Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Régen csináltam fordulatszám függő adagoló elektronikát, de nem volt rá kereslet. Már nem javítok motorokat, így csak a benzin kevergetés marad, vagy keresel egy szakit aki meg tudja oldani az olajpumpa vezérlését.
Külön nem kapsz, de esztergályos megoldja, csak szét kell szedned a másik telót is mintának. De végülis ez nem baj, úgyis egyszerre kell karbantartani a a kettőt. Azt hiszem egy O gyűrű is van még rajta, ezt meg csapágyboltban kapsz. ~100 Ft.
Ha még van benne olaj, akkor nincs gond. Annyira azért nem érzékeny, mert menet közben úgyis szórja az olajat mindenfelé. Ha videót akarsz felrakni, azt fel tudod ide is, abból esetleg okulhat más is.
Hajdú-Bihari vagyok, de már nem javítok motorokat. "Tisztább" szakmát választottam...
Köszi a segítséget...vigyázzak mit csinálok? :D Mire gondolsz konkrétan? :)
köszi szépen életet mentettél :) nembírom sokáig a gép nélkül :D
Ha más nincs, akkor 5-10munkanap és nálad is van 10euro+postaköltségért a linkelt oldalról
Sok szerencsét a kereséshez
http://www.easyparts.nl/showdr...

Ezen a képen az 5-ös számú "PLUG" ból kéne nekem 1db, és fogalmamsincs honnan keríthetnék.
Hali kinter!
2002 ditech átalakítva karbisra olajszivattyúra van valami megoldás?
vagy keverem én?
vagy erről, ha azon nem szerepel.
http://www.easyparts.nl/showdr...
Háj !

Fogalmam nincs, hogy mi kéne neked, de talán könnyebb lesz értelmezni, ha beírod az alkatrész számát erről a képről :
http://www.easyparts.nl/showdr...
Sziasztok !

Aprilia sr 50 racing-hez (2000-es évjárat, minarelli blokkos) keresnék alkatrészt. Mégpedig az első teleszkóphoz. A teleszkóp szár felépítése úgy néz ki, hogy van benne a rugó azon van egy hengeres gumigyűrűvel ellátott műanyag tömítés, ami fölött egy zéger gyűrű van ez tartja helyéna rugót ezek fölé jön még egy fekete gumisapka. Nekem erre a kis fehér műanyag tömítőre lenne szükségem, és ezért az egy alkatrészért nem látom értelmét új teleszkópot venni gondoltam írok ide hátha tudtok nekem segíteni keríteni ilyet valahonnan.

Bár nemtudom mennyire sikerült elmagyaráznom mit is keresek, mivel a megnevezését nemtudom az alkatrésznek annyit tudok, hogy a feladata a rugó bennt tartása a teleszkópszárban és hogy tömítsen a teleszkópszár tetejénél és ott se tudjon távozni a hidraulika olaj (az alkatrész (nekem) fehér színű, kb. 20mmes átmérővel és 25mm-es magassággal a külsején a közepénél van egy fekete tömítőgyűrű, és a tetejében van egy kb 12mm átmérőjű és 10mm mély zsákfurat aminek a szétszedésben van szerepe).

A kérdésem az lenne hogy tudtok e nekem ez ügyben segíteni nagy szükségem lenne erre a műanyag tömítésre mert enélkül nem lehet összerakni, így pedig közlekedni sem a motorral. De seholnemtaláltam ilyet különc sak komplett teleszkópokat ami újonnan 30 000,- Ft de bontottan is 15 000,- Ft postával, mert utána néztem de csak 1db-ra lenne szükségem a teleszkópommal semibaj de egy ilyennek msot híján avgyok :| Előre is köszi mindekinek!

Mellékelve a kép csak lerajzolni tudtam mert képetsem találtam neten külön erről :)
:D semmi gond! megesik....
Bocsi, Békásmegyert olvastam
hali kinter!
azt szeretném kérdezni, h a hajtoműolajnek meddig kell lennie a nivopálcán?
gondolom félig az a normális?!?!
ah néztem kb 1cm alatt van az olajszint amit mutatott a nivo pálcika!
a hátso keréknél néztem gondom az a hajtoműolaj beöntési helye!
meg olyan kérdés, h küldhetném el neked hogyan szol a hátulja ha forgatom! felvettem videora halatszik a hangja rendesen!h tudnánk megoldani?!
hali
köszi a segítséget! de sajnos Békésmegyei vok!bp naon messze van hozzám:(
Ha esetleg mégsem békásmegyeri, akkor talán ez van hozzád a legközelebb amiről jót is hallottam :
http://www.fancsi-motor.hu/
gondolom nem békésmegyei vagy?!
hozzád elvinném a mocit naon szivesen!
koszol-sutol ilyesmi! ha feltámasztom és megpörgetem akk is hallatszik!
már kezdek parázni:( van aki azt mondja, h ilyen! nem tom:(
"koszolo" Ezt továbbra sem értem, de a hátsó keréknek max annyi hangja lehet, hogy a fékbetét néha hozzáérhet a tárcsához. Valamint lehet minimális hangja a fogaskerekeknek is, de minimális. Ha ennél hangosabb, akkor hibakeresés. Féknyereg dugattyú nem megy vissza, kihajtás olajhiányos, csapágyhibás, esetleg szét lehet peregve a kuplung is.
feltünt ha tolom a mocit olyan koszolo hagot ad a hátsó kerék!
nem volt még robogom ezért kérdezném, h koszolnia kell vagy hangtalanul kell,h forduljon a hátso!
ezt nem tudom, h ez igy természetes?! lehet hülye kérdésXD
oké! akk semmit nem teszek oda!
köszi szépen!:)
hali kinter!
ott a gond, h nem karbis hanem injektoros! :(
akk lehet amiket irtál ott a gond!
személy szerint a kipufogora vagy csapágy-görgő ilyesmire gondoltam...
Ha ez sem megy, akkor bemész a menübe és bóklászol kicsit. Valószínű kérni fog egy kódot. 46256. De azért vigyázz mit csinálsz....
"kovacsernő
[8909] 2009. augusztus 3. 19:52
Helló! Nyomd meg a sárga MODE gombot, és tartsd nyomva. Add rá a gyújtást. A MODE gombot még mindig tartsd, kb. 20 másodpercig. Én ezt kétszer megcsináltam és utána eltűnt a villáskulcs. Sok szerencsét! :D"
Kinter ezt nem igazán értem..ezt házilag is kitudom ütni?