Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladó : FEKVŐMINARELLI
Stage6 segédváz, hátravezetős . (9000ft)
Motoforce PWK 24mm (9000ft) /UNIVERZÁLIS/
Stage6 R/T spacer+s6 csonk 24-28mm karbikhoz (9000ft)
Tárcsás fekvőmina hosszú blokk, 5küllős sr kerékkel (blokk üresen , végáttétellel és oldaldekni nélkül 7500ft, felni gumistól 5500ft)
Leonelli versenygyújtás (külső lendkerekes, kisebb mint az MVT és könnyebb is a lendkerék) , cdi-vel és gyújtótrafóval együtt : 20,000 ft
Polini sport 70 , AC dugó kell bele (8,000ft)
Első felni féktárcsával, gumival SR 5küllős ( 5500ft)
SSP teló emelő, kicsit viseletes (2500ft)
Stage6 HPC főtengely, 12mm-es csap. (13,000ft)
Hátsó tárcsás fékrendszer, féknyereggel, fém fékcsővel és fékkarral(5000ft)
Van még gyári varió, kuplungharang,külsőtárcsa,membrán(ház), szabadonfutó kompletten, Ventillátor rásegítő, . . .

Képekért , érdeklődni : pippo17@citromail.hu
Kinter,
Engem érdekelne a két projektor lencse, mert az enyém megolvadt.
Mail-ban megtudnánk beszélni a kóla-posta dolgot ?
Jah igen, asszem van még 2 piaggio levegős hengerem is. Az egyik kínai, a másik polini. Asszem a polininak megvan a gyári polini hengerfeje is. 50-es mindkettő. Úgy rémlik hogy fúrni kell őket és használhatók. Piaggio Typhoon-on voltak. Egy-egy üveg kóla az áruk. Persze lehet sör is, de csak aluflakonos borsodi. De megszomjaztam.....
Ha kell valakinek, van megmaradt ditech első lámpám. A búra repedt, maga a lámpatest szét van faragva. Ami használható belőle, az a két projektor lencse. Ha valakinek esetleg behomályosodott, akkor ez jól jöhet. Egy kóla az ára. Szintén van egy ditech 50-es vizes hengerem, ha jól rémlik nincs összekarmolászva. Egy üveg kóla az ára. Van átalakított ditech 50-es vizes hengerfejem is, ennek az gyertya helye le van dugózva, az injektor helyére pedig normál gyertyamenet van fúrva. Szintén egy üveg kóla az ára. Postára nem adom, max ha előre utalod a kóla és a posta árát.
Sziasztok! Nem tudja valaki hogy old sr 50 első villába milyen olaj és mennyi kell bele? / oldal
Mert sajna szimering es lett és csak csattog az eleje minden kis gödörnél... Köszöntem
aha hát van még egy szijam az 15,5mm-es meg mértem a szélességét. A gyertya alátét meg 1mm-es majd lehet teszek akkor még egy 0,5mm-et hézagolót alá.
De a szijat fogom átcserélni elöször.
Szard már le a szíjat, hogy mennyire megy ki. Nekem egy gyertyaalátét van alatta, de 3 különböző szélességű szíjjal a középső lett jó... Van új, félig kopott, és kopott..
Ma bele raktam a gyári kis rugókat gyári erősségű új kontraszt van benne. 6,5-es a görgö is a top varióba a szij is új.
Már most 75-ig kimegy a masina de nagyon gyenge a gyorsulás.
1db 0,5mm-es hézagoló van benne.
Neked mennyi hézagoló van alatta?
Rakok fel képet most ennyire van kint a szij hátul. Szerintem a hézagolásal kellesz valamit csinálni azért nem jó még.
Hát az majd elválik. A szövege az megvan az biztos......
ok köszi.
Hát ha mást nem találok akkor elviszem ennek
a hézagolást csak meg tudja csinálni.
Fogalmam sincs hogy ki lehet az. Viszont Tiszaújvárosban van egy Szurkos (asszem) Attila nevű 'úriember', valahol a buszmegálló körül, a garázsoknál. Ő hivatalosan is robogókat javít, bár a munkája.... khm. (Valamiért a városból is hozzám hordták a gépeket.... )
Van gyári kis rugóm azt bele rakom.
A görgöket meg lemérem lehet hogy van 6,5-esem is.
Itt Hajdúnánáson nincs hozzá értő ember sajnos mind kontár egyik se ért hozzá. Nagyon nehéz szerelőt találni aki meg értene hozzá annak meg munkája van azért nem ér rá. Ajánlottak nekem Polgáron az úttörő 9 alatt egy szerelöt. Nem tudod szokott robogókat vállalni?
Üdv! SR 70-em van, és most készülök görgőt cserélni, kicsit kopott már. Pontosan nem tudom hány grammos van benne, de milyet ajánlotok? Melyiknél jobb például a fogyasztása? Sík terepen lakom, nagyon nem kell a motort megerőltetni itthon. Köszi a válaszokat.
Már nem javítok robogókat. Tegnap is hívtak ez ügyben, de visszamondtam. Küldtem őket máshová, de az volt a válasz hogy: "ahhoz a majomhoz nem visszük....". Ez van ha van egy jó szerelő és nem becsülik meg. Mondtam én hogy visszasírnak még. Na jó, nem fényezem magam tovább, mert már rendesen elcsúszik rajtam a napsugár....
Ennen nem szabadna így kinéznie. Itt keményen koptatják egymást a dolgok. A helyedben lehúznék a főtengelyről mindent (varió, önindító szabadonfutó és az alatta lévő fogaskerék) és megpróbálnék egy hajszálnyi hézagoló alátétet a szabadonfutó alá tenni. Bár nincs előttem a masina, de ez az elgondolásom alapján nem okoz bajt. Persze itt pár tized vastagságú alátétről beszélek(!). Ezzel pár tizeddel távolabb kerül a szabadonfutó a fogaskerékről. Az is lehet, hogy van egy kis támaszték ami a helyén tartja a fogaskereket és ez elhajlott, vagy valaki kicsit megkalapálta, ezért tud kintébb mászkálni maga a fogaskerék.
Nem tudom milyen fordulaton nyit, a gyári, de gyárit tegyél bele, ha azt szeretnéd, hogy jó legyen. Illetve nézd meg 6,5-ös gr-s görgő kell bele. Nem mindegy, hogy 6 vagy 6,5. Én is kipróbáltam mindet. 5-6,5-ig, illetve komplett sárga kuplunggal is. Maradt a gyári, ahogy írtam.
igen a sárga kis rugó elég kemény ami benne van.
ami neked van fehér kis rugó az hanyas rordulaton megy?
mert van nekem 1500-ös piros kis rugó meg gyári kis rugók is vannak de azok 2000-4000 közt nyitnak.
köszönöm a segitséget. összezártam és semmi tehát vagy kábel vagy müszer.
hali köszönöm.ma kétszer is voltam köbányán.
Az enyém kb 76ot megy...ezért gondoltam h nem ártana ez a sportprogram...de ez károsítja a motort? vagy növeli a fogyasztást?
Holnap este megnézem meg lefotózom neked(ha megtalálom a pincébe).Sajnos most értem haza most már nincs kedvem lemenni.Kőbányai vagyok(X.ker.)
feher rugo kellene. Azert nem megy tobbet. Bocs az ekezetert mobilrol irok
gyári erősségű új 30kg-os kontraszt , sárga kis rugó, és
6 vagy 6,5-es nem tudom pontoson de új görgö van benne.
nagyon szarul húz 60-tól nem akar gyorsulni.