A ditech kevesebb olajat kap mint a karbis társai, de ha végig gondolod rájössz hogy miért. A ditechnél az olaj nem kerül az égéstérbe (csak nagyon minimálisan), hanem mikor a dugó elzárja a kipufogónyílást, akkor ad egy löket olajat a pumpa. Ez az olaj kizárólag a főtengelyt keni (valamint az olajköd lecsapódik a hengerfalra is), de nem ég el. Ez bizony már 'félig 4T'.....
Ez így tök logikusnak tűnik. Viszont enyém full gyári, szóval inkább nem rakok bele semmit. 1. azért mert én is így gondoltam eleve, 2 ti is mondtátok.
Amúgy fordulat szám alapján adagolja az olajat nem? Akkor meg mindegy hogy mennyit eszik, mert attól nem kell neki több olaj, hogy benzint többet használ. Ezt most csak így végiggondolva, aztán lehet hogy nem. Mondjuk karbisnál szerintem sok hibát nem okozhat, de a ditech az egy igazi kényes masina.....
Hát ez az!Az olasz mérnökök kitalálták beállították és itt van a kutya elásva mert ha te nem a gyári beállításokkal használod akkor már kérhet plussz olajat szerintem. Pont ezen gondolkodtam én is mert az enyém rengeteget eszik 7-8l/100Km (de megy is)szerintem nem ez a gyári érték. Az olaj meg nem fogy feltűnően tehát a több benzinhez ugyanannyi olajat kap.Remélem tévedek
A 2t karbis motor totál környezet szennyező. Nem számít pár ml olaj. Egy teszt sincs ami kimutatná, vagy rávilágítana, hogy spóroltak az olajzáson. Valaki kitalálta, mert szerinte ez így jobb. Szerintem meg nem. Aztán mindenki csinálja kedve szerint.
Én is így vagyok vele, hogy miért kéne kétségbe vonni amit a gyárban csinálnak.
Erre azt a választ kaptam hogy: A környezetvédelmi előírások miatt minden szarral spórolnak, még az olajozással is. Mert az olaj kegyetlenül környezet szennyező....
Ebben mondjuk van valami. Meg abban is amit írtál. Ezért kérdeztem meg.
Azt nem értem, hogy az olasz mérnökök kitalálták, beállították, sok ezer motort eladtak, erre mindig van egy két okos gyerek aki megmondja a frankót, hogy úgy jobb...
Faszt érdekel. Megy a különolajzás, és go.
Ditechbe plusz olajat, hátha szétkúrja a benzinpumpát, vagy egyéb szart. Tudod mikor raknék bele.
Ha már az olaj szóba jött eszembe jutott, hogy azt javasolták nekem hogy tankoláskor egy keveset keverjek a benzinbe is, hogy tuti hogy jó legyen az olajozás. Ne sokra gondoljatok. A full tankba egy olyan kólás kupaknyira. Szerintetek Ditech-nél ez jó ötlet? Vagy mindegy nem árt neki?
Gondolom ha rá van írva, akkor annyi. Menj vele pár kört hogy felmelegedjen, engedd le teljesen (hagyd kicsöpögni) és akkor valós lesz a 110 ccm. Nem kell bele csúcsolaj, ehelyett inkább cseréld sűrűbben.
mad81
Én REPSOL Moto Scooter 2T -t használok.
Minőségi, szintetikus anyag, nagyon sokan ezt használják.
Nem kell kivenni az előző olajat, nyugodtan keverheted.
Első kerékbe a km/h spirál meghajtó fogaskereket milyen zsirral kell bekenni?
Nekem mondtak már olyat is hogy a szilikonos kéz krém
jól bírja a hőt is tovább tart a kenő képessége.
Nivea kézkrém vagy olcsó kéz krém csak szilikonos legyen ezt mondta egy ismerösöm hogy ezzel kenjem le. Ez hülyeség szerintem
Üdv!ki ért az olajokhoz?Eddig motul 710-et használtam most nem kaptam rendelni meg nem akartam, most Repsol Moto Competition vettem.Az lenne a kérdésem keverhetem e a 2 olajat vagy vegyem ki azt a 2 decit valahogy a motorból?Repsolrol mi a véleményetek?
Most hogy is van.... ha hidegen gázadáskor dadogva gyorsul az a normális vagy sokat kap? Mert ha gázadásra fulladna akkor keveset jól gondolom? Az automata szivatót azt lehet tekerve állítani hogy a tü hol álljon, jól tudom?
Most ne high end-et mutass, MHR-rel, polini evo-val, vagy valamivel ami 20 le felett van, mert az el tudom képzelni.
Milyen konfigod van, hogy hagyod a 7-8l-es fogyasztást? Az baszott sok.
Amúgy fordulat szám alapján adagolja az olajat nem? Akkor meg mindegy hogy mennyit eszik, mert attól nem kell neki több olaj, hogy benzint többet használ. Ezt most csak így végiggondolva, aztán lehet hogy nem. Mondjuk karbisnál szerintem sok hibát nem okozhat, de a ditech az egy igazi kényes masina.....
Erre azt a választ kaptam hogy: A környezetvédelmi előírások miatt minden szarral spórolnak, még az olajozással is. Mert az olaj kegyetlenül környezet szennyező....
Ebben mondjuk van valami. Meg abban is amit írtál. Ezért kérdeztem meg.
Faszt érdekel. Megy a különolajzás, és go.
Ditechbe plusz olajat, hátha szétkúrja a benzinpumpát, vagy egyéb szart. Tudod mikor raknék bele.
Én REPSOL Moto Scooter 2T -t használok.
Minőségi, szintetikus anyag, nagyon sokan ezt használják.
Nem kell kivenni az előző olajat, nyugodtan keverheted.
Nekem mondtak már olyat is hogy a szilikonos kéz krém
jól bírja a hőt is tovább tart a kenő képessége.
Nivea kézkrém vagy olcsó kéz krém csak szilikonos legyen ezt mondta egy ismerösöm hogy ezzel kenjem le. Ez hülyeség szerintem
http://www.easyparts.nl/showdr...