Blokköntvény gyári
Henger : Egyedileg reszelt DR evolution 70
Kipufogó : Yashuni Z
Hajtás : Full Malossi
Szívórenszer :Malossi szűrő, Malossi membrán, MotoForce karbi
Végáttétel : nem sokat tudok a módosításról, de van benne egyedi fogaskerék
Sokra nem megyek vele, mert ma erőből előzött meg a távolsági busz, egy másiknak pedig inkább félreálltam hagy menjen
70Km van eddig a hengerben, szóval nem sokat tudok róla elmondani, maximum annyit, hogy 30Km-en bezabál 3liter benzint, aztán a maximális sebesség amivel megyek az a VALÓS max.40Km/h ami órán 50, de ehhez már lejtőt is igénybe veszek, mert az átlag az óra szerint 40-45közt van
Segítség!
Van egy 2000-es évjáratú, karbis Rossi Replicám. Nagyon szeretem imádom. Van rajta egy Gianelli reverse kipuf , a henger 50-es, meg lennék vele elégedve, DE: Az első 3 indulás szépen történik nagy fordulaton, nagy erővel. Miután szépen bemelegszik a motor, az indulás átalakul: kb 5-6 métert tesz meg tompán, lassan, és csak utánna pörög fel és indul meg értelmesen. Mi lehet ez? Gondoltam már arra, hogy nehéz a röpsúly...na de hidegen meg könnyű?
Köszönöm a válaszokat előre is!
Ma hoztam el a motort.
Hát ööööö nagyon nagyon meglepődtem, hogy Ők meglepődtek milyen lett a motor
A versenyző srác repülte be tegnap és annyit mondott : " Ez városi használatra még sok is, de meglepően jól szedi a lábát"
Kivittem próbakörre és annyira finomkodtam vele, hogy mikor visszatértem, akkor megmutatta a Daróczy úr hogyan is kell elindulni.
Van benne vagy kb 4grammos görgő a bejáratáshoz
Aztán kiküldtek újra próbálni ezzel a mondattal :
"Inkább most legyen baj még itt vagyunk"
Nagyon óvatosan óra szerint 50ről adtam neki egy félgázt, de amit leművelt az valami eszméletlen. Úgy vágott hátba, mint mikor 50esként a lámpától tőgázzal elindultam.
Brutál lesz ez, de az első 30kilómétert az útpadkán poroszkálva tette megy 40-45közt.
A hangja valami csodálatos lett. Szinte nem is robogó hang, hanem majdnem úgy peng mint 125
A padolás a bejáratás után, de tutifixre mondták a 10+lóerőt
Bocs ha zavartalak, csak örömködök
Sajnos nem tudom a választ, de szerintem nem is lényeges. Ha egy csavart nem tudsz meglazítani hogy megnézd mi a hiba. Szerinted én látom innen?! Továbbra sem vagyok táltos. Sietve meg nem "szerelünk" motort, mint ahogy nem is ba...unk sietve, továbbá agyműtétet sem végzünk fél óra alatt. Befejeztem, nem mondok inkább semmit.....
Ugy hogy az ember siet mert van más dolog is de igazábol n kaptam választ a bajra mert elindul csak n pörög és forditva van a dugo benne mert néztem.azért gondolom h n pörög ki
Karbit leveszed és benézel a lyukon. 1 csavar, 5 perc. Ha ablakos a dugó, akkor látnod kell. De elve hogy lehet fordítva betenni egy dugót?! Na mindegy....
RMS Racing
SKF C4 teflon + Corteco szimeringgel
TOP eltolt főtengelyék
Most kéne majd valami normális fék, futómű, etc.
Henger : Egyedileg reszelt DR evolution 70
Kipufogó : Yashuni Z
Hajtás : Full Malossi
Szívórenszer :Malossi szűrő, Malossi membrán, MotoForce karbi
Végáttétel : nem sokat tudok a módosításról, de van benne egyedi fogaskerék
Sokra nem megyek vele, mert ma erőből előzött meg a távolsági busz, egy másiknak pedig inkább félreálltam hagy menjen
70Km van eddig a hengerben, szóval nem sokat tudok róla elmondani, maximum annyit, hogy 30Km-en bezabál 3liter benzint, aztán a maximális sebesség amivel megyek az a VALÓS max.40Km/h ami órán 50, de ehhez már lejtőt is igénybe veszek, mert az átlag az óra szerint 40-45közt van
a karbit leszedtem lehúztam róla a benzincsövet és folyik a benzincsöböl a benzin az összes kifolyt a tankbol.
Rossz lenne a csap? vagy ilyenek ezek?
Van egy 2000-es évjáratú, karbis Rossi Replicám. Nagyon szeretem imádom. Van rajta egy Gianelli reverse kipuf , a henger 50-es, meg lennék vele elégedve, DE: Az első 3 indulás szépen történik nagy fordulaton, nagy erővel. Miután szépen bemelegszik a motor, az indulás átalakul: kb 5-6 métert tesz meg tompán, lassan, és csak utánna pörög fel és indul meg értelmesen. Mi lehet ez? Gondoltam már arra, hogy nehéz a röpsúly...na de hidegen meg könnyű?
Köszönöm a válaszokat előre is!
Ma hoztam el a motort.
Hát ööööö nagyon nagyon meglepődtem, hogy Ők meglepődtek milyen lett a motor
A versenyző srác repülte be tegnap és annyit mondott : " Ez városi használatra még sok is, de meglepően jól szedi a lábát"
Kivittem próbakörre és annyira finomkodtam vele, hogy mikor visszatértem, akkor megmutatta a Daróczy úr hogyan is kell elindulni.
Van benne vagy kb 4grammos görgő a bejáratáshoz
Aztán kiküldtek újra próbálni ezzel a mondattal :
"Inkább most legyen baj még itt vagyunk"
Nagyon óvatosan óra szerint 50ről adtam neki egy félgázt, de amit leművelt az valami eszméletlen. Úgy vágott hátba, mint mikor 50esként a lámpától tőgázzal elindultam.
Brutál lesz ez, de az első 30kilómétert az útpadkán poroszkálva tette megy 40-45közt.
A hangja valami csodálatos lett. Szinte nem is robogó hang, hanem majdnem úgy peng mint 125
A padolás a bejáratás után, de tutifixre mondták a 10+lóerőt
Bocs ha zavartalak, csak örömködök