Sr 50 factory (2007)-es évjáratú robogóba az első villákba száranként mennyi olajat kell tölteni? Se pontos mennyiség, se jelölést nem találtam, csak annyit, hogy 103 ccm-nél kevesebb van benne akkor fel kel tölteni, és még annyit, hogy legalább 300 ccm-es tálat készítsek elő (szervizkönyv szerint). Valaki ötlet?
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne,hogy van egy 2003-as piaggio blokkos ditechem, milyen gyertya való bele,mekkora szíj kell hozá,és hogy a henger ugyan az-e mint a morininál? Köszönöm.
Már nem okoskodok csak elmondom a véleményemet a ditech gyertyával kapcsolatban. Szóval kormolta nekem is rendesen és durrogott mert nem ott adta a szikrát ahol kellett volna. Gyertyacsere sem segített. Mindenki azt mondta, hogy ajajj nagy a baj meg, hogy neki vagyis sok embernek hihetetlen nagy motorszerelői tapasztalata van. Én csak a józan észre hallgattam és rakattam a hengerfejbe egy normál méretű M14-es gyertyát. Láss csodát az elmult 1200km óta semmi problémám. Aki elolvasott már egy rakat ditech könyvet az rakjon még egy lapot a végére tanulásképpen! Amúgy a kompresszor után a leggyengébb pontja tényleg a gyertya.
Üdv!
A problémám megörökítettem videón is hátha könnyebben tudtok segíteni. A motor nem indul csak nehezen vagy úgysem. Ha elindul utánna indul persze. Azt nem tudom h most a nyomássabályzom is rossz e vagy csak benzinszivattyú? http://youtu.be/dZ_sxEv_qzc
Értem, igazából nem rég volt szervizben mert volt egy kis baja, de azt mondták amúgy minden rendben. Igazából tényleg csak hidegen csinálja, szóval nem gáz. Sok helyen írják, hogy a cpr8e gyertya nem a legjobb bele a championnnal jön ki elméletileg. Majd meglátjuk mi lesz, egyenlőre ez van. Kényes dolog mondjuk az biztos, és jó szakembert találni hozzá aki megfizethető is elég nehéz. Remélem egy darabig jó lesz..... Kösz a válaszokat.
Mivel nem egy filléres tétel, ezért nem mondom hogy ez megold minden bajt és szaladj venni egyet. Valami szakival meg kéne azt nézetni vagy sakkozni tovább...
Tehát akkor van benn valami. Mondjuk az enyém ha minden igaz piaggo bolokkos. Esetleg a champion gyertyával is érdemes próbálkozni, vagy tuti ez a legjobb bele? Amúgy kösz a gyors választ. (Ngk cür 8e azt valamivel 2000 alatt vettem, de már nem emlékszem, talán ezt is meg lehet rendelni vhonnan olcsón)
Nekem gyakorlatilag nem volt alapjáratom a gyertya miatt és aztán már durrogott is menet közben, bár nekem morinis van. Én tavaly az angol ebay-ről rendeltem, ha jól látom most olyan 4500ft körül van postával, idehaza vagy nem kapható vagy még drágább...
Nekem azt csinálja, ha hidegen odahúzom neki hogy mielőtt felpörögne visszaesik a fordulat, ránt egyet kettőt ha visszaengedem a gázt és ráhúzom megint akkor utána vagy csinálja vagy nem, de csak hidegen. Lehet ez is a gyertyától? NGK CPR8E van benne. SR50 R faktory ditech. Olvastam már több helyen, hogy nem ez a legjobb gyertya bele. ngk ZMR7AP erre rá googleztam jó drágán dobja ki. Viszont akkor lehet hogy ez jobb bele?
Üdv mindenkinek!
Problémám a következő!Van 2db Sr50 DiTech-em!Az egyik nem indul!Rakosgadtam át az alkatrészeket a jóból a rosszba!Kompresszor+cső,Szívócső+alatta a membránt,Légtömeg mérőt,Gyertyát!Ac működik és nagy a nyomás is!Injektort ha kiveszem porlaszt szépen!Annyi sikerült elérnem hogy beindul,hidegen durrog,visszalő!Ha bemelegszik nagyon jól megy,de ha alacsony fordulaton megyek egy darabig és oda húzom neki megint el kezd dadogni,durrogni 2-3at és megint jó!Mint ha valami nyomás nem lenne valahol!Esetleg valami tipp?Órási segítség lenne!Vagy esetleg pár tel.szám aki nagyon ott van a témában!
Varióhoz 32-es csillag,és egy 17-es csillag vagy krova kell.