Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, ilyen motoron van.
Pigis kör sr-en is ilyen van.
Hangtompító,szívászajcsökkentő szerepe van.Injektorosnál nincs jelentősége,hogy benn van e,gyári karbisnál ki lehet venni,de akkor utánna kell menni a főfuvival.
Szerintem ez morini levegőszűrő.
Sziasztok !
Aprilia SR50 vizes, Piaggio blokkos robogó légszűrő ház szívó csonkjában van egy szűkítő cső jellegű kivehető közdarab. Látszólag semmi funkciója. Mi lehet ez ? A mellékelt képen a 21-es.
Akinek ilyen légszűrő háza van, annak benne van ez a közdarab ?
Én is használtam már 0,35mm-es préssel az s6 racing hengert(gyári ajánlás max. 0,6mm)mentbis mint az állat,de 200km után megszólalt a felső tűgörgőm.(Igaz ehhez már a 100-as benya is kevés volt,meg kellett tuningolni egy kis toluollal,amit meg aszimeringek nem díjaznak.)
Ha elég passzol a mostani szűrődbe akkor ok.Légszűrőspraival illő megfújni vékonyan a szivacsot.Préstér mennyi lett?
Ó,köszi szépen így már tényleg értem
Meg is néztem cinnel jó minden!Elmentem boltba megnéztem a légszűrőt olyat pont nem lehet venni amit mutattál de rendelni tudnak.Viszont mutattak olyat hogy a sportlégszűrőbe ami most van rajta bele lehet tenni szivacsot 700ft.Szerinted?
Jó az ilyet tudni.Mi simsonnál,etz nél direkt esztergáltattunk a hengerfejböl és sokkal erőssebbek lettek a művelettől.Bár sűrűn is igényelték a felújítást ,de ezt annak tudtuk be hogy álandóan gyilkoltuk őket.Már megfordult a fejemben ,hogy az sr-rel is megcsinálom,de lehet inkább kihagyom.
Egy kis segítség,ha vizuális típus vagy.Annyi kiegészítéssel,hogy az ónt a hengerfalig kitoljuk.
Megkellene mérni a préssávot.L alakban meghajtott forraszzóónt(cin) bedugsz a gyertyanyíláson a vége érjen a hengerfalig.Átforgatod a főtengelyt(rárúgsz,kézzel),a dugó összenyomja a cint.Megméred tolómérővel,ha 1mm alatt van vastagabb hengertalptömítéssel növeled a préssávot.Többször mérj,mert ha túl kicsi a préssáv detonálni fog és szétveri a tűgörgőidet,hajtókart,dugót.Vashengernél 1mm alá nem érdemes menni.
ja amúgy lett benne olyan kompresszió jó ez így?A másik SRbe közel nincs ekkora!Kézzel ha megforgatom a variót majdnem hogy visszarúg mint az ETZnél.Pedig megnéztem minden krapol benne.Szabad ezt?
Már átforgattam és jó :)
Ha megfelelő görgősúly is meglesz,biztos elégedett leszel.A 4,7 is közel van a jóhoz,bár a gyakorlat majd megmondja.
Köszönöm már szépen Remélem az erősebb rugókkal jobb lesz a gépezet
Intenzív,egyenletes gyorsulást fogsz kapni,kiküszöbölve a gyári hátsótárcs-gyári varió okozta fordulatszámesést(elváltást) menet közben(40-60 körül).Kisrugóból valóban szettet érdemes beszerezni,de a nardo elég magas fordulaton "éled",így valszeg a legerősebbet fogja kérni.
Gyàriakat rendeltem.Ilyenen nem spórolok
Piros kontrasztrugóval mennyire fog durván viselkedni? :) a kisrugókhoz meg úgyis szettet lenne érdemes venni... :D
nem 1.5mm tettem bele így nemsokkal van alatta
Cseréld ki a tömítéseket, lehetőleg ne óccó kínaira. Az óccó kínai nem lesz jó sokáig...
Akkor jól átvariáltad. Indítás előtt mindenképpen forgasd át kézzel, mert tényleg csúnya vége lehet ha ráindítasz...
Az a fehér kontraszt édeskevés a nardohoz.Fehér gyári mocihoz való.Tegyél bele egy sárga malo kontrasztot(mondjuk én simán beletolnám a pirosat).Valószínűleg erősebb kisrugó is kell bele.
Kontrasztrugóm fehér. kuplungrugók sárgák.
A keverékcsavarral csak az alapjárati keveréket módosítod.Kontrasztrugód,kuplung kisrugóid milyenek.Gyanítom gyengék,és a görgőid is nehezek.