Rámértem tegnap, kimegy a majdnem 12V a csatira...bár azt is észrevettem, hogy a gyújtás ráadása után néha lecsökkent a feszültség (mondjuk nehéz volt a csati hátulján keresztül hoozzáférni a két érintkezőhöz, szóval lehet, hogy nem tudtam folyamatosan hozzáérinteni a multiméter tüskéit..) ...de próbáltam direktbe kötve az aksiról egy két eres vezetékkel... egyik pumpa néha adott egy kis nyöszörgő hangot pár másodpercig, de nem azt az igazi berregést, és a check lámpa se aludt el utána...
sziasztok....
tudna valaki segiteni?!
az lenne a kérdésem, h lehet-e üzemenyag szürőt beteni a bemzincsőbe! közzé ikatatni! nem okoz-e gondot!?
a másik problémám, h ha hirtelen gázt huzok akk elkezd fütyülni valami! de ha kipecázom és lassan huzom a gázt akk nem csinálja csak 70km/h felett de akk mindig! ha hirtelen gáz huzok akk azonnak elkezd fütyülni!
hol lehet a gond?
valaki tapasztalt már ilyet?!?!
aprilia sr50esem van! injektoros!:)
köszi a segitséget!
40Euro http://www.fc-moto.de/epages/f...
Elvileg a linkre kattintva már azt látod, de ha nem, akkor a plexitől balra lent tudod kiválasztani a típust.
Van víztiszta, füst, sötét füst, iridumum ezüst, és iridium kék hozzá.
Sziasztok. Nem motorhoz való kérdésem lenne, kaptam egy ilyen bukót link . Egy a baj vele, törött a plexije és nem is találok neten hozzá sehol sem plexi, ahány gyártó annyi féle plexi? Valaki segítsen legyen szíves, mert a mostani bukóm egy Tornádó márkájú gyönyörűség, amennyire szép annyira biztonságos is, és jó lenne lecserélni.
Sziasztok van egy Aprilia SR 50 Ditechem és állandóan a négyes hibakódot dobja ki és nem jövök rá hogy mért és ma észre vettem hogy alapjáraton sokkal jobban pörög mint szokott menet közben is ha elengedem a gáz kart akkor nem úgy lassul mint szokott hanem akkor is jobban pörgött!És most szeretném a ha valaki segítene mert én már kifogytam az ötletekből!A csatlakozásokat is be fújtam és ez se segített!
Sokat fog még javulni a motor.
Most voltam a szerelönél rossz volt a varió alatti főtengelyszimering
kicseréltettem Athena szimeringre.
A membrán is rossz megnézettem azt is karbon membrán lapot veszek bele. ja meg azért indul 20-nál mert ez a malossi szij nem fut ki teljesen felpróbáltuk rá a szerelö srác aeroxjának a sziját azzal már 10-nél indult. meg mondta hogy kis rugót is 6000-est szerezzek bele gyenge ami benne van. Menetközbe mikor húzom a gázt rezgés jön a karbi felöl biztos hogy a membrántol jön a hang eredeti még benne ezt ki is cserélem karbonra.
Teflon gyűrűn kívül még számtalan hibája lehet. Én annyira nem értek hozzá, csak rendszeresen olvasom a fórumot. Egy biztos, jó az ilyennel szakemberhez fordulni, mert még a teflongyűrűhöz is van valami speckó kulcs amivel fel kell tenni, különben nem sokáig bírja.
köszönöm a választ ha lesz időm szét szedem meg ha rájövök hogyan, ha ez még nem nagy kérés valaki tudna segíteni hogy otthon hogy tudom leszedni a kuplungot vagy a variátort? meg ezek amiket mondtál nem nagy összeg nem?
Sziasztok olyan gondom lenne hogy 70ccm motorok most kapott uj karbit 17.5 os et elinditod fel gáz ig teljesen jo huzol egy nyel gázt lehorog böööö es le all!5 mp vársz inditasz es ugyanez!nyelvnek is 2 mp ig felporog es utánna jön a fulladas!mi lehet ez a karbi motoforce 17.5 os!
Hidd el nekem hogy ennek jobban kell mennie.
Most bele tettem az 1000-es kis rugót 5g-os görgövel jó volt a gyorsulása. DE most meg a membrán ment tönkre azért gyorsul gyengén meg is áll mikor beinditom meg nehezen is indul.
Wanda Tyre gumik széles választékban kedvező áron egyenesen az importőrtől!