Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elvesztettm a fonalat.....Ez az aminek a robbantott rajzàt àtkülted?
Ezen van még egy műanyag hàz is nem?
Hát nekem amíg ditech volt ilyen injektorom volt.Igaz az enyém 2003-as morini.
Hàt nekem nem ez az injektorom van.Ez a purjet nem?
Ez nekem is meg van de a 12 -es o gyűrü helyett a szettben sztem màs van mert az nem odavaló méret.Azt hagyom a régit.Viszont nem tudom de nekem relatív vastagnak tünnek a gyűrük főlega a két injektor talàlkozàsànàl.De majd meglàtjuk ha össze lesz rakva.
Na ez kell neked!
Fehér kontraszt tuti gyenge lesz.Sárga maló vagy ilyen erősségű(34kg) kellene.Főfuvit nem lehet megmondani.Az enyémben malossi E5 légszűrőhőz 120-as fuvi kell.Szombaton dobtam össze egy vasat,ott gyári ház pipával malo redfilterrel 75-ös főfuvi kellett,sárga malo kontraszt,4,7-es görgők.
Ez alapján sem megy?
http://www.easyparts.nl/showdr...
Nem értem miért van 4 gumigyűrü a szettben az injektorhoz ha van olyan amelyiknek igazàból nincs is helye...Valaki tud erre valamit mondani?A legkisseb az helyettesíti a barna gyűrüt gondolom az injektor fejnél.A legnagyobb ugyan ott van csak a két injektor talàlkozàsànàl.Van egy fényesebb gumi gyűrü az megy a teflon karika utàn a hengerfelyhez.És a negyedik akkor hová megy?
Köszi!
Valaki tudna egy alapbeállítást az alábbi konfighoz:
70-es vas henger vertex dugóval.gyári levegőszűrő pipa kint.
17,5-ös karbi 110-es főfuvi tű középen.Leo vince TT dob.Variót és kuplungot ma veszek hozzá.Futár motoros boltból maló szett.5 grammos görgőket adnak hozzá meg fehér kontrasztot!?
Az a leggyengébb ha jól tudom.A kuplungpofák nem tudom milyen színű rugóval lesz szerelve.
Kérdés az,hogy elég -e a 110-es fuvóka,és szerintetek nem lesz-e gyenge a fehér kontraszt.
Köszi!
4AH-s, de bemész egy bótba, mondod, hogy milyen szekérhez kellene. Előveszi a katalógust, megnézi, hogy milyen való hozzá (méret, polaritás, AH), majd odaadja.
Csaó!Megjöttek a tömitések.4 féle gumikarika jött,mind mà méret ugye csak nem tom pontosan melyik hova megy.A legkisseb gondolom az injektor fejéhez a barna gyűrü helyére de van még két mattab meg egy fokkal fényesebb .A fényes az a hàrom közűl a leg kisebb.Akor itt melyik hova megy?Amikor szétszedtük ennyi nem is volt benne...
Sziasztok! 2008 evj.a motrom aksi csere érett lassan de nincs ráirva hogy menyi ah kell bele.....
Nézd meg a gyertyád milyen színűre ég ki.Ha fekete akkor mehet bele kicsit kisebb főfuvi.Előtte viszont légszűrőtakarítás.Szivatód automata vagy manuális?Vedd ki a membránt,nem sérültek e a membránlapok,esetleg nem állnak e el.Ha igen csere.2t mindig nyom egy kis benyát vissza a légszürőbe,főleg,ha dús a keverék.
Sziasztok!
Az mitől van h nagyobb gázadásra ledadog a motor?
A karbi az jól van beállítva, de viszont csinált olyat is már h a sportlégszűrőből folyt ki a benya.
Ezt a jelenséget okozhatja a tűszelep nem zárása vagy állítanom kellene a súbertűn?
Szerezz 1,5-2mm-es ónt,és mérd meg pontosan.1mm fölött már csökken az erő.
1mm es az ónom de meg se nyomja tehát 1mm nél nagyobb de hogy menyivel azt nem tudom
Azért mert két fajta kuplung van és a régebbi szekereket a 105-össel szerelték tudtommal.
Üdv uraim!
Valaki tudja miért van minarellihez 105-ös és 107-es kuplungharang?
Mindenképp rakj bele nagyobb főfuvit.Kevés neki a nyál ezért kell a szívató.Vigyázz szegény keverékkel hamar meg lehet akasztani a dugót,főleg levegősnél.Cserélj tűszelepet,valszeg az nincs a helyzet magaslatán,ezért ereszti a benyát.Esetleg ellenőrizd a vákuumos csapot is.
Helló N.S.!Megcsináltuk amit tudtunk.Remek a moci,elértem a kívánt sebességet!DE!Akkor megy igazán ha rajta hagyom a kézi szívatót,de akkor nagyon harap,viszont leállítás után mindig folyik a benzin a túlfolyó csövön,nem kevés(kb 3cl).Ha nem használom a szivatót akkor teljes gáznál fulladozik.Azt gondolom a teljesítményhez nem kap elég anyagot,viszont amit kap azt meg nem tudja eldolgozni.Esetleg főfúvóka cseréje kellene vagy valami más....?Nagyon köszi!
A csápágy gond meg van a ditechnél is. De egy jó esztergályos könnyen segít rajta, arra már meg van a bejáratot módszerem, és hibátlanul muzsikálnak. Most 3db-om van ilyen szétszedve.

Ennek a motornak viszont semmi ilyen gondja nincs, azt tudom rá mondani, hogy mechanikailag kiváló, ez is ritka morini blokknál.

Akkor még megpróbálok rajta állítani, aztán reggel kiderül hidegen hogyan indul, ránézek még a szivatójára is, hátha az kínlódik.

A kipufogóval meg majd meglátom akkor hogy mi lesz.
Nálam is járt már karbis morinis sr.Automata szivatója nem egy svájci óra,hajlamos zárt állapotban leragadni.Esetleg próbálj a levegőcsavaron beljebb tekerni,hátha a dúsabb alapjárati keberékkel jobban indul.Kipufogója ennek is szinte izzott,pattogott,csere lett a vége,gianneli extrára.Ettől szinte megtáltosodott,pedig még a hajtáshoz sem nyúltam,és így is dobott egy 10-est a végre.Vedd le a variót és cibáld meg a főtengelyt,mert morininél hajlamos megforogni a főtengőn a csapágy.Ez is ilyen föl-le nem kottyan,de tengelyirányban 1-1,5mm-t lóg.
Üdv mindenkinek
Kivételes módon került hozzám egy gyári karburátoros morini blokkos SR. Karburátorosba nem vagyok annyira otthon.
16ezer kilométerrel, mechanikailag hibátlanak tűnik a motor, nagyon finom hangja van, ha beindul.

Azzal kezdődött a javítás, hogy a karburátorát szétszedtem áttakarítottam, kapott új levegőszűrőt, gyertyát, pipát meg görgőket.

És még mindig van vele olyan gondom, hogy aránylag nehezen indul(3-4rugás). Amikor elindult akkor meg alig van benne élet hidegen, utána már összeszedi magát, meg 80ig el is megy a mutató.
Meg még azt vettem észre, hogy a kipufogója olyan forró, hogy ég le róla a festék, és színeződik el, pedig az nem volt bántva.
Mondjuk előtte már 70él többet nem ment, meg 10-20rugsra indult csak.

Ez normális ezeknél, vagy még keressek valami féle hibát?
Oké. Én már csak felejtek, mert nem foglalkozok motorokkal.