Szép állapotú, fiatal szekér. 4T, keveset fogyaszt, csendes. A nagy kerekek miatt jobban kezelhető a rossz utakon. De a 100-as motor nem gyakori, nemtudom lesz-e hozzá alkatrész. Az ereje nem sokkal több mint egy 50-es 2T-nek, viszont nyomatékosabb. Én jobban szeretem mint a 2T-t, bár nekem 150-es van.
Gondolkozok valamilyen más gépen, csak fene tudja elég ritka szekér a 100-as 4T. A fekvő minához meg sok alkatrészem van itthon is. Fogyasztásban viszont jobb lenne, és újabb szekér is.
Mondjuk nekem nincs bajom az 50-es teljesítményével sem. Öregapósan motorozok.
Hi !
Az önindító ott van a hátsó kerék előtt a blokk felső részén.
Egy henger alakú cucc, amibe megy 1 csatlakozó és mellette van a test. Viszont 70es hengerrel küszködik az önindító, fölösleges foglalkozni vele, rúgni kell.
Az elektromos kérdésedre nem tudok válaszolni.
Vettünk egy '98-as Sr 50(70-es henger van rajta)-et, és pár "apróságot" meg szeretnék rajta csinálni. Nem szeretnék mondjuk, csak nem működnek. Szóval az egyik az, hogy állítólag valami el van kopva önindítónál, ezért nem tud tekerni rendesen, de meg se nyekken. Hol találom az önindítót rajta amúgy?
A másik gebasz, hogy ha kapcsolok egy tompított fényt, negyed gáz max, és bedadog...
Valaki tudna kis segítséget nyújtani? Nem műszaki analfabéta vagyok, csak nem szereltem még robogót.
Rakok egy netes képet, hogy melyik fajtáról van szó.
szeretném megtudni egy o gyűrű méretét. a kiszerelt nyomáshatároló azon részén található ami az injektorhzáz felé néz.elszakadt. nyomáshatárolo leszedése után általában benn szokott maradni az injektor házban.ez viccelt meg, nem a nyomáshatároló. kb 5-6 mm a belső mérete..... ha valaki tudna segíteni,boldoggá tenne,ha már ez a ditech nem teszi.......
Sziasztok! Tudnátok nekem segíteni? Pár hónapja van meg a kis SR-em. Amikor megvettem ki lett cserélve a variátor, a görgők, szíj stb. Pár hete mikor álló helyzetböl indulok eléggé erőtlennek tünik és csak lassan gyorsúl fel, viszont a végsebessége a régi, de ha tudok lendületesen magasabb fordulatszámon közlekedni, akkor lendületes, csak akkor lesz lomha ha elindulok! Valami ötlet?
köszönöm a választ. Ez a kompresszor tényleg kuka volt, mert a csapszeg a henger oldalában a függőleges horonyt már oválisra "ette". Szereztem egy olyan hiányos kompresszort, amiben jó volt a henger. A kettőből akartam csináltatni egyet, de a henger tetejéből letörtek egy darabot, és a fenékszelep enged, így 0,5 bart termel csak. Szereztem egy újat 25-be, most ez van benne.
A varriátor hibát hogyan tudom kizárni. Van olyan hogy eléggé megindul, de aztán csökken a fordulat, és ekkor már annyira nem pörög.
Üdv
Egyformák az injektorok egészen 1999től kezdve a mai napig, max csak a száma más.
Ez a szelep tud hasonló hibákat produkálni amit írtál, hogy leáll, meg kormolja a gyertyát. Viszont a második hiba leírásod variátor hibára utal.
Amúgy kompresszornál nincs olyan hogy teljesen kuka, minimális összegből 100%ba rendbe lehet tenni.
Üdv mindenki. Van egy morrini blokkos ditechem. nemrég cseréltem benne kompresszort mert kuka volt. Most ott tartok, hogy ha beindul szabálytalan az alapjárat, és nem pörög rendesen. Ha megyek vele, és mondjuk megállok, akkor leáll, és nem áll be alapjáratra. A kompresszor és a benzinpumpa jó, azt megmértem. Ma áttettem egy piaggio blokkosból a benzin injektort, és azzal nagyon szép volt az alapjárat, jól vettem a fordulatot, nem fulladt, visszaállt alapjáratra, de gyorsuláskor nem pörgött fel teljes fordulatra. 6a-ig még csak-csak, de 60-tól 72-ig nagyon nehezen. 70-től 90.-ig megint ól pörgött. Azt vettem még észre, hogy a két injektor-on lévő számok különböznek. Kérdésem az lenne, hogy a piaggio és morrini benzin injektorja között van különbség?
A melyiken a 43-as van, az a piaggio és amelyiken a 16 az a morrini. Ill a piaggion a számsor 3382X, míg a morrinin 0501X. Van a kettő között valami különbség? Köszönöm a segítséget.
Neked a véleményed ERRŐL a szekérről?
Gondolkozok valamilyen más gépen, csak fene tudja elég ritka szekér a 100-as 4T. A fekvő minához meg sok alkatrészem van itthon is. Fogyasztásban viszont jobb lenne, és újabb szekér is.
Mondjuk nekem nincs bajom az 50-es teljesítményével sem. Öregapósan motorozok.
Te mit mondanál?
Köszi a válaszod előre is!
http://www.kepesmotor.hu/april...
Az önindító ott van a hátsó kerék előtt a blokk felső részén.
Egy henger alakú cucc, amibe megy 1 csatlakozó és mellette van a test. Viszont 70es hengerrel küszködik az önindító, fölösleges foglalkozni vele, rúgni kell.
Az elektromos kérdésedre nem tudok válaszolni.
Vettünk egy '98-as Sr 50(70-es henger van rajta)-et, és pár "apróságot" meg szeretnék rajta csinálni. Nem szeretnék mondjuk, csak nem működnek. Szóval az egyik az, hogy állítólag valami el van kopva önindítónál, ezért nem tud tekerni rendesen, de meg se nyekken. Hol találom az önindítót rajta amúgy?
A másik gebasz, hogy ha kapcsolok egy tompított fényt, negyed gáz max, és bedadog...
Valaki tudna kis segítséget nyújtani? Nem műszaki analfabéta vagyok, csak nem szereltem még robogót.
Rakok egy netes képet, hogy melyik fajtáról van szó.
Milyen felújító készletet ajánlsz ehhez?
http://www.kepesmotor.hu/april...
én nézegettem de nem találtam sehol italmondon.
Nincs esetleg képed róla hogy festett úgy a gép ?
Kíváncsi lennék, hol tört.
Hát hogy tudott az eltörni
A varriátor hibát hogyan tudom kizárni. Van olyan hogy eléggé megindul, de aztán csökken a fordulat, és ekkor már annyira nem pörög.
Egyformák az injektorok egészen 1999től kezdve a mai napig, max csak a száma más.
Ez a szelep tud hasonló hibákat produkálni amit írtál, hogy leáll, meg kormolja a gyertyát. Viszont a második hiba leírásod variátor hibára utal.
Amúgy kompresszornál nincs olyan hogy teljesen kuka, minimális összegből 100%ba rendbe lehet tenni.
A melyiken a 43-as van, az a piaggio és amelyiken a 16 az a morrini. Ill a piaggion a számsor 3382X, míg a morrinin 0501X. Van a kettő között valami különbség? Köszönöm a segítséget.