Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rendszámos? Mennyi volt? Volt szegeden egy ilyen 235-ért.
Igaz hogy nem sr,de aprilia! ma vettem! :) gyönyörű!
Ma elvittem egy hozzá értő szerelönek meg csinálta most már megy faszául. De mondta hogy a végáttétel fog kerekét számolljam meg mert az is sokat számit. Sr-nek másmilyen a végáttét fogkereke azért megy jobban azt mondta. ugy hogy ha más milyen a fogaskerék akkor veszek bele.
Malossi Special-t vettem rá 5ezer ft volt.
Köszönöm, de lehet nem működne a kívánalmak szerint.
Olvastam, hogy szereltél, szóval kérdeznék komolyan is :)
Karburátoron kívül mire van még szükségem, ha 12ről 17,5re cserélném ? Esetleg semmi más nem kell csak felszerelni ?
Köszönöm
Karbon nincsen, de karton-ból tudok kivágni. Garancia természetesen nincsen rá.....
Sziasztok!

Tudnátok mutatni 2001 es Sr 50 ditech hez szíjjat eddig csak mallosit meg rms-t találtam de úgytudom a mitsuboshi az eredeti

Köszi
Sziasztok !

Nincs esetleg valakinek eladó karbon membránlapja ?
HA viszont valakinek szüksége van 0.40 vastagságúra, akkor veszek egy 3as szett Malossit és azt eladnám neki belőle
Mitsuboshi-t keress. Jól tapad és tartós. Esetleg még a bandó ami jó, vagy a malossi, de az kurva drága. (Bár a malossi kevlár gyorsan megeszi a varió felületét.)
Vízpumpa felújító. Nem elég csak a szimeringet cserélni! A tengelyt is kell.
aha oké csak elvittem itt egy szerelönek az meg azt mondta hogy jó még ne vegyek másik szijt de nem megyek hozzá többet nem ért a robogókhoz.
Másik szerelöt keresek és azzal felrakatok egy új szijt.
Barkácsgép szénkeféim vannak, meg faternak is van odahaza pár féle, majd kisakkozzuk. Köszi... Más. Most hogy alánéztem nem csak a hengerfejnél szivárog a víz (tavaly 2 deci csöpögött el egész évben, amíg nem szükséges nem nyúlok hozzá) hanem a vízpumpa alján is van egy kis lyuk ott is láttam egy kis 'eret'. Na ott azt hogyan lehet megszüntetni?
Úgy tudom hogy kompatibilis pár másikkal, de nem tudom kapásból hogy mivel. Neten ki lehet túrni. A bontott is olyan...... kitudja. Általában senki sem foglalkozik az önindítóval amíg meg nem áll. Az enyém pl. belül is vastagon rozsdás volt. Mikor megláttam..... De végülis kis csiszolópapír, meg WD40 és olyan lett mint az új. Bronzkefét raktam bele, de valami másét. Reszelni kellett rendesen.
Köszi. Remek! :-( Ütögettem én reggel a nagy ABUS lakatommal, de semmi. Csinált már olyat is, hogy este melegen nem mozdult, aztán éjjel meggondolta magát és reggel ment, aztán napközben is. Szétszedem aztán meglássuk... :-( Gondolom a bontott ugyanilyen lutri, az új árát meg se merem nézni... Morininek sajátja van, vagy esetleg más típusé jó bele? Pl Katana mert ugye azzal rokonok...
Nincs bendix, ez nem autó. Vagyis van ha úgy nézzük, de az szabadonfutó és nem az önindító része. Azért szokott megdögleni, mert a kefék beszorulnak és nem érnek a kommutátorhoz. Ideiglenes 'javítás', ha indítózás közben kalapácsnyéllel megkínálod. Rendes javítása, hogy szét kell szedni az önindítót, a keféket kicserélni és megzsírozni a csapágyakat. Kefét lehetetlen kapni hozzá, előre mondom.
RMS erősített főtengelyt pigi blokkba használ valaki? Vagy hullott már szét valakinek?
Hali. Morini Ditechem önindítója 11 év után megfáradt. Pár napja már csinálja, de mindig sikerült idővel. Indításra csak egy halk kattanás van forgás nincs. Túl nagy áramfelvétel nincs mert a piros lámpa vígan világít. A bendix feküdhetett meg, vagy maga az indítómotor? Kis pucolással javítható-e vagy csere? Valami ötlet? Köszi!
Végülis.....
a 70 is bővel jó neki :-)

Még sok is.
Mit nem értesz azon, hogy a 15.5-ös szíj elkopott?! Végsebesség csökkenést, csúszást okoz. A csúszástól felmelegszik és rohamosan romlik majd az állapota, míg végül elszakad, bedarálja a varió és lehet majd szétszedni, kipucolni az egész hajtást. De inkább befogom a szám, ezért tök felesleges jártatni......
a henger is jó most vettem rá gyári hengert 50-est asso dugós. Vagy a szij ilyen sokat befolyásol? nem megy 70-töl többet azt is nagyon nehezen éri el
aha értem sokan ezt mondják hogy nem pontos van benne valami. Most 6,5g-os új görgöt raktam bele Top variátor van rajta, új top külsö tárcsával, a kuplung , harang is jó állapotú. És 60-ig kimegy onnan már nehezen éri el a 65-öt és lassan kimegy 70-ig. A szij 15.5mm-re van most kopva 16,5*747-es a rá való.
Én még nem láttam olyan aprilia robogót aminek pontos volt a km órája....
Aprilia rally-nak első kerékre hanyas méretü gumi jár gyárilag?
Most 120/70/12 van rajta de 10km/h-val kevesebbet megy mint amenyit mutat az ára. Ha 50-et mutat akkor csak 40-et megy.
Vagy érdemesebb lenne kisebb méretü gumit vennem az többet menne? előre is köszi a segitséget!