Egyszer a pumpa engem is megijesztett. Mi úgy teszteltük hogy vékony dróttal a megfelelő pólusokhoz direktbe az aksiról szedve áramot rápróbáltunk. Úgy működött, aztán végül is a csati volt kontakt hibás, ez volt 4000Km-el ezelőtt, azóta minden fasza. Nem tudom hogy nem e veszélyes így tesztelni, de nekem nem lett semmi baja.
Hali
Kipufogom akad egy-pár, azzal nincs gond.
Ami a sajátomon van az még elég csendes. Most ahogyan ezeknél tapasztaltam, nem fogok venni használt dobot, inkább rendbe teszem azt ami van, és akkor tudom hogy új a bele, és egy ideig jó lesz.
Üdv! Indításkor hallani milyen hangot ad de utána is adja azta a fémes csúnya hangot csak a motorhang elnyomja mitől lehet? : http://youtu.be/LVqZvvTVnYU
Sziasztok!Van egy piaggio blokkos sr factoryim!Van egy olyan gondom vele hogy a hajtóműve borzasztóan visít!50-és 70 közt csinálja de nagyon égő!Van valakinek ötlete mit lehet neki csinálni?Csapágyakat már cseréltem de nem javult a helyzet!A fogaskerekek is jók nincs megégve az alu ház nincs kikopva!Köszi!
Hello
Ott is van igen, meg a képeimen lévő lukacsos lemezek mögött is gyapot van, ha azok is elégnek akkor elég csúnya hangja lesz, és az hamarabb ég el mint a végdobba.
Amiket én most szétvagdaltam végdobot, egyikből se hiányzott annyi gyapot, hogy az üvöltő hangot megmagyarázza, vagyis a nagy dob a bűnös nálam, minden esetbe.
Hali!
Érdeklődnék a morinis ditech kipufogóban, hol van a gyapot?
(Én a visszahajlás utáni krómozott kis részre gondolok ami nincs a fényképeiden)Mert az enyém is nagyon hangos.
Zárlat nem valószínű. Mert akkor már valami leégett volna. Túlfeszültséget nem tud okozni, nem Terminátor ez. Hacsak nem csapott bele a villám. Ha a fesszabályzó lenne hibás, akkor már leégett volna a generátor, de méghamarabb az ECU, az összes izzóddal és minden elektromos kütyüvel a fedélzeten. Szóval kontakt vagy pumpahiba lesz az.... Megnézném magát az ECU csatalakozót is (levett akkusaru mellett!). Néha vizet kap és oxidálódik.
Mikor rá van dugva a csati, akkor mérj feszültséget. Ha ekkor van áram, de a pumpa nem megy, akkor a pumpa halott. Esetleg a csatlakozója, ahogy gyárilag rá van sajtolva az érintkező.
Arra gondolsz, hogy adjam rá a gyújtást és a lehúzott csatin mérjek feszültséget? Ezt már megcsináltam akkor, amikor még a régi pumpa benn volt, s kiment a csatira a kb. 12V. Meg az új pumpa is működött, miután beraktam... de rámérek még egyszer...
Mivel a benzinpumpa szétszedésére inkább nem vállalkoztam, ezért szereztem bele egy másikat. Beraktam, egyből berregett... király...párszor kellett indítózni, mert köhögött a gépezet, de aztán magához tért. Mentem vele pár kört, minden szuper, húz a motor rendesen. Ez volt tegnapelőtt. Ma reggel próbálom indítani, de az új benzinpumpa meg se nyekken....ezek szerint a benzinpumpa hiba csak okozat....ötlete valakinek? Köszi
Üdv mindenkinek.
Reggel kíváncsiság kedvéért szétvágtam, egy morinis di-tech dobját. Nem egy egyszerű holmi belülről. Ez a dob is hangos volt, meg is van az ok hogy miért is. Szinte az összes gyapot el van benne égve. Ha rendesen vágtam volna széjjel akkor még gond nélkül rendbe lehetett volna tenni.
Nekem 10W olaj lett bele rakva kevés lekoppan állandóan
Szerintem sűrűbb kell!
Indításnál nekem is ilyen hangja van, de mind a négy ditechnél volt.
Menet közben viszont én nem tapasztaltam ezt a hangot.
Üdv.
Kipufogom akad egy-pár, azzal nincs gond.
Ami a sajátomon van az még elég csendes. Most ahogyan ezeknél tapasztaltam, nem fogok venni használt dobot, inkább rendbe teszem azt ami van, és akkor tudom hogy új a bele, és egy ideig jó lesz.
Ott is van igen, meg a képeimen lévő lukacsos lemezek mögött is gyapot van, ha azok is elégnek akkor elég csúnya hangja lesz, és az hamarabb ég el mint a végdobba.
Amiket én most szétvagdaltam végdobot, egyikből se hiányzott annyi gyapot, hogy az üvöltő hangot megmagyarázza, vagyis a nagy dob a bűnös nálam, minden esetbe.
Érdeklődnék a morinis ditech kipufogóban, hol van a gyapot?
(Én a visszahajlás utáni krómozott kis részre gondolok ami nincs a fényképeiden)Mert az enyém is nagyon hangos.
Reggel kíváncsiság kedvéért szétvágtam, egy morinis di-tech dobját. Nem egy egyszerű holmi belülről. Ez a dob is hangos volt, meg is van az ok hogy miért is. Szinte az összes gyapot el van benne égve. Ha rendesen vágtam volna széjjel akkor még gond nélkül rendbe lehetett volna tenni.
Meg tudná valaki mondani hogy kör sr első telóba gyárilag mennyi olaj kell, én 115ml-re emlékszem.
Előre is köszi!
Használom rendesen, de ez elég kevés