Jahh meg az is erdekelne hogy Siman Szimpla Karbi-val meglehetne-e Csinalni?tehat ugy hogy ne legyen Computer-es injektor(Porlaszto) hanem csk ugy Szimplan!
Sziasztok!meg uj vagyok...Most Csereltem egy Aprilia sr 50cc-re az a helyzet hogy Injektoros vagyis Computeres Porlasztoja van,mikor kontaktra teszem hallatszodik hogy mukodik a porlaszto,de nem tudom miert nem gyullad be! (Az lehet hogy elromlott az uzemanyag Pompa?) kerlek segitsetek...Koszonom! :( :(
Mit akarsz már ettől a gyorsulástól jobbat? Tény, hogy 10-től indul de neked az lenne a megoldás, ha ezt beletolnád egy tóba és vennél egy sor 4 600-at, hogy legyen végsebesség és gyorsulás.
Szerintem ettől jobb nem lesz én inkább kihézagolnám a variót, hogy hamarabb induljon egy picit és pá. mit gondolsz mennyit kellene tudnia egy 50 -es motornak?
robogom nem pörög fel mi lehet vele karbin álitottam kicsit jobb lett de még mindig nem pörög ki motoforce 21pwk és direkt szürő athena modulárvan fent a segitség nagyon kellene köszi.
most piros kis rugót tettem bele 1000-est mert azt hittem sok neki a 2ezres.
Majd holnap vissza rakom a 2ezres rugókat könyebb görgövel most 5,5-es volt benne a videón
10-nél kezd megindulni a motor,
a gyosulás is gyenge
Top varió 5,5g görgö, uj malossi special szij, 3pofás gyári kuplung 40kg-os kontraszt, 2000-es kis rugók. Az óra 10-el többet mutat. a 80-at már nagyon nehezen érte el.
0:39-nél 70-et mutat az óra mert 10-et csal. egy kicsit emekedös volt az út. nem is birt ki menni 80-ig. hanyas kis rugót tegyek bele szerintetek? most 2000-es van benne de szerintem az fogja. Próbáltam gyári kis rugóval azzal is 10-nél indult meg.itt a videó
Király vagy pont ezt szerettem volna kérdezni.
A teflongyűrűn kívül még milyen hibák lehetnek ? Bár ahogy leírtad biztos ez lesz nálam is . Köszi a segítséget.
Sziasztok! Tegnap vettem egy 2007-es évjáratú karbis SR 50-et. 35 km-t mentem vele haza, utána este még mentem egy kört. Szuperül ment, semmi gondom nem volt. Ma reggel pöccre indult, miután ráültem és gázt adtam leállt. Utána nem indult el, csak sokadikra tudtam berúgni. De ismét leállt. Utána még párszor beindult, de csak berúgásra, és magától leállt rövid időn belül. Teljesen gyári, nagyon szép állapotú, egyszerűen nem értem mi lehet. Tudtok tanácsot adni? Esetleg egy jó szerelőt Budapesten tudnátok ajánlani? Köszi a válaszokat!
Szerintem ettől jobb nem lesz én inkább kihézagolnám a variót, hogy hamarabb induljon egy picit és pá. mit gondolsz mennyit kellene tudnia egy 50 -es motornak?
Mennyiért adod a karburátort?
könyebb görgökkel
Majd holnap vissza rakom a 2ezres rugókat könyebb görgövel most 5,5-es volt benne a videón
Amíg nem pörög fel, addig haldoklik, ergó ebben nehezek lesznek a görgők.
a gyosulás is gyenge
Top varió 5,5g görgö, uj malossi special szij, 3pofás gyári kuplung 40kg-os kontraszt, 2000-es kis rugók. Az óra 10-el többet mutat. a 80-at már nagyon nehezen érte el.
0:39-nél 70-et mutat az óra mert 10-et csal. egy kicsit emekedös volt az út. nem is birt ki menni 80-ig. hanyas kis rugót tegyek bele szerintetek? most 2000-es van benne de szerintem az fogja. Próbáltam gyári kis rugóval azzal is 10-nél indult meg.itt a videó
Van egykis gondom, nagyobb fékezések után (pl lámpánál)
megállok és alig lehet tolni a motort befog a fék. Ez mitől lehet?
előre is köszi.
A teflongyűrűn kívül még milyen hibák lehetnek ? Bár ahogy leírtad biztos ez lesz nálam is . Köszi a segítséget.