Ezt a képet én is megtaláltam, de nekem nem ilyen a műszerfal. Azért kérdeztem rá, vagy majd ha valamit ki akarj jelezni akkor majd eltűnik a megtett összt km és akkor helyette ott lesz az olaj jelző?
A választ köszönöm
Sziasztok.
volt már valakinek dolga 150-es leonardo-val?az a kérdésem lenne hogy ha elindítom és jár a motor csettegő hangot ad a henger felől.Szerintetek mi lehet a baj?Előre is köszi.
"...volt már sok baja.....levegő injektor csere, gyertya csere,vízpumpa szimering csere,ennyi....na hol is van a karbis változat?" Jah, hogy csak ennyi baja volt?....
Sziasztok!Az én motorom 2000 es évjárat morini ditech,volt már sok baja de a bezin pumpa sosem,41000 km nél tartok felújítva még nem volt,levegő injektor csere, gyertya csere,vízpumpa szimering csere,ennyi:)és megy nem is rosszul óra szerint 90 km/ó igaz csak 75 kiló vok:(nem rossz a ditech fogyasztás nem sok nyelezve is 3 literrel elmegy 100/km na hol is van a karbis változat?
Sziasztok.
Aprilia sr factory ditechem van.beindulás után pár másodpercre rezonál,vagy csörgedező hang jön a gyujtás oldaláról.csörgedezik,mint a csapágy golyó.melegen nem nagyon lehet hallani,inkább hidegen.Amúgy tökéletesen megy.Szerelò azt mondja nem főtengely csapágy. Tudnátok nekem enbben segíteni? Üdv: Attila.
A lányomnak ugyan ez volt a baja a Ditech-s Scarabeo-jával. Egy darabig még működött kopogtatásra, (ahogy kinter írta) később már arra sem. Mivel igen horror ára van az új pumpának, arra gondoltam, hogy megpróbálom szétszedni.
Ez nem sikerült, viszont észrevettem, hogy a bemenő csőben, zöldes színű lerakódott trutyi van, ami gondolom, hogy a jó minőségű magyar benzinből csapódott ki.
Töltöttem bele "spuri" adalékot, egy perc múlva "fém tiszta" volt.
Ezen felbuzdulva újból töltöttem bele, és kompresszorral átfújtam rajta.
Ezt 2-3-szor megismételtem, majd visszaraktam a pumpát a helyére.
Azóta probléma mentesen működik, pedig ez kb. három éve volt.
Minden ősszel úgy állítom le, hogy teletankolom és adalékot teszek bele.
Nem állítom, hogy ez tuti recept, de nekem bevált.
persze mindenféleképpen fogok itt irni hogy mit javult.
de van igaza a szerelő csávónak akivel beszéltem jobban pörög ezzel az áttétel a kontraszt meg kevés lett igy.
erősebb rugók kellenek hátra.
Sziasztok! Szeretném a segítségeteket kérni. Egy haveromnak van egy Sr 50 ditech-je injektoros. Na most egyik pillanatról a másikra elment az alapjárat. Indításkor még pár másodpercig van majd utána elkezd pörögni mint az őrült és le se áll. Van amikor gázadás után visszaesik a fordulat viszont akkor meg a lefulladás közelében van és nem reagál újabb gázadásra. Szerintetek mi lesz a probléma? Elektronika? Vagy az injektor mondta be az unalmast?
Előre is köszi a válaszokat!
Sziasztok! Új fórumozóként segítséget kérnék tőletek. SR 50 Ditech-em van. Tavaly ősszel tökéletesen működött, s leállítottam télre. Aztán pár napja felraktam tölteni az akksit, ma pedig próbáltam indítani. Gyújtás rá, check lámpa ég, viszont semmi berregés... ha jól tudom, a benzinpumpának kéne ilyenkor indulnia... de semmi. Természetesen hiába forgatom az önindítót, a motor nem indul. Mi történhetett szerintetek a téli állás során? Csak a pumpa döglött le, vagy más probléma is lehet? Alkatrészcsere vagy csak ki kell pucolni? Gondolom, más is járt már így... Köszi
Amúgy van ötletetek, hogy ez a fajta műszerfal merre jelzi ha kevés az olaj a tartályban? Még soha nem vártam meg hogy kifogyjon, de néha menet közben eszembe jutott, hogy lehet hogy nem sok van már benn. Ha bejelez akkor mennyi km-re van még elég olaj vajon benne?
látom a tied is 15-nél kezd megindulni.
de 70-től gyengén húz nincs elgyengülve a kontrasztod?
Most beszéltem egy szerelövel azt mondta tegyek 40kg-os kontrasztot meg 2000-es kis rugókat bele de igaza van neki mert ez a 35kg-os nem birja leforgatni azért megy szarul.
Raktam fel 2 videót az én motorom gyorsulásáról. Full gyári a gépem hasonlítsd össze a sajátodéval. Ne egy 600-as motor nyomatékát várd egy fél decis robogótól.
50es igen. Sito + kipufogó van rajta, ha az számít valamit.
Hogy másból mit tettek bele, azt nem tudom, mert csak a görgőket kaptam vissza az újak dobozában.
volt benne 6,5g ; 5,5g-os de lomhán ment mindegyikel.
azért raktam most az 5g-ost bele de ezzel meg csak pörög.
Hézagolni nem kell szerelövel hézagoltattam ki az jó a varió mögé rakott 1mm-ert , a külsö tárcsa mögé pedig 0,5mm-t
16/38-as az áttétel. a gyári áttétel nem pörgött igy ezt kellesz valahogy behangolnom ezzel jobb lesz
A választ köszönöm