Hali!
Aprilia SR50 2002. évjárat. A matrica szerint replica, és polini blokkos. Hogyan lehet kideríteni, hogy valóban ez e? Alkatrész keresésnél jól jönne.
Tunning boxot hová kell bekötni?
Tudna valaki nekem segíteni ? Van egy 1996-os évjáratú aprilia sr old motorom .És az lenne a problémám hogy van a motoron egy dellorto phbg 21 bh tipusu karburátor és azt szeretném kérdezni hogy mekkora benne a főfúvóka mert az enyémbe 72 van. És még annyi kérdésem lenne hogy túl nagy a fogyasztásom 72 km alatt megevett egy tank benzint.Most voltam kompressziót méretni és 8 volt a kompresszió.Esetleg lehet úszószint baja?És van rajta egy sport kipufogó.Megnéztem a variátort és eléggé kopottnak tűnik.Remélem tud valaki segíteni.
Erre mint mondtam nincs válasz. Ha tönkremegy, akkor azonnal csere. Ha szakszerűen van berakva és nem kínai másolat, akkor azért elég sokat kibír, hiszen erre tervezték.
Helló
Keress manuált a géphez..
Én régebben építettem első leségcsillapítót.
Ha jól emlékszem a teleszkóp ház peremétől lefele centiméterre adják meg az olajszintet.
Ezt a hibát megelőzni nem tudod. Abból tudod észrevenni, hogy gyengül a masina, esetleg elkezd szuszogni/sípolni és nehezen vagy egyáltalán nem indul. Ilyenkor általában már alapjárat sincs, csak nagy fordulaton hajlandó pöfögni vagy ott sem. Ha beindul és tovább kínozod, akkor elégeti az injektort is.
Azt honnan lehet tudni hogy a teflongyűrűt cserélni kell? Múltkor ez miatt vehettem levegőinjektor fejet. Mert ugye szétégett, meg a mellette kijövő hő a fejet is elégette. Vagy időnként többet nem indul, és akkor lehet hogy ez miatt? Mert ha meg lehet előzni a bajt, akkor ugye nem érdemes megvárni míg bekövetkezik. Mert nem occcó
Továbbra is keresek régi Suzuki Swift-re 4 db jó állapotú vasfelnit, a rajtuk lévő használható 4 db egyforma nyári gumival. Olcsón. Lehetőleg olyanok írjanak, akik tényleg el is akarják adni és nem gondolják meg magukat..... Előre is köszönöm.
kinter@freemail.hu
Ha annyira gáz a hengerfejen a furat (bár nem láttam még olyat aminek ez a része lett volna rossz), akkor esetleg meg lehet kicsit erősíteni a teflongyűrűt egy kis csőszerelő boltban kapható teflonszalaggal. De akkoris gyári teflongyűrű kell, mert a kínai nem ér semmit.
Köszi!:) Akkor nem engedem az emberemnek hogy cseréljen hengerfejet egyenlőre.Rakja csak össze szépen az injektort ahogy kell aztàn meglàssuk...Kb 1000 km-t hasznàltam ezzel a gyűrüvel és kifeküdt meg a gumi szimeringek is.Sztem az a gas hogy mi raktuk itthon össze és hàt specko szerszàm one.Most viszem Balatonboglàrra az apriliahoz csinàljàk meg ők.De ne cseréljen hengerfejet.
A teflongyűrűnek időnként olyanja van hogy szeret elégni. El fog égni az új hengerfejben is, főleg ha sikerült kifognod egy kínai óccó teflonnak csúfolt gyűrűt.... Akkor is tönkre lehet tenni egy teflongyűrűt ha nem szakszerűen rakod fel. Ehhez ugyanis van egy kúpos segédeszköz. Ha csak ráerőszakolod, akkor nem sokat fog bírni.
A szerelő szerint azért égett el a teflon gyűrü mert hegerfejes vszinű.Hm....nem tom..Azt mondta 20 000 pénz kb.Morini blokkos az enyém.Bàr én 12 -ért làttam de nem tom.Azt néztem hogy egy komplett heger hegerfej dugo stb az horror!
Akkor szokott felpörögni, ha elfogy az üzemanyag, stb. Ekkor felpörög majd leáll. Esetleg nem lehet eldugulva a tank szellőző? Emellett persze még vagy 100 hiba okozhatja ugyanezt....
Aprilia SR50 2002. évjárat. A matrica szerint replica, és polini blokkos. Hogyan lehet kideríteni, hogy valóban ez e? Alkatrész keresésnél jól jönne.
Tunning boxot hová kell bekötni?