Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és megéri átalakittatni karburátorra ?
köszi :)
Semmi különbség sincs. A replica valamilyen festés másolatot takar. Talmácsi replika, lorenzo replika stb.... Versenymotorok festés másolata.
sziasztok ! azt szeretném kérdezni hogy mi a külömbség az sr50 ditech és az sr50 ditech replica között. és még azt hogy szerintetek megéri átalakitani a ditechet karbira ? :D
Ha valakit érdekel,nyugodtan írjon az e-mail címemre...
Brutális 2T versenymotorok voltak.
Kicsit "őrültek" azért, hogy egy nyers hengert már szétfaragnának, de rajtam ne múljon. Annyi kikötésem volt, hogy jó legyen.
Aztán jöttek az ötletei
Elvileg bekerül egy egyedi végáttétel is, szóval nagyon kíváncsi vagyok
Komoly műhely, szerintem meglesz ott a tudás is.
Ezt is Ő hozta össze :
http://www.sportmotor.hu/motor...
Annak számít ?
Kicsit meg is voltam szeppenve a műhelyben, mert volt bent vagy 6-7 kifejezetten versenymotor
Ha tényleg "mester", akkor tudja mi a dolga. Ha nem, beszo.....ad.
Ahhoz mondjuk mit szóltok, hogy már egyből fúrni is akart a vadiúj hengeren, mert szerinte "nagyon precíz az illesztés és ragadni fog"
Elvittem átportoltatni az Evolutiont
Az elvileg 8-9 lóerő helyett 12-13 lóerőre számít a mester, de majd a pad megmondja az igazságot
Ezzel már a Stage 6 Streetrace henger simán fogható, de 1-2 gyengébb alusportnak is gondot okozhat
Üdv Srácok!

Riasztó rendszert szeretnék tenni a motorba és ezzel kapcsolatban érdeklődnék kinek milyen tapasztalata van a téren, mit ajánlanátok? A lényeg annyi lenne csak, hogy tárolóba van és "zenéljen" ha nyúlkálnának hozzá.
Van valami különbség az Sr 50 R és az Sr 50 Factory között?
Köszönöm szépen! Azt hittem van itt MO-n is, de nem találni sehol sem...
Ja és azok a csuszkák azok a kis fekete micsodák?
Melyik tűgörgőre gondolsz? Szabadonfutó van benn?A szerinted mitől van hogy beindulás után nem dögtön csörög? Melegen is lehet hallani,mint ha caspágy golyókat rázogatnál a kezedben.
Előre is köszi a választ.
Attila.
Görgő akkor szokott csörögni, ha kínai vagy nem belevaló méretű. Viszont az csörög hidegen-melegen. Tud még csörögni a varió, ha a csúszkái el vannak kopva. (8800 km után kétlem.) Ha melegen nem csörög, akkor inkább gondolnék csapágyra vagy tűgörgőre, ami melegen tágul. De ha a motor"szerelő" nem tudja megmondani, akkor én csóró kocaszerelő hogy tudnám?.....
Szia.Nekem factory ditech van,8800 km.van benne. Mikor beindl 15-20 masodperc mulva elkezd csörgedezni benne valami,mintha rezonálna. Ha a fulemet a dekni bal oldalára rakom nnan lehet hallani.A görgőknek a szélessége is kopni szokott? Az csörgedezhet? Viszont melegen nem nagyon lehet hallani.Melegen a gyujtás oldaláról hallani pici csörgedezés.Viszont szerelők azt mondják nem főtengelycsapágy. Mndenk azt mondja ettől függetlenül szép hangja van.mitől lehete a csörgedezés?
Üdv: Attila.
Sziasztok...lenne egy kérdésem! 2003as Morini blokkos injektoros Aprilia Sr-em van...ma hazafele indítás után menet közben kb 2-3 percig villogott az injection check lámpa..majd abbahagyta...miért lehet ez? :S:S
sziasztok...
lenne 1kérdésem!
ha tolom a mocit akk hátul koszolni kell a keréknek?!?
vagy hangtalanul kéne menjen ha tolom!
aprilia sr 50...ditech
Sziasztok.Factory ditechem van.A görgők oldalról is meg szoktak kopni? Ez is csöröghet? A szijjat mikor kell cserélni,az hol szokott megkopni?
Üdv: Attila!
Nem fikázni akartam, csak a név hallatán jutott eszembe.
Nézz utána a márkának ez egy nagyon jó minőségű kínai gumi.
Magyarországon még nem nagyon ismerik.
Külföldi (európai) oldalakon szinte csak pozitív véleményeket olvashatsz róla.
Az ár érték aránya is nagyon jó!
Kici, óccó, kínai.