Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kapd le a deklit és nézd meg a hajtást, kezdve a kuplunggal. Így ne használd, nehogy szétszálljon még jobban.
Köszönöm.
Sztender rugó helye:
sziasztok ! problémám az lenne h van egy aprilia sr 50 2002 ditech 70ccm motorom ,gázadáskor elkezd irtóan sipákolni valami hátul ahhoz tudnám hasonlitani mint mikor 1 auto elindul és ékszij hibás . Nagyon idegesit h milehet ez huzom a gázt és nyikorog recseg valami hátul a blokkban... valaki segitsen ! pls köszi
Sziasztok
Nem találom a stender rugóját hova kell akasztani a blokkon nem az oldalsztenderét keresem.
Valaki valami képet tud mutatni?
Köszönöm.
SR50 minarelli fekvő vizes.
Kösz a választ, amúgy olvasgatom itt a hozzászólásokat, hátha okosodok közben, és így időnként megkérdezem hogy és ez növeli az élettartamot, vagy amaz, de tulajdonképp lassan arra kell rájönnöm hogy a DiTec élettartamát csak az növeli, ha nem indítom be... De azért reménykedek, hogy idővel azért olcsóbb lesz hozzá minden, mert már régóta futnak, előbb-utóbb csak nem lesz gáz ha tönkremegy, mivel alapból tényleg jó masinák.
Nem növel élettartamot. Ha kormos a befecskendező és ezért ereszt át, akkor ad rá esélyt hogy bontás nélkül kitisztuljon.
Üdv!Van valakinek infója a malossi MHR replica 70cc alu hengerszettről?(Két gyűrűs 10-13 lórő)Menyire strapabíró,a gyári főtengely elbírja?Vagy hétköznapi használatra jobb egy sima 70cc vas henger ami kb ennyit tud?Köszi!
Akkor célszerű bele időnként borogatni egy keveset? Már csak a remény miatt, hogy hátha növeli az élettartamot
Ha működne a masina, akkor egy kis injektortisztító lehet hogy megoldaná. De mivel ennyire átenged, így esélyed sincs hogy beinduljon a motor. Befecskendező csere.
Éppen ezt nem értettem én sem. Hogy a picsába kap üzemanyagot, ha lehúztam a csatit róla... Kérdés az, hogy a forgattyús házból nyomta fel a keveréket, vagy a porlasztó engedte be az üzemanyagot. Mindenesetre most szárad, és várom a csodát. Ha mégis beengedi az üzemanyagot áram nélkül akkor kuka a befecskendező?
"szabad neki befecskendeznie vagy sem?" Ha a kábelt lehúztad akkor biztosan nem. Végülis ez egy szelep. Hiába van rajta a benzinnyomás, ha nem kap vezérlést (áramot), akkor tökéletesen száraznak kell lennie. Mint egy babapopsi....
Üdv
Akkor az azért nem indul. Ez lehet akár egyszerű tömítés hiba az injektornál, vagy nyomás szabályzó hiba.
Vedd le az injektoros részt a hengerfejről, és fordítsd rá kulcsot, akkor elindul az üzemanyag szivattyú. Ha figyeled a befecskendező szelep végét, annak száraznak kell lennie, és a nyomás szabályzó felöl se csöppenhet benzin.
Alapból 3bar körüli értékre kell be állnia az üzemanyagnyomásnak, és ahogy elkezdesz indítózni, és kezd nyomni a kompresszor, ez úgy fog majd emelkedni, akár 8bárig is.
Csak annyira, hogy ha indítózok 1-2mp-ig már annyira benzines a gyertya, hogy ha kiveszem, csöpög belőle... :S Mármint a gyrtyából is..

Ha az injektoron rajta van a 2 magas nyomású benzincső, de nincs rajta az elektromos csatlakozója, akkor szabad neki befecskendeznie vagy sem?!

Megmértem már azt is hogy a bemenő magasnyomású ág, milyen nyomásnál engedi át az üzemanyagot. Pontosan nem emlékszem most az értékre de megmérem majd megint. Ennek mi lenne a normális értéke?
Dede. Az ám...
Üdv
Azzal még lazán mennie kéne.
Ha annyi benzin volt a forgattyús házba akkor érdemes lenne megnézni a nyomás szabályzót, meg az üzemanyag befecskendezőt is, hogy nem e ereszt át. Így a felállás alapján rengeteg benzint kap.
Új Motorforce....
Betekered teljesen, majd kifelé 1.5-2 fordulat.
Khm... csak nem ditech?....
Max 15K van rá, mert minden pénzem az alkatrészekben van, és a szerelő is 40-50körül mondja a munkát. Nagyon ki vagyok számolva a Jasil tengely miatt :S
Helló!
"Régi"(97) Sr 50-hez keresek kormány "fej" idomot! (külső-belső)
Esetleg valami Sr bontó is szóba jöhet!

Választ előre is köszönöm!
További szép napot!
Hát én nem igazán értek hozzá
A csavar gondolom csak a gumicsőbe van betekerve, hogy ne menjen az a "lyuk". A szívató rész alatt mit értesz ? Esetleg azt nem lehet áttenni a gyáriból ?
Elnézést, hogy ennyit kérdezek, de most rendeltem össze a főtengelytől kezdve a hengerszetten át mindent, de új Dellortora már nem maradt Új MotoForce17,5, vagy ez használtan.
Megvásárolhatom ?

Egyébiránt üdvözlök mindenkit, a Ferkó56 fia vagyok, Balázs.
Azt mondta kérdezett már itt párat és biztos segítetek, de őt már hagyjam ezzel.
Légyszi mondjátok már meg mert elfelejtettem hogy a porlasztón a levegő csavart hogy is kell beállítani?Ugye ha teljesen betekerem akkor levegőben szegény lesz és kilyukadhat a dugó?Menyire kell kitekerni a legbelső ponttól 1 fordulatot?És hogy minden2 ütemű motoron kb így van?
Sziasztok. Miután kiszáradt a karterem, bírtam mérni "száraz" kompresszor nyomást. (Mivel eddig a kompresszor csövén is üzemanyag jött.) Addig indítóztam, amíg a nyomásemelkedés meg nem állt, és így jött ki 4,8 bar. Ennyivel mennie kellene a motornak?

Mérés után szétszedtem a kompresszort, szemrevételezni a dugattyút és a gyűrűjét. Sérülés nem látszik, lógás minimális, gyűrűhézag 0,2mm.

Kérdésem az, hogy mihez nyúljak még esetleg hozzá, mielőtt meggyújtanám a robogót?!

Várom válaszotok. Üdv Peti