Első körben az úszót nézném meg, nem lyukas-e ha nem tüszelepet kell cserélni . Még nekem volt olyan bajom vele hogy nem zárt el a benzincsap ha lehúztam a benzincsővet csorgott a benzin a csaphibája miatt .
Heló!Aprilia SR 50 Old robogóm karburátora telis tele van benzinnel.Hogy tudnék állítani a benzinszinten?Vagy mi a megoldás erre?Válaszotokat előre is köszönöm!
igazad van ténleg nem éri meg az arrow basic.
amit linkeltél azt meg nem rendelem le mert most itt a közelbe van egy jó vétel Yasuni Z még a technigas-tól is jobb.
18-ért adja a srác azt mondta 50-es motoron volt rajta
csak ehez meg kell egy 17,5-es karbi szerintem.
Aztán mire lecsiszolod, rendbe teszed simán ott vagy 15-nél, és szerintem ez semmire sem jó. Inkább szánj rá most többet és hosszútávon is jó lesz.
Akkor már inkább ez ? //s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...
ja jónak tünik csak 20ezer egy jó állapotú most néztem annyit nem akarok rá szánni. ezt néztem most ki csak nem találok róla semmi infot neten ha van olyan erősségü mint egy gianneli extra akkor megveszem a bontós az becsületes korrekt már rendeltem töle.
7900nál leadja a 10le teljesítményt, 7700nál 9Nm a nyomatéka, 9500körül pedig vége.
Nem forgatja szét a hengert, szóval a végsebességed nem fog 10millióval nőni, de elég rugalmasnak gondolnám az adataiból
Olyan sokat nem próbáltam, hogy mindről nyilatkozni tudjak.
Az is kérdés, hogy lóerőt akarsz, vagy nyomatékot, esetleg egy köztes megoldást ?
Segítségnek itt egy teszt, igaz ezek 70es sporthengerrel leadott teljesítmények, de támpontnak jó lesz
Árához képest szerintem nagyon tisztességesen teljesít az általad említett Leo Vince ZX. Elég sok kipufogót lenyomott itt.
Sziasztok!
Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy öcsém nemrég vett egy aprilia sr 50-est. A gép az előző tulaj szerint 2002-es és Ditech volt. Szóval át lett építve Aprilia márkakereskedésben karburátorosra. Egy Vertex dugattyút is kapott a kicsike és Dellotro karbit. A gond a napokban jelentkezett.
Ami benne volt gyertya kb 50km használat után nem volt hajlandó szikrát adni. Kapott bele egy másik vadi újat, NGK B8HS-t és mentem vele kb 50km-et ma elindítottam és lefulladt és megnéztem ez sem adott szikrát...
A kérdésem h mi lehet ennek az oka? Mitől megy "tönkre" benne a gyertya? A karbi kipucolva, a benzin és olajtank is... Repsol 2t motorolaj van benne.
Segítsetek!
Köszönöm kinter gondoltam rá. Azon filóztam hogy bármilyen műanyagmeg teszi e..bírni fogja e a magyar utakat :) egy holland cégnél igaz megtaláltuk külön ezt az alkatrészt 10 euró + 12 euró posta ami annyrai nem járható út számomra 6700,- egy ilyen "alkatrészért" mivel korom ellenére egymagam tartom fennt a motort :) a napokban szétszedem a másikatés elviszem egy ismerőshöz aki aztmondta simán emgtudja csinálni ha viszek anyagot neki.
még 1x köszönöm !
Milyen kipufogót ajánlanál 50-esre?
nekem most gyári van még rajta olyat is halottam hogy leo tt és a giannelli extra semmivel se erösebb a gyári kipu-nál. Nem tudom igaz-e nem ismerem ezeket. A leo zx-et ajánlják sokan 50-esre.
Szerinted melyik a legjobb?
Képekről én azt mondom, hogy nem lehet cserélni átalakítás nélkül, de javarészt a tuningolt Rallykon is gyárit látok.
Kivétel ez : http://s1s.fr/tuning/640/perso...
talán Aerox villa ?
Amúgy nem állna nagyon ék alakba az SR villával ?
Sziasztok.
Tudna nekem valaki segíteni? Most cseréltem szíjat és alapjáraton csattog. Ez normális?
16.5*8.1*751
Videó a jelenségről: http://youtu.be/Gvtcl-oTGnw
Még valami, egyszerűen nem találok olyan légszűrőt ami az enyémben van. Mindenhol csak szivacs van. Az enyémben meg a képen látható gumis vacak van. Szerintetek merre lehet venni ilyent?
Gyertya csere előtt állok, Aprilia sr50 factory ditech, és emlékszem hogy sokat olvasgattam itt a forumon hogy nagyon nem mindegy milyen gyertyát veszek bele. Piaggo blokkos az enyém ha minden igaz. Azért gondoltam most nem a ngk-cpr8e venni, mert mikor bemelekszik a motor, akkor utánna már nincs olyan szép egyenletes hangja mint hidegen, hanem kicsit "dödörög" vagy a fene tudja, nem akarok ilyen tájszavakat írni, :D mert még nem értjük. Arra gondoltam, hogy ez akár a gyertya miatt is lehet. Amúgy ha valami kétpólusot veszek bele az jobb? Ti milyent javasoltok? Nem baj ha valamivel drágább, csak legyen tényleg jó. Kösz a válaszokat.
amit linkeltél azt meg nem rendelem le mert most itt a közelbe van egy jó vétel Yasuni Z még a technigas-tól is jobb.
18-ért adja a srác azt mondta 50-es motoron volt rajta
csak ehez meg kell egy 17,5-es karbi szerintem.
http://www.kepesmotor.hu/robog...
Akkor már inkább ez ?
//s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...
ezt néztem most ki csak nem találok róla semmi infot neten ha van olyan erősségü mint egy gianneli extra akkor megveszem a bontós az becsületes korrekt már rendeltem töle.
Nem forgatja szét a hengert, szóval a végsebességed nem fog 10millióval nőni, de elég rugalmasnak gondolnám az adataiból
Az is kérdés, hogy lóerőt akarsz, vagy nyomatékot, esetleg egy köztes megoldást ?
Segítségnek itt egy teszt, igaz ezek 70es sporthengerrel leadott teljesítmények, de támpontnak jó lesz
Árához képest szerintem nagyon tisztességesen teljesít az általad említett Leo Vince ZX. Elég sok kipufogót lenyomott itt.
Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy öcsém nemrég vett egy aprilia sr 50-est. A gép az előző tulaj szerint 2002-es és Ditech volt. Szóval át lett építve Aprilia márkakereskedésben karburátorosra. Egy Vertex dugattyút is kapott a kicsike és Dellotro karbit. A gond a napokban jelentkezett.
Ami benne volt gyertya kb 50km használat után nem volt hajlandó szikrát adni. Kapott bele egy másik vadi újat, NGK B8HS-t és mentem vele kb 50km-et ma elindítottam és lefulladt és megnéztem ez sem adott szikrát...
A kérdésem h mi lehet ennek az oka? Mitől megy "tönkre" benne a gyertya? A karbi kipucolva, a benzin és olajtank is... Repsol 2t motorolaj van benne.
Segítsetek!
még 1x köszönöm !
majd a szerelöt megkérdezem a bontósnál hátha tud segiteni.
nekem most gyári van még rajta olyat is halottam hogy leo tt és a giannelli extra semmivel se erösebb a gyári kipu-nál. Nem tudom igaz-e nem ismerem ezeket. A leo zx-et ajánlják sokan 50-esre.
Szerinted melyik a legjobb?
Egyben 10.000Ft FIX!
Felnik 6000Ft/pár+posta
Gyújtás,lendkerékkel 4000Ft+posta
Első sárvédő 1500Ft+posta
Fk voltmérő óra kék háttér világítású 2000+posta
Önindító 2000+posta
Brembo első féknyereg, fékpofával, olaj csővel 2500+posta
Üres fekvő minarelli blokk 3000Ft+posta
Oldal dekli,berúgó szerkezettel 3000+posta
Duda 500+posta
Gyűri kormány 1500+posta
Olaj pumpa 1500+posta
Szabadon futó 1000+posta
Gyári membrán 1000+posta
Gyári kuplung harang 500+posta
Hűtőradiátor, kiegyenlítő tartály,csövek 4000+posta
Hátsó szíj tárcsa 2000+posta
Zárszett 2500+posta
Feszültség szabályzó 1000+posta
Index relé 500+posta
Bordásszíj tárcsa 1000+posta
Posta költség 2napos utánvételes 2250-2300Ft.
Érdeklődni EMAIL-ben! Email cím: enduroo@citromail.hu
http://www.sportmotor.hu/motor...
Kivétel ez :
http://s1s.fr/tuning/640/perso...
talán Aerox villa ?
Amúgy nem állna nagyon ék alakba az SR villával ?
50re kipufogó kell
bele lehet rakni aprilia rally-ba?
Tönkre ment a zsiros elsö teló olajost akarok bele rakni.
Tudna nekem valaki segíteni? Most cseréltem szíjat és alapjáraton csattog. Ez normális?
16.5*8.1*751
Videó a jelenségről: http://youtu.be/Gvtcl-oTGnw