A fúvóka gyári, már ha az alapjáratira gondolsz. A 74-es főfúvóka helyett most betettem egy 60-ast, de alapjáraton ugyanúgy megeszi a gatyámat is, okádja a füstöt. A szivatót ugye egy rugó feszíti záró helyzetben, levett úszóházzal a szivató csövébe befújva nem tudok átfújni, tehát zárnia kell. Igaz ahhoz, hogy ne tudjak átfújni, egy másik járatot is be kell fognom, mert a szivató réz "hengere" alatt van egy kis lyuk is ami másfele megy. Nem ismerem ezt a karbit, de gondolom nem véletlen van az a lyuk ott, viszont akkor ott folyamatosan tud áramolni a benzin a karbiba?
A tűszelep időnként túlfolyik, mert van, hogy elkezd folyni a túlfolyón a benzin, mintha felakadna az úszó. Ezt időnként eljátssza két különböző karbival is, amik egyébként jól működö motorokról lettek levéve, ezért is érdekes, hogy ezen a blokkon miért nem működnek, és miért eszik mindkettővel ennyit..
Sziasztok!
Segítségetekre lenne szükségem, mégpedig a következőben: Adott egy sr 50 morini karburátoros. Erre szeretnék valami kipufogót venni, de sehol nem találok használtat konkrétan erre a típusra valót. Mi tévő legyek?
Nem kell foglalkoznod semmivel. Ezért van az előírt szerviz. Tiszta benzin, jó minőségű 2T olaj. Ha kiszedik a fojtást, akkor valamivel jobban fog menni, a fogyasztás is ehhez mérten kicsit növekszik. Persze csak akkor, ha ki is használod ezt a plusz teljesítményt.
Most cseréltem le a robogóm és úgy döntöttem, hogy egy 2013-as Aprilia SR 50-nel folytatom. Szalonból hoztam el, 0 km, folytások...
Tanácsot szeretnék kérni Tőletek, hogy mi az amire figyeljek, vagy bármi egyéb.
A folytások kivétele után mire számíthatok? Gondolok itt fogyasztás, végsebesség stb dolgokra.
sziasztok komplett am6 blokkot keresek!nem baj ha hiányzik a gyujtás !berenyiadrien89@freemail.hu ide várom az ajánlatokat!Esetleg cserébe vannak 123 rotax blokk cucaim!
A napokban vettem egy elvileg '96-os csíklámpás Aprilia SR-t darabokban. Elkezdték felújítani, aztán végül félbemaradt a projekt. Kapott egy másik főtengelyt, új szimeringeket, én pedig vettem rá egy alapméretes hengert+dugattyút. Összeraktam, működik is minden, viszont egy valamivel egyszerűen nem boldogulok... Féktelen gyomra van a gépnek, 10-15 perc alapjáraton simán benyel 3-4 deci benzint, szemmel láthatóan szép gyorsan fogy a benzin a csőből, mikor már kiürült a tank. Pörgetésről már nem is beszélve, füstöl is rendesen. A karbi pontos típusát nem tudom, egy egyszerű kis dellorto alapjárati és egy levegő csavarral. Főfúvóka gyárilag 74-es volt benne, most jelenleg 60-as, de semmi változás nincs. Manuális szivatós, de hidegen egyátalán nem tudom szivatóval elindítani, mert eleve sok benzint kap. Csak szivató nélkül rugdosva indul be, első-második rugásra. Ma próbáltam esetleg az úszóval állítani a benzinszinten, de az egész úszó műanyag, nem volt rajt kis fém lapka amit hajlítgatni tudtam volna, így a súbertűt tettem csak lejjebb, de semmi változás nem volt utána sem. A szivató zár rendesen, de mégis olyan, mintha folyamatosan rajt lenne. Légszűrő új, légszűrőházat körben leszigeteltem, falsot nem szív mert amint befogom a légszűrőt, le is áll. Membránt kivettem, a lapkák szépen felfekszenek, nincs hézag. Mindenhova tettem új tömítést, egyszerűen már feladni készülök a dolgot.. Valakinek van valami ötlete mi lehet a megoldás?
Valaki nem tud segíteni? leesett az olajcsövem és nem vettem észre mikor visszaraktam ugyanúgy ment a motor csak fele olyan teljesítménnyel... mi történhetett? (sr50 di-tech injectoros)
Sziasztok! Valaki tudna segíteni?sr50 morini ditech a mocim,bekormolja a gyertyát kihagy,a kompresszor jó 8 bárt mértem.Az új gyertyát is bekormolta gyorsan
Teszt környezetem az megvan.
Laborba meg ismeretség alapon sikerült bekerülni, kb. 1hét szervezés után, nem ez volt a fő cél, de ha már ott voltunk…
Holnap megpróbálom kideríteni a tulajoktól, hogy merre tankolnak, hátha kiderül, mert ilyenre még nem volt példa, hogy ennyi befecskendező szelepet keljen cserélnem egy héten.
Lehet, hogy ezekkel a Di-tech gépekkel nem lenne semmi gond, ha kapnának rendes benzint, meg olajt.
Jah, hogy Te laborban nyomod..... Egyébként annó mikor hozták nekem az ukrán benzint, érezhetően jobban ment tőle minden masina. Büdös volt mint a dög, de legalább megérte az árát. A magyar benzin meg lóf......
Ez a benzin dolog logikusnak tűnik. Amúgy hihetetlen mennyi kosz van a benzinben, autóban bedöglött benzinpumpa, cseréltük, alatta cserépdarab, por vastagon hihetetlen mennyiségben. Benzinszűrőt keresgettem google egy ideje, de nem találtam. Viszont most megint neki állok. Nehogy ezen múljon...
Az üzemanyag befecskendező vége nincs az égéstérbe, a porlasztó van ott.
Amit egyet szétszedtem, meg néztük most reggel mikroszkóp alatt, és látszik, hogy a szelepnek a fészke szét van verődve, ezen már nem segít semmi. Ami pedig többet szállít annak meg a kimenő kis furata van megnagyobbodva, 1-3 ezred milliméterrel, ezt is a laborba sikerült megmérni.
Van nekem asztalon összeállítva egy teszt környezet, ahol az injektoros részt letudom tesztelni, meg most készül kompresszorhoz is egy kis teszt szerkezet.
A porlasztónál nagyon sokszor segít egy ultrahangos mosás, de eddig üzemanyag befecskendezőt nem sikerült megmenteni vele.
Azt hozzá teszem, hogy ezek a motorok egy környékről kerültek ide, vagyis nagyon erősen gondolok itt a rossz minőségű benzinre
Injektortisztítót, ultrahangos mosót nem próbáltad? Mert a többletszállítás és a bepisilés mind szennyeződésre utal. Ezek az injektorok nem szoktak csak úgy tönkremenni. Viszont egyetlen pici szennyeződés odaver a rendszernek. Egy porszem bőven elég, ha az injektor nem tudja kiköpni magából. Ezeket ki szokták pucolni, mégpedig úgy, hogy ultrahangos mosóba rakják, és közben folyamatosan ki-be kapcsolgatják az injektort is. Másik módszer hogy az injektoron nyomáson átvezeted az tisztító folyadékot, és közben szintén vezérlést adsz neki. Ehhez lehet csinálni egy kis áramkört, ami fet-eken keresztül magas frekvenciával nyitogatja az injektort. Ráadásul ugye a ditechnél az injektor belelóg az égéstérbe is, ahonnan újból csak kormot kap, nem is keveset.
Üdv mindenkinek
A héten 6db Ditech gépet vizsgáltam, be mind a 6nál a fő hibajelenség a gyertya kormolás és ennek egyéb tünetei, ezek közül volt amibe cseréltek, már kompresszort, nyomásszabályzót, porlasztót, volt ami ezért komplett motor felújításon esett át, de a hiba megmaradt.
5 motornál az üzemanyag befecskendező volt a hibás, 2db többet szállított mint amennyit kellett volna, a többi pedig szépen „bepisilt”, így többlet üzemanyag került a hengerbe, ami szinte fogyasztásba nem is vehető észre, de a motor nem díjazza.
A szelep csere után jó volt a gyertya kép, és ment gond nélkül, még az összekormolt fekete gyertyával is, persze a korom eltűnt róla.
Sokan erre a hiba jelenségre kapásból kompresszort mondanak, vagy egyéb más dolgot, és erre meg nem is gondolnának.
Egyet már a kíváncsiság kedvéért szétbontottam, de szemmel nem látszik rajta semmi.
Viszont azért is írtam, mert szükségem lenne 3db befecskendező szelepre, mert már több nem volt itthon, sajnos már a sajátomból is kibontottam, esetleg valakinek lenne?
Helló.
Esetleg valaki nem jön ma motorozni?
Én Sződligetről fogok indulni délután valahogy. egyenlőre egyedül vagyok.
Esetleg valaki nem csatlakozik?
Merre megyek azt még nem tudom.Még bőven alakítható.
fojtás......--- j