Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok bocsi hogy ide írok nem aprilia robogó ról van szó de nem jutok dülőre a robogommal gondoltam tudtok segíteni!Bazi lassan gyorsul fel indulásnál szinte alig van erő benne majd hogy nem lábbal kell meglöknöm és végre sem a leggyorsabb
Örülök ha 45 és új henger dugó szíj kicserélve!
DiTech hibakód táblázat
http://www.donwerner.dk/ecucod...
Innen egyböl tudod tölteni
Magyarul nekem sincs de a fordító segíthet
http://www.apriliaforum.com/fo...!-Rules-FAQ-Help-Known-Problems-and-ot
her-information
Aprilia sr factory akksi fedél tetejét,és annak kettő szürke oldaláról szeretném a fekete cipő foltokat letakarítani,hogy szép szürke legyen.A nitrót ajánlották nekem.Tényleg jó? Vagy ha le festetem le jön róla a festék?
Szia.köszönöm szépen választ.A kódokban is tudnál segíteni?
Köszönettem Attila.
Ja és a szürke idomokat akksi fedél,és annak két oldalát szeretném fóliáztatni.Szerinted meglehet csinálni?
Üdvözlök mindenkit Van nekem egy aprilia sr 50 ac minarelli 1996 old motorom és azt vettem észre hogy nagy gázon mintha elfogyott volna a benzin egyszerüen lefullad és utána nagy nehezen életre keltem és még az elején egy kicsit erőtlenűl de utána mintha semmi baja nem lett volna megnéztem a gyertyát és tiszta korom volt megtakarítottam és mentem vele egy pár kört és szépen égeti a gyertyát.Valaki tudna nekem segíteni hogy ezt időnként mért csinálja.
hello nekem egy aprilia sr 50 sem van és az vele a problémám hogy valamiért tul folyik és bezabál és lehetetlen be inditani mit lehetne vele teni ? kőszi
Sziasztok..2003as kör Sr-em van..a problémám a következő...egyszercsak az első kerekem elkezdett szorulni..és h jobban megnéztem az első fékpofa ér hozzá..így amikor sztenderre teszem a motort..az első kereket alig lehet forgatni mert úgy szorul..mit tegyek h ez megszűnjön? mi lehet a baj?
hali
köszi a választ!
ah hallgatuk inkább fütyül!
a fipufogoból- felől hallatszik!
olyan 60-70km/h jelentkezik és végig adja a hangot!?
Ki lehet belőle villogtatni a hibákat.

1. Gyújtás nélkül csutka gázt húzol
2. Ráadod a gyújtást
3. Inj. lámpa világít-elalszik-világít
4. Gázkar elenged
5. A lámpa villogásainak száma mutatja a hibakódot

Ha több hiba van, akkor egymás után előadja mindet. Ha 4x hagyod végigmenni, akkor kilép és törli a kódokat. Ha van benne 4-5, akkor az jópár perc.
Szia.
Köszönöm szépen a válaszodat.Ditech hibakódokra lenne még szükségem magyarul,ês arra,hogy hogy kell kivillogtatni,es nullázni.Honnan lehetne letölteni?
Üdv:Attila.
Villog az magától is, ha baja van.
Ezt így nem tudom behatárolni. De ha valami csörög, akkor fellazult, elkopott, stb. Ha csak hidegen csinálja, akkor lehet pl. csapágy is, mert az melegen kitágul és csökken a hézaga. Innen nem tudok jobbat mondani...
"Kb. 1 kohm-ot mértem, tehát elektromosan rendben van." Ácsi, szerintem meg nem. Bár fejből nem tudom az értéket, de egy 12V-os motornak nem ennyit kéne mutatnia. Számold csak ki: U=12V, R=1000 ohm, akkor mennyi áramot venne fel? Semmit. 0.012A-t megközelítőleg. Itt a videón 12V mellett üresben a pumpa olyan 0.12A-t eszik, terheléssel meg 1A-ig is felmegy. Tehát szerintem marad a kontakthiba vagy szénkefehiba.
A kompresszor hogy csörög,és miért? Beindulás után kb. 10-15 másodpercre kezd el csörögno,ha bemelegszik sokkal halkabb.......
Hiba kódokat hogy lehet kivillogtatni vele?
Igen jól tudod.Pár másodpercig ment úgy,lényegében,csak beindult és már hallottam is hogy csörög.
Szerinted mi lehet a probléma? Szerinted húzzam szét a blokkot? Üdv: Attila.Csak hidege lehet hallani nagyon melegen nem,csak néha.....
Köszi a választ, igazság szerint én is csak azért cserélném mert gyári kipufogóból van 2 darabom, de rohadt hangos mindkettő. Minden reggel 6-kor a környéket felverni meg nem egészséges, ezért gondoltam valami alap tuning kipufogóra amit lehetne esetleg egy kis gyapottal megtömni.
Kb. 1 kohm-ot mértem, tehát elektromosan rendben van. Akkor a pumpa szorult be ezek szerint. Ez egyébként okozhat egyéb problémákat? A villogások alapján jó pár hibakódot jelez: 1 9 12 14 15 17 Azt mondjuk nem értem, hogy a téli állás után hogy lehet túlmelegedési hibakód... Köszi a segítséget!
Egy malossi varió szinte semmiben nem különbözik a gyáritól. Ha a motor többi része gyári, akkor gyári kipufogó kell rá.
Nem mindegy hogy csörög vagy fütyül. Első esetben valami kezd szétesni, gyorsa javítást kíván. Második esetben valószínűleg variátor csapágy/persely zsírhiány. Azonnal nem megy tönkre, de érdemes szétszedni és megkenni.
Esetleg erre nem tudna valaki válaszolni?