Aprilia SR 50 Factory (2008-as injektoros) összes alkatrésze eladó. A motor hibátlan állapotban van, mindene működik, még mindene megvan. Mindenről küldök képet és számlát is adok.
Eddig kb. 1000kmert futott le, de még van mit csiszolni a szoftverén, csak rengeteg idő meg kísérletezés, meg menet közbeni mérések, nah meg benzin, meg ahogy írtam is maga a blokk is mechanikailag oda van. Mondjuk itt a kísérletezés közbe meg amúgy is kapott már rendesen, kemény hegymenet felfelé, rengeteg teszt, egyhelyben járatás, van mikor sikerült megforralni a vizet, ment már kenő olaj nélkül is… meg még sorolhatnám, hogy mit kapott, és még bírja.
Amint befejeződik a fejlesztés, átkerül bele egy felújított blokk, és elvileg az már nem kap ilyet.
Én nem hiába szeretem a Di-tech technikát…
Az egy Bosch lambdaszonda ami az ECU nak adja szépen a kipufogógáz összetételéről az információt, és ez alapján korrigálja a keverési arányt.
Mivel jó ez a Di-Tech technika, de nem szabályzást végez alapból az ECU hanem csak vezérlést, mivel nincs semmi féle visszacsatolása hogy mit is csinált.
Nem direktbe van rákötve a vezérlőre, hanem egy PIC mikrovezérlő végzi az adatok feldolgozást és úgy küldi az ECUnak.
A programjában rengeteg munka van eddig, a kétütemű motor ilyen téren nem is olyan egyszerű, de úgy néz ki, hogy nagyon szépen teszi a dolgát.
Az ECU ezáltal még finomabban tudja beállítani a dolgokat a motornak, kisebb a gyertya kormolodás esélye, mivel ha netán többet nyomna az injektora, vagy esetleg nyomás szabályzó gond lenne, bizonyos mértékig korrigálni tudja.
Meg még 2-3dl-ert le csíptem az átlagfogyasztásból…
"...ha szakszerűen van javítva..." Hát pont ezaz, mikor már a 8.-ik jóskapista belebuherál hogy majd ő megoldja. Olyan kókány dolgokat láttam, hogy volt mikor hónapokig emlegettük egy volt munkatárssal. Így egy motortól sem lehet elvárni hogy működjön, főleg nem egy ditech-től...
Mikor megfordul a tengelyen a csapágy akkor még maga a csapágy hibátlan, a belső gyűrű kopását eltekintve.
Ha jót akar az ember akkor mindkettő ilyenkor csere újra, ami elég húzós, de erre kell egy jó esztergályos, és máris mehet tovább a régi tengely. A fémfelszórás nagyon hasznos tud lenni…
Szerintem itt gyárilag nem jól van kiszámolva az illesztés, amiket én csináltatok, azokra csak melegen megy fel a csapágy, ahogyan annak kell, eddig még egyikkel se volt gond.
Persze értem, elsőre nagyon ráhangolódtam de ezt most az ész fogja eldönteni nem a szív :-)
Nem is kell minden áron megvennem mert szerencsére van mivel járnom. Amit eddig tudok róla, hogy festés ráfér a hátuljára, motorjával minden ok. 10ezer km alatt futott.
Igazából egy karbis jobb lenne. Most az a 2liter plusz fogyasztás igénytelenséggel párosul akkor végképp.
2003tól van a ditech ha jól tudom. Abban a "kaszniban" van gyári karbis? Tehát a lényeg az lenne, hogy 2 kopoltyús első idom legyen.
régi nem tetszik, Meg van talán még egy köztem aminek egy nagy kopoltyúja van tele ráccsal. De az se tetszik.
Látom itt is megosztja a Di-Tech a véleményt.
Nekem is az van, meg javítom is őket szép számmal, és tényleg van olyan amit már felgyújtanék inkább szívesen, de azért se, pedig aztán elég sok szerszámom, meg műszerem is meg van hozzá.
Az az egy biztos, hogy kényes, és macerás javítani, de én mindig azt mondom, hogy ha szakszerűen van javítva az sokáig üzemképes lesz.
Általában a találgatás kerül sokba… főleg ha nem is trafálnak bele a hiba forrásába…
Az ennyiménél most tartok 17ezer kilométernél, és most jöttek még csak ki a gondok, de a fő ok, hogy kevés a kompresszióm, meg lóg a főtengelyem, de ennyi kilométer után ez normális.
régen az egyik barátomnak volt 1-2 éves volt az első széria közül.
2litert evett és 90et ment óra szerint.
Évekig használta a srác probléma nélkül.
Aztán valami gondja volt és a helyi mókbélával javíttatták. Aki már látott robeszt de injektorost még nem. Onnantól jöttek a gondok.
Nem indult, aksi lemerült. berugókar meg ugye nem volt rajta.
Akkori bandában az összes 50est lenyomta és poton fogyasztása volt.
Kb ezek az előnyei meg szerintem a dizájn még ami ütős.
A piaggio blokkos már egy kicsit tartósabb. De ditech-et akkorsem vennék. Soha-soha, de soha. Javítottam eleget, tele van a hőcipőm velük. Meg a tulajokkal is, mikor kimondom a javítás árát. Ezért hagytam abba. Ezek nem karbisak, hogy 2 db szöggel meg egy kopott csavarhúzóval meg lehet őket javítani. Spéci szerszámok kellenek hozzá, másképp csak találgat az ember. Ezek a szerszámok meg nem olcsók. Nem beszélve az alkatrészárakról. Persze fogyasztásban jók, de mikor majd ki kell pengetni egy injektorért 30-50 ezret vagy egy benzinpumpáért 60-at, akkor a tulajok szája egyből lefelé görbül. Nem érnek ezek ennyit és kész. Persze ez csak az én véleményem. Akit eddig ismertem, 10-ből 9 szidja a ditech-et mint a bokrot. Lehet számolgatni az arányokat...
De amit kinter ír, az sokkal mérvadóbb! Mert ő foglalkozik/foglalkozott velük. Sok hozzászólását olvastam már, Ő enyhén fogalmazva nem dicséri a ditechet......
Nekem nagyon bejön, meg nagyon tetszik. Egy álom a fogyasztása. Ha nem húzom neki nagyon,van hogy 1,8 körül kijön, volt hogy 2,3 százon akkor téptem neki. Olajat keveset eszik. Jól húz, szép hangja van. Tényleg tetszik.
Az enyém is volt már javítva, 35pénzembe került, azóta nem volt vele gond, de még csak olyan 2000KM mentem vele azóta.
Szerintem a probléma az, hogy kevesen értenek hozzá. Bonyolult egy szerkezet. Sokan csak tippelgetni tudnak, és az kerül sokba. Ez az én véleményem. Ehhez nagyban hozzájárul, hogy az Apriliához rohadt drága minden.
Szóval sok minden szól mellette, sok minden ellene. Azt azért nem merném rávágni hogy most is megvenném, viszont amúgy tényleg meg vagyok vele elégedve. 400forintos benzinnél, meg 3600ft-s olajnál lehet számolgatni hogy hány kilométerenként hozza be a javítás költségét.
Aprilia SR 50 Factory (2008-as injektoros) összes alkatrésze eladó. A motor hibátlan állapotban van, mindene működik, még mindene megvan. Mindenről küldök képet és számlát is adok.
Email: honda4022@gmail.com - Tel.: 0630/725-5588
Amint befejeződik a fejlesztés, átkerül bele egy felújított blokk, és elvileg az már nem kap ilyet.
Én nem hiába szeretem a Di-tech technikát…
Mivel jó ez a Di-Tech technika, de nem szabályzást végez alapból az ECU hanem csak vezérlést, mivel nincs semmi féle visszacsatolása hogy mit is csinált.
Nem direktbe van rákötve a vezérlőre, hanem egy PIC mikrovezérlő végzi az adatok feldolgozást és úgy küldi az ECUnak.
A programjában rengeteg munka van eddig, a kétütemű motor ilyen téren nem is olyan egyszerű, de úgy néz ki, hogy nagyon szépen teszi a dolgát.
Az ECU ezáltal még finomabban tudja beállítani a dolgokat a motornak, kisebb a gyertya kormolodás esélye, mivel ha netán többet nyomna az injektora, vagy esetleg nyomás szabályzó gond lenne, bizonyos mértékig korrigálni tudja.
Meg még 2-3dl-ert le csíptem az átlagfogyasztásból…
És mit szólsz a képen láthatóhoz?
Ha jót akar az ember akkor mindkettő ilyenkor csere újra, ami elég húzós, de erre kell egy jó esztergályos, és máris mehet tovább a régi tengely. A fémfelszórás nagyon hasznos tud lenni…
Szerintem itt gyárilag nem jól van kiszámolva az illesztés, amiket én csináltatok, azokra csak melegen megy fel a csapágy, ahogyan annak kell, eddig még egyikkel se volt gond.
Ez igaz?
Szóval amikor megy az új csapágy a helyére akkor már lötyög a tengelyen
Nem is kell minden áron megvennem mert szerencsére van mivel járnom. Amit eddig tudok róla, hogy festés ráfér a hátuljára, motorjával minden ok. 10ezer km alatt futott.
Igazából egy karbis jobb lenne. Most az a 2liter plusz fogyasztás igénytelenséggel párosul akkor végképp.
2003tól van a ditech ha jól tudom. Abban a "kaszniban" van gyári karbis? Tehát a lényeg az lenne, hogy 2 kopoltyús első idom legyen.
régi nem tetszik, Meg van talán még egy köztem aminek egy nagy kopoltyúja van tele ráccsal. De az se tetszik.
ez a fajta tetszik
ez a fajta nem
ilyen 150esem volt
Ilyet szaré hugyé tudok de félek, hogy odabasznak a rendőrök :-(
Nekem is az van, meg javítom is őket szép számmal, és tényleg van olyan amit már felgyújtanék inkább szívesen, de azért se, pedig aztán elég sok szerszámom, meg műszerem is meg van hozzá.
Az az egy biztos, hogy kényes, és macerás javítani, de én mindig azt mondom, hogy ha szakszerűen van javítva az sokáig üzemképes lesz.
Általában a találgatás kerül sokba… főleg ha nem is trafálnak bele a hiba forrásába…
Az ennyiménél most tartok 17ezer kilométernél, és most jöttek még csak ki a gondok, de a fő ok, hogy kevés a kompresszióm, meg lóg a főtengelyem, de ennyi kilométer után ez normális.
De már készül a csere darab
Mindenben azt használom, nagy motor, krossz, robeszok (6db van:-))
2litert evett és 90et ment óra szerint.
Évekig használta a srác probléma nélkül.
Aztán valami gondja volt és a helyi mókbélával javíttatták. Aki már látott robeszt de injektorost még nem. Onnantól jöttek a gondok.
Nem indult, aksi lemerült. berugókar meg ugye nem volt rajta.
Akkori bandában az összes 50est lenyomta és poton fogyasztása volt.
Kb ezek az előnyei meg szerintem a dizájn még ami ütős.
Az enyém is volt már javítva, 35pénzembe került, azóta nem volt vele gond, de még csak olyan 2000KM mentem vele azóta.
Szerintem a probléma az, hogy kevesen értenek hozzá. Bonyolult egy szerkezet. Sokan csak tippelgetni tudnak, és az kerül sokba. Ez az én véleményem. Ehhez nagyban hozzájárul, hogy az Apriliához rohadt drága minden.
Szóval sok minden szól mellette, sok minden ellene. Azt azért nem merném rávágni hogy most is megvenném, viszont amúgy tényleg meg vagyok vele elégedve. 400forintos benzinnél, meg 3600ft-s olajnál lehet számolgatni hogy hány kilométerenként hozza be a javítás költségét.
több olyat ismerek akinek jó mint akinek rossz.
Persze elrettentő példát lehet hallani bővel.
Aprilia szerintem egész jó márka. Régen volt egy 150es sr-em. Az nagyon jó volt :-)
Ahogy olvasgattam azért értesz hozzá. Miért ilyen hitvány ez az injektoros sr?