Talán tuning 70-es szetthez raknék én is illetve bejáratás alatt. De gyári cucchoz én akkor sem rakok/raknék. 70-es szett sose lesz. Jó a 12-es karbi, jó az 50-es jól konfigurálva, ha meg gyorsabban akarok menni van másik.
Sziasztok segítsetek ha tudtok van egy sr50 2006 os karbis motorom a gond az ,hogy a gyertya felemásra ég ki. Minden gyári rajta csak egy malossi multivár szett van benne ,de a gyárival is csinálja.
Sziasztok remélem valaki tudna tanácsot adni segiteni nekem.helyzet akövetkezö lett egy aprilia areám.olaszból való.van benne stage6 70 henger.17,5 delorto 82 föfuvóka.malossi redfilter a gyári házban.meg top kipufogó.top variátor 4,2 gr görgökkel(megmértem) kuplungba kék rugók,fehér kontrasztrugó. enyit deritettem ki eddig.
95 öt megy ,minden faxa.csak induláskor teligáznál fuldoklik kb 20-30ig.utána lodul meg mint állat.mit tehetnék hogy ez megváltozzon,választ elöre is köszönöm
70-eshez nekem is mindenki ajánlotta a plusz olajat.
Az elgondolás:
Az 50-es-hez adagolt olaj gondolom felületre megy.
Most tegyük fel hogy a hengerfal 20cm2
Ha ezt megfúrod (cseréled) 70-esre, akkor már ennek majd a duplája lesz...
Vagyis a falra nem jut elég olaj.
Nekem ez a parasztlogikám.
Egy tankhoz (5L) fél decit szoktam pluszba önteni.
És a kollégának!
Mikor elhoztam asszony 70-es gépét akkor nekem is 7,6-ot zabált...
Itt a srácok adták a tippeket mit vegyek (pl. Redfilter)....
Állítgattam a karbin (17,5-ös)....
Jelenleg 5,2 a fogyi....
Jobban jársz és lehet hogy olcsóbban - ha kreatívoskodsz!
Ez pl egy Yamaha Mint első sárvédőből készült. Ezt tudsz venni olcsóért bárhol. Kicsit megvágod, megcsiszolod....meg valamivel felfogatod.
Amúgy ha kell - csak toldásnak, akkor pont tegnap szedtem szét egy yamaha hátsó részt (a lámpát..) szóval az alsó sárvédőrésze ott hever a szemétdomb tetején.
Szépen le lehet vágni egyenesre a tetejét, és pl. egy lemezdarabbal, meg pár szegeccsel összerakni.
Ha kell akkor vagy jössz érte, vagy postadíjért elküldöm ingyen.
De Én simán csak egy lemezből meghajlítanám a kért formát és kész.
Amit most építek buli-mocit is sima aluból csináltam a "pajzsot":-))
Köszi. Megpróbálok T idomot szerezni és járó motornál is megnézem.
Nem csuklik, szinte nyélgáznál megy a legjobban. Kicsit visszavéve a gázkart óra szerint 70-80 körül kicsit ropogós a kipufogóhang, de az már régen is ilyen volt. De mondom az a fura, hogy csak az indítás és az utána lévő alapjárat a gond hidegen. Melegen kicsit könnyebben indul, de ott is küzdök vele és akkor rögtön jó az alapjárat.
Szívócsonkhoz,membrán alá jó a blokktömítő paszta,kompresszort leveszed O-gyűrűt leméred,csapágyboltban megveszed.Nem nagy meló,2x4 imbuszcsavar az egész.Membránházhoz bármelyik motorosboltban kapsz tömítést(minarellié passzol).Szerintem nagyon max 2000-ből kijön.
gyári henger
ezen gondolkozok most hogy meg vegyem-e azt mondja a srác hogy 2ezer km-e gyári dugó van hozzá. egy 10-esért adja. Rendes bontós nem átverős már rendeltem töle egyszer.
Itt minden csavar rajta van.
95 öt megy ,minden faxa.csak induláskor teligáznál fuldoklik kb 20-30ig.utána lodul meg mint állat.mit tehetnék hogy ez megváltozzon,választ elöre is köszönöm
Az elgondolás:
Az 50-es-hez adagolt olaj gondolom felületre megy.
Most tegyük fel hogy a hengerfal 20cm2
Ha ezt megfúrod (cseréled) 70-esre, akkor már ennek majd a duplája lesz...
Vagyis a falra nem jut elég olaj.
Nekem ez a parasztlogikám.
Egy tankhoz (5L) fél decit szoktam pluszba önteni.
És a kollégának!
Mikor elhoztam asszony 70-es gépét akkor nekem is 7,6-ot zabált...
Itt a srácok adták a tippeket mit vegyek (pl. Redfilter)....
Állítgattam a karbin (17,5-ös)....
Jelenleg 5,2 a fogyi....
Ez pl egy Yamaha Mint első sárvédőből készült. Ezt tudsz venni olcsóért bárhol. Kicsit megvágod, megcsiszolod....meg valamivel felfogatod.
Amúgy ha kell - csak toldásnak, akkor pont tegnap szedtem szét egy yamaha hátsó részt (a lámpát..) szóval az alsó sárvédőrésze ott hever a szemétdomb tetején.
Szépen le lehet vágni egyenesre a tetejét, és pl. egy lemezdarabbal, meg pár szegeccsel összerakni.
Ha kell akkor vagy jössz érte, vagy postadíjért elküldöm ingyen.
De Én simán csak egy lemezből meghajlítanám a kért formát és kész.
Amit most építek buli-mocit is sima aluból csináltam a "pajzsot":-))
12-es karbiba keresnék szívató dugattyút. (~7mm átmérő)
Nincs valakinek? Vagy tipp hol lehetne szerezni?
Nem kérem ingyen!
Nem csuklik, szinte nyélgáznál megy a legjobban. Kicsit visszavéve a gázkart óra szerint 70-80 körül kicsit ropogós a kipufogóhang, de az már régen is ilyen volt. De mondom az a fura, hogy csak az indítás és az utána lévő alapjárat a gond hidegen. Melegen kicsit könnyebben indul, de ott is küzdök vele és akkor rögtön jó az alapjárat.
Csuklani szokott max gáznál?
ezen gondolkozok most hogy meg vegyem-e azt mondja a srác hogy 2ezer km-e gyári dugó van hozzá. egy 10-esért adja. Rendes bontós nem átverős már rendeltem töle egyszer.
asso werkét?