Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Malossi gyárt hozzá,de az ára horror.
http://www.scooterracing.hu/pr...
Üdv !
Ebben benne kell legyen a hibakód jelentése és orvoslata egyaránt :
http://www.tradebit.com/filede...
Köszi.
Így kéne ?
1, Leveszem a csövet a karbiról, ledugózom.
2, Kiveszem az olaj tartályt, leengedem az olajat
3, Kiemelem a blokkból az olajpumpát
de hogy tovább ?
Üdv mindenkinek
Valaki esetleg találkozott már morini blokkos ditechbe való teli sonkás főtengellyel?
Egy ilyenre lenne szükségem de eddig még nem találtam.
Üdv
A hibakód megléte mellett üzemelni kéne neki, vagyis ha törlöd a kódokat akkor se szűnik meg a hiba.
Érdemes lenne átnézni a kábel köteget meg az AC pumpa csatlakozóját, ritkán fordul olyan elő hogy az ECUtól nem kapna feszt.
Az AC külön 12Vos tápról megy?
Üdv az mindenkinek.

A fiam runner purejet-jének nem megy az üza. pumpája. (áramot sem kap)
Az előzmény az volt, hogy állítólag megmelegedett, villogott a vízhőfok, leállította, (bár ebben nem vagyok biztos) utána már nem indult.
Ha leveszem az aksisarut, majd visszarakom, 2-es hibakódot ír ki.
Ha valaki megmondaná, hogy lehet törölni, megköszönném.
Sziasztok...Karbis factory tulaj lettem...a kérdésem a következő...este beindítottam, majd reggel meló előtt,csak berúgókarral tudtam beindítani...gombról nem...más karbis sr tulajnak is megkell várnia amíg a vízhőfok eléri legalább az 1 vonalat? Mert az alatt csak erőlködve tud elindulni...injektoros sr-ről ültem át erre, lehet csak nekem szokatlan...jah és a gombos indításra visszatérve..amint bemelegszik,hibátlanul indul gombról...örülnék ha valaki válaszolni tudna a kérdéseimre...előre is köszi!
Mina olajpumpa ahogy használódik egyre több olajat nyom.Valszeg nálad is ez van.Vagy új olajpumpa,vagy kiszereled és magadnak kevered.Én az utóbbit ajánlom,az a tuti.
Nem. Semmit.
tuning kuplungpofa dob valamit teljesitményben 50-es gépen?
Hi !

Mostmár mérni fogom, de nem tudja valaki, hogy mennyit kéne nyomjon az olajpumpa a minarelli blokkon ?
4liter benzinhez szoktam önteni 3cl-t és mellette még megy a gyári olajozó, de ahogy nézem a bejáratás végére ki kell égettetni majd a vadonatúj kipufogót is -.-
Csáo ha a forgattyusháznál farsot sziv akkor lehet olyam h nem pörög ki és durrog n pörög ki? Köszi
Repsol Moto Scooter 2T. Ettől biztosan nem lesz baja.
:D Talán a Repsoltól ha van rajt ha nincs DFI nem lesz baja. Ha mégis akkor tényleg nagyon kacat. Akkor felgyújtom :D
Egyszer valaki mondta hogy a DFI az nem teljesen azt jelenti, amit sokan gondolnak. De a sima DFI és az Aprilia DFI szerintem nem ugyanaz. Mert jelenhet "Dinamikus Súrlódási karakterisztika Index (Dynamic Frictional Characteristic Index)"-et is. Én már nem tudom mit gondoljak, de mentségemre szolgáljon, hogy sosem szerettem a ditech-et.....
Ja a zöldön nincs DFI jelzés :D de az a drágább.
Narancssárgán rajta van az Aprilia DFI, én is ezt vettem bele. Nekem is ugyan ezt mondta az eladó, de én tudom hogy hülyeséget mondott. A zöld az full szintetikus, a nari meg csak szintetikus, nálunk Magyarországon ha nagyobb arányban van a szintetikus összetevő mint az ásványi, akkor rá lehet írni hogy szintetikus. Amúgy zöldet vettem volna, valamivel drágább de az kifejezetten versenygépekhez van, viszont nekem már nagyon kellett bele az oil..... Valószínűleg egyformán jó.
Aprilia DFI (Direct Fuel Injected) jelzést keress a dobozon. Ez ajánlott az injektoros masinákhoz. A márka mindegy. Ne névtelen sza...rt vegyél ha lehet.
Üdv
Van-e különbség a zöld és a narancssárga csomagolású Repsol 2T közt, vagy mind a kettő ugyan azt tartalmazza? Itt a városomban narancssárga a csomagolása, az eladó azt mondta, hogy ez az új csomagolás. Ha nincs különbség, megvenném itt és nem rendelnék. (Számomra mondjuk nagyon csúnya és olcsó sz*r termék gondolatát kelti ez a csomagolás)

Valamint hajtómű olajból melyik márkát javasoltátok (75W90)? Valami 1100Ft-ost mondott az eladó, de ez nekem gyanúsan olcsó. Milyet és mennyiért érdemes venni Di-techbe?

Köszönöm!
Még 2000 környékén hoztam a sógoromnak egy 96-os vizes SR-t 28.000 km-rel az olaszoktól. Előtte lehetett felújítva, mert lazán ment 90-et.
A sógor igazi motorgyilkos, újszerű Simsonokat egy év alatt úgy gajra vágott, hogy nem volt gazdaságos a javítása.
Két fajta szerszámot ismer: a kalapács és a drót.
Az SR-en is fel van drótozva a sztender, mert elhagyta a rugót.
Na ebbe a motorba beletett vagy 30.000 km,-ert (csak saccolni lehet, mert a kilométer óra évek óta nem mér) és nem tudja kinyírni.
Eddig aszem háromszor javították a vízpumpát, gyertyát cserélt benne és néha foltozgatják a kipufogót.
Lehet, hogy egyedi eset, de amit ez kibírt, az hihetetlen.
Sr az se helyett!
Sziasztok volna nekem egy Piaggio blokkos se em kapott most egy 70 es stage6 hengert a motor jo lett de ha nem álló hejzetbol indulok hanem mar gurulva húz ők gázt olyan furcsán erotlennek tűnik a motor 70 es hez képest!eddig gyári henger volt rajta hat majd hogynem erősebb volt mint most!Talán gorgot kéne cserelnem de nemtudom hogy sujban lefele vagy felfele induljak!Ha tudtok segítsetek légyszi!Üdv Norbi
Legyen egy kis vidámság a napotokban.
Azzal kezdődött, hogy sötét helyen elkezdtem tölteni az olajat a tartályba, amit sikeresen túltöltöttem.
Orrszívóval szedegettem ki belőle, de úgy tűnik nem eleget, mert mikor benyomtam a kupakot és elkezdtem letakarítani a műanyagot, akkor elkezdett ráfolyni a hátsó kerékre.
Átmentem egy haveromékhoz, mert a kertben könnyebb megnézni, hogy mi a hiba, de mikor elindultam, akkor már nem csöpögött sehol. Valószínűleg a szuszogócsövön jött ki egy kevés.
Szóval átmentem, leszedtük az összes idomot a hátuljáról és kitakarítottam belülről is őket.
A kulcsot viszont 2x sikeresen bezártam a csomagtartóba, de ki tudtam nyitni egy darab dróttal. Most meg itthon vagyok a pótkulcsért, mert mikor felkerült minden, akkor sikeresen bezártam újra Nagyon boldog vagyok
Egy 2T robogó ha nagyon(nagyon) vigyáznak rá elmegy 15-20.000 km-ert hiba nélkül. Ez nem tipp, ez tapasztalat. Viszont az is tapasztalat, hogy a fiatal surmók, 5-8.000 km után totál gallyra vágják ezeket az 50-es gépeket (egykerekezés, tőgázon gyorsítás, stb...).
Igazából az alkatrész miatt fosok. Minarellihez kilóra minden, még itthon is. Még ehhez hát...
Ennél nagyobb robogót nem nagyon akarnék, mert imádom a rally 98 kg-os súlyát. Ez sem lenne több.

Egyébként szerinted mennyit megy el vizes mina 1 felújítással? Legutóbb 8,5-9-es kompresszió volt, Tőgázt nem lát sohasem, nem húzatom sose, és megkapja full szintetikus olajat. Indul pöcc röff, max 70 (óra szerint)
Néha látok olyan KM állásokat, hogy csak na 40 ezer stb... Ebben 18150 km van. Ebből én raktam bele 3500-at. Szerinted mennyit mehet így el? csak tippre gondolok.