Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most megnéztem újra a videót, nem is picit pörög jobban az optimálistól.
Visszaraktam az 5gr-s görgőt? Én tovább hézagolnám (plusz hézagolóval) a variátort a 6,5gr-s görgőkkel. Szerintem egy picit az optimális fordulat fölött pörög.
16,5*747 volt irva a csomagjára a szerelö kihézagolta
az még lehet jó is lenne.
csak az a baj hogy 15-nél indul meg az lenne jó ha azonnal indulna
most pörgösebb hogy a 16/38-as áttételt bele raktam.
de az elindulás nagyon rossz 15-nél kezd megindulni
Óra szerinti 85 hibátlan.
Szia !

Az enyémnek kicsit kivan már a "bele", de lelépi a videóban bemutatott gépet.
A szíjjal mi bajod van, mert én is Malosssi X Special szíjat rendeltem az új blokkba, de én azt olvastam, hogy a vastagsága nagyobb mint a gyári.
Akkor hogy lehet 16,5 széles a tiéd ?
Ha pedig még rövidebb is mint a gyári, akkor rosszat rendeltem ?
hibátlan top variátor van benne, uj malossi special szij, gyári erősségű uj kontraszt gyári kis rugó, 107-es kuplung,
A külsö tárcsa mögé 0,5mm hézagolót rakott a szerelö a varió mögé is tett 1mm hézagolót.
16/38-as áttétel. 5g görgök. 15-nél kezd megindulni de 70-től már lassan gyorsul 75-ig kimegy lassan. 10-el többet mutat az óra rajta. szij 16,5*747 van rajta jól kihézagolta a szerelö de még igy is be van egy kb 1cm-el. vagy vegyek rá 751-es szijt azzal helyre jön,
itt video róla
Sziasztok Szeretném a segítsegeteket kérni aprilia sr 50 r robogómon szeretném az ékszíjjat kicserélni a gyári méret 18.5×811mm mi történik ha stage6 szíjjat teszek fel ami 18.9×803×8.5mm a méretbeni külömbségre gondolok a görgőket is cserélném stage6 19×15.5×6.25gramm a válaszotokat előre is köszönöm szép estét
Üdv
Igen javítom is ezeket a Di-tech gépeket.
A lambdás projekt alakul, csak lassan, elég sok idő kell a kísérletezésekhez. Már egy jó pár 100km-ert lefutott a dolog, de még mindig nem tökéletes. Most egyenlőre ott tartok, hogy elég dinamikus a motor, nagyon jól reagál a gázadásokra, a fogyasztása csökkent.
Viszont, a dombokat nem szereti, ilyen jellegű fordulatszám esésnél, az ECU elkezdi dúsítani a keveréket, de a lambda beleszól neki, és itt rendesen elfogy az erő, még ezt kéne kiküszöbölni, de ez se zavaró igazából.
Normál útviszonyoknál rendbe van vele minden.
Most nézem környékbeli vagy, szoktál vállalni szerelést is, ha valami nem klappol? Amúgy ha jól emlékszem akkor te írtál arról, hogy lamdaszondával próbálgatod a gépet, az amúgy összejön? Ha valami fejlemény van akkor majd oszd meg légyszi a végeredményt, sokat nem értek hozzá, de érdekesnek tűnik.
Itt egy kép is róla, most egy másik motoron próbakép.
Egy sima 12Vos levegős mágnes szelepből, meg egy kis esztergályos munkával simán megoldható. Az elektronika, meg gyakorlatilag 2db tranzisztor nem más.
Üdv
Az nyomás szabályzó hibára utal, ha már ott annyira enged. De azért nézzél rá a befecskendező végére, hogy nem e ott ereszt.
Na szóval Ma ismét killódtam. Levettem az injetort, de rajtahagytam a 2 nagynyomású csövet. Gyujtás fel, és alulról jött fel az üzemanyag, majd el is kezdett csepegni. Ez normális?

Valamit kipróbáltam egy olyat, hogy felkerült az injektor a helyére, minden visszakötöttem ahogy kell. Úgy próbáltam beindítani, hogy féket húztam, önindító gombját nyomtam, és csak ezután raktam gyujtásra. ÉS! láss csodát bepöffent egy jó 2-3mp-re majd leállt. Ezután bárhogy inditóztam, nem indult már be.

Válemény?
Üdv !

Szerintetek az mitől van, hogy kitakarítom a patyolat tisztának tűnő légszűrőt / az aljánál van általában összeállva egy kis olaj /, megszárítom, visszateszem és jobb a motor ?
Szebben veszi a lapot, jobban gyorsul, nagyobb a vége / 90 /, stb.
Takarítás előtt lehelet kis gázra nem is nagyon akart reagálni, takarítás és az is jó, de az egész kb. 3KM-t tart és újra elbutul
Jövőhéten megy tuningra a motor ahol teljesen új hengert,szíjat, variátort és teljesen más szívó-kipufogó rendszert kap, de a probléma okozójára kíváncsi lennék.
Köszönöm a segítséget !
Nem rossz ez a szelep,de egy pöppet drága.Olcsóbban kijött volna egy levegőrendszereknél alkalmazott olaj és vízleválasztóval.Nekem is volt a ditehben,és hihetetlen mennyiségű emulziót fogott meg.
Persze hogy ér, mert így nem veri tele az injektorfejet trutymókkal. A vezérlését meg totál egyszerű megoldani.
ér
Hali
Került most hozzám egy olyan motor, amin van ez a trutyi kiengedő mágnes szelep. Nem időzítő van benne hanem mikor leveszed a gyújtást, akkor nyitja ki a szelepet, pár másodpercre.
A motorba 36ezer kilométer van, és az injektoros részén minden gyári, és üzemképes.
A tulaj azt mondta hogy azért tetette bele, mert nagyon sokat jár 1-2km-es utakon vele, és ott sokat kínlódott a motorral, amióta ez bele került nem volt vele ilyen gondja. Mondjuk ára is volt, mert szereléssel egyűt volt 63 000Ft 2004ben, még a számla is megvan róla.

Azért csak valamit és ez a holmi.
sziasztok
kérdés bárkihez.help.......
2005.ös ditech.em van morini blokkos vizhütéses,elkezdett melegedni a víz picit a piros alatt áll meg,nem tudom menne e tovább mert nem merem felforralni.hengerfejtömitést cseréltem,alapossan pucoltam,ellenöriztem sík minden felület,összeraktam hangja szebb,simábban jár,a víz megint meleg.
termosztát ellenörzés-müködik,
uj hütő,csövek leszed minden rendben,feltölt légtelenit,megint melegszik,
vizpumpa bkülsö burkolatot szettem le,önindittoztam forog,ez kézzel való fordittáskor fél centit mozdult kifelé:LEHET EZ A BAJ?
valaki ötlet?
igy vettem
Azt írtad, hogy ez egy ditech. Ditech volt és átalakítottad ezek szerint? vagy eleve így vetted?
a menet teljesitmény nagyon jo sztem 115 km/h a végsebessége de inkább 110 km/h gyorsulása kiválo nagyon huz :) gianelli sport kipufogo,polini tuning légszürö.17,5 karbi.70 malossi ,tiltás nélküli elektronika. fogyasztása hát .. 4-5 liter de nem csodálkozom ahogy megy
sziasztok ! a motorron annyira semmi más extra nincs .. lehet a fötengelyt cseszte szét mert nem birta a tempot .. :/ de fogalamam sincs .. ma is beindiitottam nagyon recseg meg sipákol :/ .. ha valakinek van valami ötlete jellezze kérem köszöönöm
Helló!
Szeretnék érdeklődni, hogy mi lett változtatva a motoron a 70-es hengerszetten kívül? Változott-e sokat a menetteljesítmény vagy a fogyasztás?