Sziasztok!
Vásároltam egy Aprilia SR 50-es robogót. (hasonló mint a képen)
Szeretnék dobozt rá, csak nem tudom, hogy milyen tartókonzol kell hozzá.
Ha valakinek van ötlete megköszönném, ha megosztaná velem!
Ilyen müanyag kupakot újonnan nem lehet kapni sehol nincs webáruházban.
Az enyémen se volt bontóban szereztem hozzá egyet 500ft volt.
Van egy bontós megbizható új gumi is van neki biztos tud adni porvédöt is a munkahengerre. veres robogóbonto
Elég mély a sérülés. Ha a szövetet érte vagy száguldozol és erősen döntögeted a masinát, akkor azonnal csere. Ha nincs benne belső, akkor előfordulhat hogy engedni is fog.
Üdv. Nem, nem az törött el. Elől a bal oldali blokktartó, aminek az lett a következménye, hogy a motor megdőlt és a lengéscsillapító rugó beleért a gumiba. Mire észrevettem, már késő volt :(
Az olaj tippet köszönöm.
Sziasztok.
Két kérdésem lenne az sr 50 di-techemmel kapcsolatban.
1. Milyen hajtóműolajat használjak?
2. Eltörött a blokktartóm, és a rugó egy szép mélyedést vésett a hátsó gumimba. A gumi relatíve új, a bevágás olyan mély mint a minta. Kérdésem az lenne, hogy azonnal cseréljek-e gumit, vagy ez nem annyira vészes, még kibírja simán (a bevágás nem a futófelületen van, hanem teljesen a szélén)
Neked is fekvö minan van a yasuni z?
Hanyas főfuvival lett jó?
Nem adja ez a srác sokért 18at megér jövö héten megveszem újonnan 48ezer még többet is ér 24körül még el is tudom adni ha késöbb le akarom cserélni.
Égett szag attól lehet pl. hogy csúszik a kuplungod/szíjad
A tuningoláshoz meg úgy fogj hozzá, hogy eladod és veszel egy karburátoros verziót. A DiTech nem tuningolható, mert nem lehet a befecskendezővel utánamenni a dolgoknak, ergo kivitelezhetetlen egy komolyabb tuning.
Ha megvan a karbis, akkor hengerszett, kipufogó, 17,5 vagy nagyobb karburátor, légszűrő, erősebb szíj, erősebb kuplung, komolyabb variátor és egy tökéletes hajtás hangolás kell neki.
Mikor ez megvan, akkor jöhet fék/futómű/vázmerevítés, stb, stb
Határ a csillagos ég
Sziasztok, eddig foleg nagymotorokhoz volt szerencsem, szoval kezdo robogos leven segitseg kellene tapasztaltabb kollegaktol.
Par hete vettem egy 2004- es ditech sr-t. A motorban 70-es polini henger/dugo van, de minden mas gyari.
A problemam a kovetkezo lenne:
- folyamatos gazon, meleg motornal rangat. Olyan, minta rangatnam a gazkart. Gyorsitaskor nincs gond.
- tegnap mentem kb10km-t 80-as tempoval. A kuton tankolaskor fura egett szagot ereztem. Ezutan a varosban mentem meg 5 km-t es egyszer csak elkezdett csattogni es lassulni a motor, aztan teljesen le is allt. Gondoltam beallt. Fust nem volt, homerseklet nem emelkedett. 30 perc utan rainditoztam es elindult es haza is vitt.
Erdekelne, hogy mi lehet(ett) a gond.
Tovabba szeretnem tuningolni a robogot, de nem tudom hogy fogjak hozza. Esetleg tipp? A kipufogo vilagos...
Udv es kossz a tanacsokat&segitseget
Sziasztok..Tegnap megvettem álmaim motorját..:) egy Sr 50 Factoryt (karbis)...eddig egy ditech kör sr-em volt...ma reggel indítottam a factoryt és elég nehezen indult...mondjuk 2.- 3. rúgásra,gombnyomásra...utánna járt járt..egyszer csak leállt...utánna újra beindítottam..és járt rendesen...a vízhőfok mérő is beállt a 3 vonalra,és gyönyörűen egyenletesen járt...Miért állhatott le alapjáraton reggel? (garázsban tartott moci...)
Nem biztos hogy cserélni kell bármit is, illetve nem biztos hogy a csere megoldja. Szennyeződés vagy sorja szokott lenni a tűszelep házon. Egy rajztű féleséggel kicsit meg kell nyomkodni a házat, az lekerekíti az esetleges sorját vagy lerakódást róla.
A benzincsapot mikor lehúzom kifolyik belőle egy 2-3 centiliternyi benya,majd csöpög néha egyet-egyet.Először kicserélem a tűszelepet aztán ha nem lesz jó jöhet a benzincsap.Köszi a segítséget!
Vásároltam egy Aprilia SR 50-es robogót. (hasonló mint a képen)
Szeretnék dobozt rá, csak nem tudom, hogy milyen tartókonzol kell hozzá.
Ha valakinek van ötlete megköszönném, ha megosztaná velem!
Szép Napot!