Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
van a motorban egy top performance 70-es öntöttvas henger, ehez 17.5 dellorto 90főfúvóval. Top performance nardo replica kipufogóval. Br8hs gyertyával ami barnára ég ki. gyári kuplung, ill varió 4.7görgőkkel. mégsem pörög rendesen a motor.. és nem bír menni.. a benzin/levegő csavaron már elég sokat állítottam... 1 egész fordulattól 2 egészig mindent próbáltam... mi lehet a gond ?
Màr megrendeltem! :))
A munkával elégedett vagyok. Ha azt mondod nem sok, akkor nem sok rengeteg hozzászólásod olvastam, biztosan értesz hozzá. Az alkatrészek annyiba kerültek amennyit leírtál, rajta volt a munkalapon. Valószínűleg akkor az került három órába amíg a hibát megtalálták. Amúgy tényleg jó lett. Remélem sokáig.... Azt mondták amúgy hogy a ditech az nagyon bizonytalan masina, van amelyik elmegy 30ezer kilométert hiba nélkül, van amelyik 5ezer után megadja magát. Ez van.

@:Mjoca Nem tudom pontosan melyik gyűrű vagy hogyan ment tönkre, de elég rondán összeégette a fejet. Nem tudtam előre, hogy gond van, de ha azon vacilálsz hogy vegyél e bele másik tömítést, akkor jól gondold meg, mert hamar van 30ezer forintos hiba. Én ha előre tudtam volna......
Valszeg ez lesz a bibi.
Nade,ha kivettél a hengertalp alól 2-3mm-t,felül meg csak 1,5mm volt a hézag akkor most kilóg a dugó a hengerből.Így bele fog ütni a hengerfejbe.
Tudna valaki segíteni?Szétszedtük az injektort.A levegő injektoron a teflonkarika egyik fele igen csúnyàn el van barnulva a szimeringek deformàlódtak.Magàn az injektorn nem làtok hibàt.Lehet ez az oka hogy elnyomja a henger és az injektor között a benyàt?És ugye amit írtam is màr beindúlt de igen hamar le is fulladt.Most megrendeltem hozzà a teflon gyűrüt és a gumikarikàkat.Remélem megoldja a problémàt.
Köszi!
1-1,5mm volt,elég nagy és érezhető.Viszont a hengertalpnál vagy 2-3mm es vastag papírtömítés volt ahol szintén jött ki a benzin.Oda is a tettem új vékony tömítést!
De hivatalosan egy vonalban kellene lenni a dugó szélének a henger tetejével. Bár így ez sem teljesen igaz, mert ha így lett kiszámolva a préstér (amit ezek után erősen kétlek hogy mértek és számoltak.... ), akkor lehet eltérés. Az is lehet hogy erősen csörgött neki a cucc és ezért emelte meg egy vastagabb hengertalp tömítéssel. Rosszabb esetben nem a belevaló dugó van benne és csak így tudta összerakni az okoska....
Helló!Azt írtad a levegő injektor fejénél ment haza a tömítés.Valamelyik gumigyűrü?Ott ahol a az injektorral csatlakozik?Azért érdekelne mert nàllam is arra felé van a bibi.
A hengerfej az 70_esre való?Láttam már olyat,hogy az 50-esét rakták rá.
Mennyi van a dugó széle és a hengerhüvely teteje között?
Ja ja úgy nyomta a füstöt is mint az állat!Remélem a volt tulaj nem sokat hajtotta akkor így!A dugó gyűrű hengerfalnak semmi baja szerencsére!Én is csak a megvételnél indítottam be de nem sokat járattam bár odahúztam neki mert így is nagyon ment!

Viszont még azt nem írtam hogy amikor szétszedtem teljesen a henger és hengerfej közötti fém tömítésnek széle volt rendesen mert az 50esé volt.Nem volt cserélve 70es-ére de a dugó nem ért fel addig így szerencsére nem ütött bele de kifújt.De amikor a dugó eléri a legfelső pontot nem kell színbe lennie a hengerfallal?
35e? 15e a bontott injektor, 2-4e a tömítés, 2e a posta, tehát olyan 14-15e a munka. Nem sokallom, mert ditechről van szó. Főleg ha megy is a masina....
Piros az olaj, zöld a vákum.
Höhö, neked a karburátor vákumcsöcsére van kötve az olajzás... Az igaz hogy így is megkapja az olajat a masina, de mivel ez vastagabb csöcs (és nincs is benne golyós szelep) és vastagabb csőből jön, ezért a motor leállításakor a csőben lévő kb. 2-3 ml olaj szépen belefolyik a motorba, ezzel füstölést, köpködést és nehezebb indulás okozva. A másik dolog, hogy álló helyzetben a csőből eltávozik az olaj, bizony amíg a csővet újból tele nem nyomja a pumpa, addig a masina olaj nélkül jár. Ilyenkor egy kicsit meghúzatod és motorfelújítás....
Én is ugyanebben a cipőben járok! képet tudsz felrakni a gépről? üdv.
A 4-es mindig takarja a zsírozott részt.A tűgörgőre mehet vékonyan hőálló zsír.
Helló, Köszönöm a választ. Azóta hazakerült a gép, talán érdekel mi lett vele. Végül is megcsinálták. A levegő injektor fejnél ment tönkre a tömítés, és elégette a fejet is. 35Pénz lett a javítás vége. 15 a bontott alkatrész, hozzá tömítőgyűrű a többi meg munkadíj volt. kemény 3óra. Igazából most nagyon jó a gép. Így utólag visszagondolva számos előjele volt annak, hogy valami nem oké. Mivel használtan került hozzám így nem tudtam milyennek kell lennie. A tönkrement fejet kérés nélkül odaadták. A három óra munkát sokallom, de ahogy itt olvasgatom elég sok idő mire megtalálja valaki a hibát. Igazából ez a három óra került sokba, de amúgy elégedett vagyok velük. Azt mondták, amúgy egyben van a gép jó állapotban van. Most jön a vacilálás, hogy eladjam, ne adjam. Mert nagyon jól megy, és nagyon szép is, ha megválok tőle soha nem lesz többet ilyen szép motorom.. :( Viszont ha gyakran tönkremegy, akkor meg hiába van... Kicsit tanácstalan vagyok. (azért tartott sokáig a javítás mert az alkatrészre vártak.... )
A 2esnél ha szétmegy a tárcsa nagy fordulaton nem fog ráfutni a ékszíj és nem lesz zsíros?Meg gondolom a tengelyt is lehet mert ott meg csapágy és van kis kosár is ha jól emlékszem?
Oké megnézem!Elfelejteted a linket betenni hogy "2es melyiket zsírozzam" az O gyűrűkre meg ne kerüljön?
Ha olaj akkor belenézel a karbiba és ott ahol bemegy a csati belül lenni kell egy furatnak.Ha uszóházszellőző akkor kifúlyod a benyát.
A képen a 2-est zsírozd,4-est csavarva húzod,így lejön,O-gyűrűkre vigyázz.
Igen a légszűrőt lecserélem!Oké belefújok de akkor mit kell csinálnia,ha az olajért tényleg?Gyári a varió is,kicsit le van szedve az oldalából!Azt azonos méretűre cserélem majd át! Ja és a kuplung szerkezetet pontosan hol is zsírozzam mert elég száraznak tűnik ott minden!
Akkora különbség nincs,hogy a vákuumcsatin van az olajozás,bár az nagyobb átmérőjű.Azért fújj bele az olajcsatiba,nehogy tévedjünk éd uszóházszellőző legyen(biztos ami biztos).A vákuumcsatit pedig dugózd le,ha nem ott lesz az olaj ill. ha nem veszel rá vákuumos csapot.Biztos gyári a variód?Mert abba 15x12-es görgő való,a 16x13-as,hogy fért bele.Az a légszürő meg hess!
Húú akkor még az is lehet hogy a vákumra van kötve az olajcső és szívta magát dögivel Megnéztem most azt is piros olaj van benne ugyan olyan mint a repsol olaj amit én használok.Akkor átkötöm úgy ahogy mondtátok mert a vákumon gondolom nem jó az olaj!Ezek a görgők voltak benne a nagyobb 16mm a kisebb 14.45ös ez sem igazán jó így gondolom!
Márha szabályozható az olajpumpa.Mina blokknál nem az.Egyébként lehet a vékony olaj miatt a köpködés,de lehet az olajpumpa haldoklik és ilyenkor egyre több olajat adagol.Ezért szeretem én kikötni és magamnak keverni,az a biztos.