyzet hogy megy a gép rendesen, mert 90-et simán megyek vele (órán 105), csak már kezd zajos lenni a blokk, nha meg elég nagy már a hengernek a vesztesége, lehet hogy kopottak a gyűrűk vagy már szét van karistolva a henger fala.
Majd ma kiderül…
Köszönöm a válaszokat benzinpumpa ügyben, de közben sikerült megoldanom a dolgot.
Szal kiderült, hogy kap áramot a pumpa, csak megszorult és akkora áramot vett fel, hogy ha rajta volt csati, akkor 0,1 volt-ot mértem rajta.
Amikor lehúztam róla a csatit és úgy mértem, 11,6 volt-ot mértem.
Ezután szétszedtem a pumpát, kitakarítottam, megpucoltam a belső érintkezőket és gyönyörűen pörgött, csak éppen a benzint nem nyomta.
Amikor újból szétszedtem, kiderült, hogy összerakáskor sikeresen eltörtem azt a műanyag biz-basz hajtókart, ami a motor tengelyéről viszi át a hajtást a pumpa dugattyújára.
Sárgarézből reszeltem egyet, ami szerintem erősebb lesz, mint a gyári.
Most nagyon pöpecül műkszik, de kíváncsi leszek, hogy meddig.
Köszönöm szépen.
Mikor megyek padoltatni a gépet, akkor kivetetem azt a kereket
Nem.Sőt,ha leveszed a lendkeret,és az alaplapot,alatta lesz az olajpumpa meghajtókereke.Azt leveszed,és a pumpa maradhat a helyén.
Az eddig is tiszta volt
Az olajpumpa fészkével semmit nem kell csinálni ?
Ezután a benzinbe öntöd az olajat.Én 40-es kevereréket használok.4L benzinhez 1dl olaj.
Malossi gyárt hozzá,de az ára horror.
http://www.scooterracing.hu/pr...