Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv
Első körben a gyújtó kábelt nézném meg, hogy rendesen a helyén van-e, esetleg nem sérült, és húz test felé, ez meg magyarázná a szaggatást. Utána meg szépen megnézni a gyújtótrafóra menő vezeték épségét, ha z is endbe van akkor pedig a motoron lévő szög jeladót ellenőrizném, meg a kábeleit.
De még lehet egyszerűen olyan gond is, hogy a motorról letört a negatívnak kábele.
Így első körben ez jut az eszembe, mondjuk akár még lehet ECU hiba is.
zoz11
Diteched van, neked gyerekjáték..nekem sajna nem. Szaggat mikor megyek minden egyes bukkanónál, egyenes úton semmi baj, meg sztenderen se. Problem?
Meg nincs szikra új gyertyával. Valamit tudnál segíteni? Meg lenne több kérdésem is, esetleg facebook?
Egy sr50 ditechem van és indítózáskor nem ad szikrát az új gyertya.
Trafó baj? Vagy mi lehet?
Hali Kinter, küldtem mail-t.
Üdv.
Mondok Neked jobbat. Csak azért, hogy megbizonyosodjak róla hogy ebben a motorban milyen gyújtás lehet. Szóval megszakítód az nincs ugye? Multimétered az van? Meg kellene mérned a gyújtótrafó primer tekercsének ellenállását. Műszer 'ohm' mérésre állítod, a trafóról leveszed az egyik vezetéket. Vagy két vezeték megy rá, plusz egy vastag, vagy csak egy megy rá plusz a vastag. A két vékony vezeték között kellene mérned magát a trafót. Ha csak egy vékony vezetéked van, akkor pedig a vékony kivezetés és a motor testje között (pl. ahol le van fogatva a trafód.) Ha 0.5-0.8 ohm-ot mérsz, akkor tirisztoros gyújtásról van szó. Ha többet, 4-7 ohm, akkor akkumulátoros gyújtásról van szó. Innen lépünk tovább. Bár az egyik srác írt Neked, hogy van Honda Lead 'cdi'-je. Megfontolandó, mert ez a legegyszerűbb. :)
Na vájjá. Ha olyan cdi-t keresel ami az akksiról megy, akkor az már nem nevezhető cdi-nek. Ilyen is létezik (ilyen az én FEt-es gyújtásom), de akkor cserélned kell a gyújtótrafót is megszakítósra, továbbá a "cdi"-nek vinned kell egy külön szálat (vagy relét), amin a gyújtáskapcsolóról kap +12V-ot. Gondolom ezt nem szeretnéd. De pl. ha veszel egy yamaha cdi-t, akkor szinte semmit nem kell kötnöd sehová, mert szinte az összes robogó gyújtása ilyen. A cdi bekötése pedig a neten is fentvan sok helyen.
Nem kell hozzá semmi, minden maradhat a régi.
Mondom inkább itt írok neked mert amott túl okosak vannak
Hogy olyan CDI ami univerzális,bármilyen motorhoz jó csak áramot az aksiról és a jeladó kell neki és ő adja a szikrát magától.
Hogy hívják ezt a CDIt hogy tudjak venni és tudod e a bekötését?
Köszi előre is!
17.5 karbit akarok feltenni, nem szeretnék keresni gyárit, az van.
Kell hozzá valami cső, vagy azok maradhatnak gyáriak ?
Rakhatsz rá csövet, legalább nem megy tele porral. Úgy vezesd el, hogy ne felfelé álljon, mert esőben megszo....at....
Kábelek, fesszabályzó.
Nagyobb karbi kell.
Olyan átmérőjű karbit kell keresni mint a régi volt. Felrakod, beállítod és kész.
Aprilia sr 50-nek és rally-nak egyforma a végáttétel fogszáma?
Sziasztok. Nemrég vettem egy 2003-as ditechet. 14ezer km-rel. Tudnátok benne segíteni, h mire figyeljek oda vele? Vagy vannak típushibái, amit javítani kell?
Sziasztok!

Minarelli blokkos kör SR tankszellőzőjére érdemes csövet rakni? Ha igen, akkor mekkorát, és hova vezessem el?
Köszi!
Köszi!Csak nincs multimeterem! Gondolatom megvan!
Egy multival meg tudod keresni a hiba helyét. Megméred, hogy hova megy el az áram és kész.. nem bonyolult, csak egy műszer kell hozzá, meg némi gondolat. :)
Sziasztok!Adtam a Ditechemnek(2004-es,hátul két körlámpás) egy új akksit,másnap menet közben leállt!A 7.5 amperes biztosíték kivágva és beleolvadva a biztosíték táblába.Szétkaptam a mocit,indexek,világítás kikötve és ugyan úgy kivágja a biztosítékot!Gyújtás van,benzimpumpa,injektor dolgozik,pöccre indul!Feszültség szabályzóra gyanakszom.Jövő héten jön ampervadász szaki megnézni.Gondoltam addig érdeklődöm,hátha valaki már járt így.Van esetleg valakinek ötlete?
255! Patyolat 5000 km! szerinted jó áron vettem?
Az új szijal is sokat javult malossi special lett felrakva,
gyári erősségü új kontraszt is kellett bele, +6,5g-os görgök a top varióba. Ja meg kihézagolta a szerelö.
De még a végáttétel fogaskereket meg kell számolnom mert valószinü hogy nem olyan mint az sr-é.
Sziasztok! Most fogom kicserélni a gyári hengerem egy mezei 70esre. Van valami, amire különösen oda kell figyelnem csere közben?(fekvő mina) Simsonon már számtalanszor csináltam ilyet, de a robogótól kicsit félek Illetve korábban kérdeztem, hogy mindenképp kell e a 70es hengerhez nagyobb karbi, többen javasolták, hogy nem ártana 1et beszerezni, de most nincs rá keret... Elég lesz a 12esnek egy állítás, vagy egy fúvóka csere, vagy még úgy is fenn áll a besülés lehetősége?
Sziasztok nem rég vettem egy sr 50-et és kb. 30-ig viszonylag elég jól megindul bár nem úgy ahogy kéne aztán 30-50-között alig gyorsul aztán megint elindul valamennyire variátor szijat megy gyári mérrtű görgőlet már cseréltem rajta de ez nem oldotta meg a problémát
Ha valakinek lenne valami ötlete a hiba okára akkor azt szívesen venném
Előre is köszönöm!
Mi oldotta meg a problémát?