Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A szívató elbújt? Az a csavar nagyon szexi ott....
Tudom, hogy képről nem igazán lehet véleményt mondani, de ha valamit láttok, akkor figyelmeztessetek legyetek szívesek!
Furcsa nekem az egyik "cső" rögzítése, bejelöltem az utolsó képen.
A fater már így is eldobta az agyát, hogy mennyit költöttem, szóval ha ez rossz lenne, akkor tuti kivág
Megvehetem ezt ?
Nagyon megköszönném, ha segítenétek
Athena 70-re kell !
Ha gyári 50-es a motor kár rá akkora .
Nem tudom miért de fázom tőle
Olyanokat írtak, hogy kifogy belőle a benzin.
Ugyanennyiért most találtam egy 21mm-s Dellorto-t viszont nem tudom, hogy a gyári csövekre azt még rá lehet tenni ?!
köszike!Akkor fordítva raktam be! ja talán még levegős a rendszer is!Üdv:Tibi
A hengerfej tömítésen van egy UP felirat, annak kell lenni a jobb felső sarokban, ha szembe van veled a hengerfej.
Az nem feltétlenül okoz ilyen gondot, ha fordítva van bent.
Előre is köszönöm szépen!morini ditech a dög motorom tiszta szopás a ditech
Hali!Nem is hőgomba baj van,lehet fordítva raktam be a hengerfejtömítést,nem tom,h volt!Tudna valaki 1 képet berakni,hogy kell lennie a hengerfej tömítésnek
Egy kínai szar fele olyan nehéz mind a régi !
De én is ezt vettem mert nem volt más.

Azóta szuperál nem volt vele gond !
Köszönöm, ránézek !

Ezt mennyire ajánljátok ?
http://www.egumotors.hu/4275-p...
Eddig csak rosszat olvastam róla, de nem találok használt Dellortot !
Igazad van,ez az első lépés.Ha ez nem segít akkor jön a kisrugó csere.
Hézagolnám a variátort.
Erősebb kisrugókat rakj a kuplungba.
Üdv!
Azt hogyan tudnám elérni, hogy alacsonyabb fordulatszám tartományból gyorsabban felpörögjön a motor ?
A tünet a következő :
Állóhelyzetből relatív lassan indul, de 1-2 másodperc múlva elér egy olyan pontra ahol megváltozik a hangja, elkezd forogni mint a chemotoxos légy és úgy kilő mint a csúzli. Nincs is semmi gond a végsebességig, de ezt a teljesítménylyukat eltüntetném ha egy mód van rá.
Üdv
Az így elsőre hő gomba hiba lesz. Ha ezt a jelenséget az ECU is észreveszi, vagyis elkezd villogni a piros lámpája akkor azt az érzékelőt figyelmen kívül hagyja, és egy középértéket állit be. Ebből adódhat, hogy kormolja a gyertyát, mert meleg motornál már sokat kap.
De igazából 1001 oka lehet, hogy kormol.
Sziasztok!morini ditech olyat csinál felszalad a vízfok mérő majdnem pirosba,aztán hirtelen vissza esik a mutató.Kormolja a gyertyát.hőgomba hiba lehet.Felgyújtom ezt szart
Szia.
Az injektor ház aljában van a nyomástartó szelep.Azt cseréld ki.
Szervízben az injektor hazzal együtt cserélik,az kb 80 ezer forint.Neten keresd meg a hs tuning oldat. Ha oda postázod a rosszat küldenek egy ujjat,csupán 10 ezerért.
Üdv Attia.
Szia.
Ha ditech /injektoros/ akkor ne zavarjon.Az elektromos ac pumpának a hangja.ha már nem berreg,majd az zavarjon,mrt az ujj nagyon drága.
Üdv. Attila.
Köszönöm ismét válaszod, akkor ezeket cseréltetni fogom.
Még egyszer köszi szépen.
Az a 65 elég karcsú.Kopott szíj,kopott görgők ill. túl nehéz vagy túl könnyű görgők okozhatnak végsebességcsökkenést.
Köszönöm a gyors válaszod, megnyugtattál.
Még annyi volna , hogy az internetes leírásokban alapból azt írják, hogy 70-80-at megy.
Nem akarok szálgúldozni, csak kipróbáltam, de nem megy csak 65-el.
Nincs tuningolva, nem is lesz, mert az asszony is használni fogja.
Mi lehet az oka, ha van légszűrő dugult....., vagy mi lehet?
Addig jó amíg berreg,ha nem fog akkor baj van.Egyébként az a benzinpumpa hangja.Minden injektoros motor így működik.
Sziasztok!
Most vettem egy 2006-os sr50-es factorit, kicsit zavar a gyújtás ráadása utáni, pár másodpercig tartó berregő hang. Utána szépen indúl és jár a motor. Probléma ez ?
Előre is köszi a segítő válaszokat.
Én már a kezdetektől mondtam, hogy kell a fehér rugó, gyári görgő (6,5) és gyári kontraszt gyári motorra.

Én is kipróbáltam mindent. Komplett kuplungom van sárga rugókkal, egy pillanat alatt cseréltem. 4,5-6,5-ig minden variációt kipróbáltam 0,25 gr-nként.

Kíváncsi leszek erre a gyorsulás/végsebesség problémádra. Néznék egy gyertyaképet, hátha sokat vagy keveset kap. Állítanék a levegő csavaron minden mindegy alapon egy fél fordulatot.

Anno mikor egy keewayt tuningoltam (szar volt), visszarakattam mindent gyárira. A motor ment 60 helyett 40-et. Indult, de nem ment sehova. A szerelő megy így úgy elektronikát kellene cserélni... Mondom az hogy lehet hisz eddig ment 60-at ezzel a cuccal.
Apám állított a levegőcsavaron és visszatért az élet. 60-ig.