Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

próbáltam én is 5,5g-os görgövel is ezzel a konfigal ami most van de még rosszab volt. kell neki a 6,5-es.
meg hátul gyári a kontraszt ,kis rugó is.
a végáttételel fogok most variálni hátha javul.
Igaz én is szoptam a hangolással nem keveset. Nekem is többször volt a fejemben, hogy eladom nem baszakszok vele, de végül sikerült. Igaz van itthon annyi alkatrészem, hogy mint az állat, ki tudtam próbálni minden variációt.
Kíváncsi leszek. Majd írd meg. Az enyém full gyári, svájci import volt, és mégis megy mint a meszes.

Anno korfun béreltem egy szanaszétt baszott minarelli vizes rakéta sr-t ment mint a meszes. Akkor fogadtam meg, hogy egyszer nekem is lesz egy ilyen blokkos gépem. Hát van is, és pont úgy megy. Pedig full gyári.

Kíváncsi vagyok nálad mi oldja meg majd a problémát.
Elhiszem neked de ezen már minden új a hajtásba a henger is most lett cserélve . A variót is szerelövel hangoltattam be
és mégis 5km/h-nál kezd megindulni 75-80-at meg kurva lassan éri el nagyon szar. Most voltam a szerelönél ide adta végáttételt volt neki egy 16/38-as holnap rakom bele fele hátha javul vele.
A szerelö is mondta hogy a végáttétel fogja a rallyt meg mondta hogy az sr-ek azért mennek jobban mert azoknak más az áttétel azért megy szarul mert ennek 13/42-es csak az áttételje. legszivesebben felgyujtanám ezt a szar motort már régóta szenvedek vele!
Nekem koppra olyan motorom van mint neked és simán megy 80 fölé pedig nem vagyok pehely gyerek.
Ha az Sr-re gondolsz az vizes.
Üdv !

Jó állapotú karburátort vásárolnék 17,5-19mm méretben, manuális szívatóval. Lehetőleg Dellorto márkájút, de mást sem zárok ki, ha a működése kifogástalan.
Felújítandó, rossz, kikopott, hiányos nem érdekel !
Ismerem a google keresőjét, de egyszerűen nem találok eladót, ami reális áron van, és nem lelakott.
15.000.-ért nem veszek láthatóan régóta használt alkatrészt, aminek az új ára 17.500-21.000.- forint közt alakul jelenleg.

Köszönöm
Sziasztok!

2002-es karburátoros apriliába szeretnék venni kék színű műszerfalizzót vagy ledeset. Megtudná mondani valaki hol lehet ilyet kapni? Sima fehéret kapok bárhol, de kéket vagy erősen világító ledes kis izzót nem találok. Foglalat számát jelzését tudja valaki milyen izzó kell egyáltalán bele? Mi lehet az izzó száma?

Köszönöm.
Használtra gondoltam.
Valaki esetleg nem tudja, hogy DiTech 2007-es motornál milyen értéktartományok vannak a kompressziónál és levegő kompresszor nyomás mérésénél? Előre is köszönöm.
Igen igen, a következő próba egy új gyertyával lesz. Csak jelenleg darabokban van mert annyit lett már vele indítózva h a blokkban is állt a benzin.
Köszönöm a tippet! A hétvégén terveztem a kompresszor nyomás megnézését, kompresszió mérést és az injektor szétszedését. Lesz munka vele rendesen.
A szerelő azt mondta hogy azért megy jobban az sr50 mert más a végáttételje. Amit linkeltél oldalt ott megnéztem egy 97-es sr-nek a végáttételjét és annak 12/44-es a végáttétel fogkerék.
Ha egy ilyet veszek bele bontottan akkor lesz javulás szerinted?
vagy hanyas fogszámut lenne érdemes szereznem szerinted?
Előre is köszönöm a segitséget!
köszi. megeggyezik nem cserélte benne senki 13/42-es.
Most behangoltattam a motort egy szerelövel malossi új szijt felrakta új 6,5g görgövel, a kuplungpofa is jó állapotú.
Most annyi van vele hogy 5km/h-nál kezd megindulni azért is akarok végáttételt cserélni a 75-80-at is nehezen éri el.
Szerinted hanyast lenne érdemes bele rakni végáttételt én 13/43.as ra gondoltam. És akkor azonnal indulna elég szar igy amilyen most. A henger is jó most vettem rá gyárit asso dugóst. Gyertyát Brisk N14c-t tettem bele 0,6mm hézagal a hőértéke is megfelel.
Akkor lehet, hogy az a kompresszor ki van kopva, vagy esetleg a szelepje nem zár rendesen, de ettől még jó gyertyával elkéne indulnia, vagy kell, hogy mutasson valami életjelet. Még 1001 apró piti hiba is okozhat olyat, hogy nem indul.
Úgy, hogy sokáig kell indítózni h elérje az 5 bar nyomást.

Jelenleg nem indul a motor, ezért gyanakszok a kompresszor kicsi nyomására. Benzinpumpa, injektor már cserélve.
Hali!

Érdeklődnék a tudoroktól, hogy morini ditech malossi multivar variátorral felszerelt motorkához milyen kipufogót ajánlanátok?
A variátoron kívűl minden gyári.
Aprilia rally-n
gyárilag hanyas a végáttétel fogaskerék?
Nekem 13/42-es van rajta.
Üdv
Kell neki egy jó pár fordulat hogy megcsinálja a nyomást. Hogy érted hogy indítózás után?
Üdv
Ez lehet valami apró tömítés hiba az injektor körül, esetleg kopott kompresszor. Még lehet ez kompresszió hiány is.
Ilyenkor kell hozzá a kitarts, ha ez nincs meg akkor hiába vannak szerszámok meg műszerek hozzá.
A héten volt szerencsém egy ilyen hibajelenséggel küszködő gépet helyre tenni, aminek egy olyan hibája volt, hogy a hengertalp tömítésnél beszivárgott a víz a blokkba, de csak nagyon minimálisan. A motort tavaly télen újították fel, azóta kínlódtak vele, így került ide. A hiba végül is úgy adta ki magát, hogy elszólta magát az a tömítés próba közbe, és dűlt a gőz a kipufogón. A motor szét lett bontva, rendbe téve, és azóta nem jött ki ez a hiba.
Minden tökéletesnek tűnt a motoron, kiváló kompresszió, jó kompresszor, jó injektorok, vagyis minden passzolt.
Mármint indítózás után...
Sziasztok.

Az normális dolog, hogy a kompresszor csak 5-6mp után dolgozza magát fel 5 bar körüli nyomásra?
Aprilia sr 50 DiTech 2007
A történet ott kezdődik, hogy nagy szervizelést tartottam a motoron cserélve lett rajta a szíj, hátsókerék csapágy, főtengely csapágy, szimeringek, légszűrő, hűtővíz, benzincső és a dugattyú.
Ekkor kezdődött el, hogy nem indult hidegen. Viszont amikor beindult tökéletesen ment. Ez ment 1 hónapig gondoltam a bejáratási időszak hatása. 300 km után meguntam és szétszedtem az injektort amiben fehéres folyadék volt. Ez a levegő csőben is megtalálható volt./ ami a szívómembrántól jön./ Kitakarítottam de a helyzet nem javult, valamikor jó volt valamikor nem. Megnézetem ezután a benzin nyomást tökéletes volt. A diagnosztikájában semmi aktív és memóriás hibát nem jelzet ki. Ezután kicseréltem a szívómembránt mert megrepedt, továbbá a benzinszűrőt, a gyertyát és az aksit is. Nem tudom, hogy mi lehet a gond talán rossz lenne az olaj vagy az injektor nyomásszabályzó szelepe romolhatott el? Lassan 1 éve szenvedek vele! Az biztos, hogy most már csak nagyon de nagyon nehezen indul be hol gázadással hol anélkül. Álló helyzetben pedig lefullad 1 percen belül, mondjuk ez csak addig tart míg fel nem melegszik. Azóta nem szedtem szét a motort mert már tele lett vele a hócipőm. Kérlek benneteket ha van valami sejtésetek, hogy mi lehet a gond kérlek írjátok meg. Előre is köszönöm!