Érdeklődnék, hogy mik a tapasztalataitok az 50-es Aprilia SR-rel. Haverom tervez venni egyet városi szaladgálásokhoz, szombaton megyünk megnézni 2 kiszemeltet. Ha jól tévedek, inkább karbisakat kell keresni, úgy hallottam, megbízhatóbb, mint az injektoros. Szokásos, általános állapotfelmérésen kívül szerintetek mit érdemes megnézni a gépen? Van valami típushiba, későbbi problémára utaló jel? Válaszaitokat előre is köszönöm! Üdv!
Na annyi változott ma, hogy kaptam egy ugyanolyan kipufogót mint ami a gépen van, csak ebből nincs kiherélve a fojtás. Próbára feltettem, hátha ennyire beleszól a kipuff is, úgy tudom eléggé sokat számít, legalábbis teljesítményben. A füstölés kicsit jobb lett, de azért még mindig nagyon füstöl. Viszont a fogyasztás mintha javult volna, mert lehúzott benzincsőnél figyeltem a szűrőt és csak nagyon lassan fogyott a benzin, korábban 1 perc alatt kiszívta mind.
Az SR még nincs fent, mivel ma hoztam el. Eddig enduro és 1-2 utcai gépet bontottunk 125ccm-ig. Most nyitunk az újabb motorok és robogók felé egyaránt. Mindenről számlát adunk, szóval teljesen hivatalos. A honlap is kész lesz a nyáron..
Aprilia SR 50 Factory (2008-as injektoros) összes alkatrésze eladó. A motor hibátlan állapotban van, mindene működik, még mindene megvan. Mindenről küldök képet és számlát is adok. Képek nemsokára!
Ha nyűgöt akarsz, akkor hajrá.... Vagy ennyire értesz hozzá, hogy magad tudod szervizelni? Vagy olyan gazdag vagy hogy tudod majd cserélgetni a méregdrága alkatrészeket?.....
Hát pedig szemre max 5 fokot bukik.. Egyszerűen nem értem akkor mi a helyzet. Valamiért pedig túl sokat kap, mert amint a szivatót akár csak egy mm-re is ráhúzom, azonnal le is áll, mert megfullad a benzinben.
Az a kis pöcök nem sok vizet zavar. Szemre egyenes legyen a karbi és nincs gond. Azért írtam hogy nem kell neki pontosan egyenesen állnia, mert gondolj bele, ha hegyen mész felfelé vagy lefelé. Akkor megáll a motor? Nem. Annyira azért nem érzékeny a karbi. Viszont ha túlságosan a szívócsonk felé bukik, az már gondot okozhat. Olyan +-10-15 fok még nem okozhat gondot neki.
Akkor lehet épp az a gond, hogy vízszintesre próbáltam állítani :) A szívócsonkon van két kis pöcök amivel a karbi pöckét lehet "közrezárni", viszont a két pöcök között azért elég sokat lehet balra-jobbra forgatni a karbin mielőtt rögzítem. Lehet azt kellene megpróbálnom különböző állásokban?
Nem kötelező neki pont vízszintesen állni, mert gyárilag is van egy kis dőlése, de ha egy szöget túllépsz akkor az összes benzin magától a motorba ömlik.
Ditech-be nem kell külön szűrő, mert selyemszűrő van a tankban (hacsak valami nagytudású ki nem szedte). Karbisba lehet rakni, direkt motorba való picike szűrőt. Ez bőven enged át üzemanyagot, nem változik semmi. Max az, hogy kevesebb szöszmösz lesz a benzinben. Bár a vizet ez sem fogja meg.
Igen, én is erre gondoltam.. Menet közben alapjáraton is nedves a túlfolyó, szerintem akkor épp még eszik annyit, hogy nem folyik túl, vagyis ami túlfolyna, megzabálja. Pont ma gondolkoztam én is azon, hogy nem megfelelő szögben áll a karbi. Tudtommal eredetileg álló hengeres volt ez a motor, később lett átalakítva a gépezet fekvőre. Ezt az is alátámasztja, hogy a motor váza össze-vissza van flexelve, hogy felmenjen a légszűrőház. A szívócsonk egy kicsit ferdén tartja a karbit, a csonk felé dől, így a légszűrő felőli oldala magasabban van. Valamint ugye a csonkba rögzítéskor forgatni is lehet, így gondolom ott is pont el kellene találni a megfelelő szöget. Ma ízekre szedtem a karbit, a tűszelep szépen zárt a teszt során. Utána feltettem egy automata szivatós mikuni karbit is, az is túlfolyt. Lehet nem erre való a szívócsonk, és amiatt nem megfelelő a karbi szöge, bár nem tudom pontosan hogyan kellene állnia.
SZiasztok!
hibátlan top varió új6,5-g görgövel, új top külsö tárcsa,
kuplungpofa is jó állapotba van, 1mm hézagoló van a külsö tárcsa mögött, a szij 15,5mm-re van most kopva elég gyenge a gyorsulása és a 70-et is nehezen éri el ez lehet a szij miatt szerintetek?
Hengert most vettem rá gyárit Asso werke dugós az is jó állapotú.
Főtengely elvileg jó, injektor is, vízpumpa, kipufogó, minden világítás, önindító, burkolat se törött, vízhűtés, szíj új, varió szett, kuplungolás is kitűnő :)
Ha már néha túlfolyik, akkor ezt megteszi menet közben is. Nem is kell tovább keresni a túlfogyasztás okát.... Valószínűleg azért csinálja ezt, mert más szögben áll a karbi mint eddig. A tűszelep féloldalasan kopott be, nem is lesz jó, csak ha kicseréled. A tűszelep házat meg egy spéci kúpos fémceruzával kell kicsit megnyomkodni, így ha fémsorja van rajta, akkor ez lesimul. Másik verzió (bár nem tudom milyen karbid van), hogy a tűszelep ház és a karbiház között lévő benzinálló O gyűrű mellett szivárog át a benzin (ha van benne ilyen egyáltalán).
Hello..! :)
Egy sr 50 ditech robogóm van és mikor megkaptam volt baja..Nem indult, rossz volt az injektorja, és van egy ugyan ilyen másik motor aminek meg a benzinpumpája volt rossz, és így egy jó össze lett rakva..Mentem vele jó volt meg minden mentem 80-al és akkor jött a hiba.. csörgött meg minden és ugye most szétszedtük, elment az olajzás,dugónak hengernek annyi, meg főtengelycsapágynak is annyi, lenkerék kapott, meg a motor míg ment rászkodós úton szaggatott mintha rángatnám a gázt.
Ugye kéne rá költeni bőven, meg még mindig szaggatna.
Érdemes megcsinálni?
Vagy ami menthető alkatrésznek eladni ? :/
Érdeklődnék, hogy mik a tapasztalataitok az 50-es Aprilia SR-rel. Haverom tervez venni egyet városi szaladgálásokhoz, szombaton megyünk megnézni 2 kiszemeltet. Ha jól tévedek, inkább karbisakat kell keresni, úgy hallottam, megbízhatóbb, mint az injektoros. Szokásos, általános állapotfelmérésen kívül szerintetek mit érdemes megnézni a gépen? Van valami típushiba, későbbi problémára utaló jel? Válaszaitokat előre is köszönöm! Üdv!