Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nos, azért nincs szikra, mert a ditech-nél a gyújtómodul az ECU-ban van. A kábelköteget nem muszáj szétbarmolni, mert ha esetleg vissza akarod alakítani, akkor cumi lesz. Én saját elektronikát építettem az átalakításokhoz, ehhez 4-5 szál vezetéket kell csak behúzni a létező mellé, valamint a lendkerékről a felesleges jeladókat le kell pucolni, stb. Van aki fenthagyja az ECU-t, na ez a barmolás kategória. Szerencsétlen tenné a dolgát, de a sok szenzor nélkül csak vergődik. Persze gyújtásod jobb esetben lesz, de ..... Ha fullad a masina, az bármi lehet. Kompresszióhiány, karbidugulás, henger tömítetlenség, stb..... Érted vagy érted?
Tehát újra fogalmazok a gyenge kedvéért! Injektor eltávolítva és ledugózva 8-as csavarral. Ne kérdezd, hogy miért hagyták meg az eredeti gyertyát az eredeti helyen(nem túl szakszerű megoldás).
Benzinpumpa eltávolítva, kompresszor ledugózva. Alaplap, lendkerék, olajpumpa, ECU eredeti Elektromos részbe csak annyi belenyúlás történt, hogy bekötöttek egy elektromos szívatót.
Ha nem akar valaki segíteni mert elfáradt fiatalon az inkább legyen szíves kussoljon.
Az építő jellegű javaslatokat elfogadom. Köszönöm előre is a türelmes és hozzáértő fórumtársak segítségét!
Kérdezhetném csúnyán is de csak szépen kérdezem? Mi a problémád a feltett kérdésemmel? Segítséget kértem nem kioktatást. Lehet, hogy értesz a motorokhoz ezt nem kétlem és ezért lehetne némi tapasztalatmegosztást is eszközölnöd!
"Elkezdték az átalakítást nem túl szakszerű módon és elakadtak." "ECU nélkül nincs szikra." Nahát, nem is értem hogy ECU nélkül miért nincs szikra....
Rendben.
Lehet hogy ezért mondtam....
Sziasztok! Segítségért folyamodok. Egy Scarabeo Diteh került hozzám szerelésre. Elkezdték az átalakítást nem túl szakszerű módon és elakadtak. Nem a motorikus részével van a gondom hanem az elektronikával. Milyen átalakítást igényel a kábelköteg? Még benne van az ECU és a gázállásszenzor csatlakozója is. ECU nélkül nincs szikra. A karbi se tökéletes mert beindul de nem akar felpörögni hanem lefullad gázadásra. Lehet, hogy a membrán a ludas.? Tapasztalat?
Hol és mennyiért tudok venni AngelEyes lámpákat és ledes műszerfal világítást 2002-es sr50-hez?
kinter,
Mail küldve...
Vario görgőket hány kilométer után célszerű lecserélni, és mit kell még cserélni olyankor? Sr 50R ditechnél kb mekkora összeg körül jön ki a dolog?
:D Nem is értem miért mondod ezt. Amúgy jó a ditech, nekem nagyon bejött, addig jó amíg jó, utána meg ha nem jó, akkor lehet hogy 500forintos a hiba, meg az is lehet hogy 50ezer forintos.... :S
jo mindegy,azért köszi.
Hát nem találtam meg a gyári tükröt.Csak egy másikat.pedig szinte biztos vagyok benne,hogy valahol megvan..
Uhh, ezt azért nem kéne....
Szerintem add el,és vegyél ditechet. Én ditech párti vagyok!
Izzítógyertya meg ebben a motorban nincs. Nem dízel ez..... :)
Gyújtáshiba. Gyertyacsere, kábelek, gyújtás alaplap rögzítése, lendkerék ék ellenőrzése.
Sajnos nem értek, hozzá nem tudom van e kompresszió és, hogy miben kellene kompressziónak lenni. Az üzemanyag adagolásra gondolsz?
Ledobta a szimeringet. Ez vissza megy magától, mert amikor legutoljára leállt akkor utána berúgtam és akkor utána már 10km-en belül egyszer sem állt meg és nem volt vele gond.
Szerintem főtengely szimmeringet kidobta.
KOmpresszió van benne?
Sziasztok!

Új tag vagyok és szeretnék mindjárt egy kérdéssel fordulni hozzátok.
2 napja vettem egy2002-es évjárat karburátoros 2 ütemű vízhűtéses sportkipufogós Aprilia SR50 robogórót minarelli blokkos. A kipróbáláskor megtekintéskor nem volt vele semmi probléma és 1 napig kifogástalanul működött. A mai nap történt, hogy egyszer csak nem reagált a gázadásra a fordulat leesett és elkezdett rángatni a motor hol emelkedett a fordulat gázadásra, hol leesett és lassult a motor. Gondoltam tankolok, mert az üzemanyag mérő már keveset mutatott, de utána is megmaradt a probléma és egyre fokozódott. Egy kb. 6-7km-es menet alatt 4-5 alkalommal teljesen megszűnt a gázadásra való reagálás. Egy ideig ment simán gond nélkül és a semmiből egyszer csak leesett a fordulat és lelassult nullára a motor aztán le is állt. Az önindítója jó volt idáig és tudtam önindítóval indítani, de a leállás után már nem működött mindig, néha elindul önindítóval néha csak berúgásra. Amikor megállt akkor járt a motor, de a kipufogó furcsa nagy levegőt vagy nem tudom mit pöffentett ki. Gondoltam, hogy talán koszos volt az üzemanyag és a karburátorba összegyűlt és az lehetett a gond, vagy esetleg az izzító gyertya. Felteszek egy videót, hogy mit csinált a motor amikor megállt és csak puffogot. Csináltam róla egy videót hátha az segít. http://youtu.be/8ggMbN_QHw0 Nem injektoros nem DITECH!
Kérlek benneteket, ha tudtok akkor segítsetek.
Mi lehet rá a megoldás?


Nagyon szépen köszönöm.


Tisztelettel:
mate0517
Nem sül összes semmi. Próbálgatni kell, hogy melyik lesz jó.
kinter kukac freemail pont hu
Sziasztok!
Mennyire kell szétkapni a a burkolatot a blokk kiszedéséhez?Ha esetleg képet is tudnátok megköszönném.2000-es évjárat vizes mina blokk.
Köszönöm.
Feltettem a 15,5mm szélességű szijt. A görgö 6,5-es, 1db 0,5mm alátét van benne, hátul gyári erősségű a kontraszt és gyári kis rugót is bele raktam. Most egész jó a gyorsulása de még most se tökéletes
mert elég lassan gyorsul 60-ig kimegy de a 70-et nehezen éri el.
Lehet kellene bele egy 1mm-es hézagoló de nem merek rakni mert ha össze sül elbassza a ricnit.
OldSR telóba 100 mL olajat kell tölteni .