Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mérd meg a görgők átmérőjét és szélességét.Az ott valóban az olajcsati.Nálad hová magy az olajcső a pumpátol,szívócsonkra,forgattyúsházba?A felső pedig a vákuumcsati onnan kéne menni a csőnek a csaphoz.Valszeg döglött a benzincsapod,vegyél egymanuális csapot és iktasd be a benyacsőbe,mert így állandóan nyomás alatt van a tűszelep és előbb-utóbb megadja magát.A drága nafta pedig a földön fog kikötni.Másik alternatíva egy új vákuumos benyacsap.Azt a légszűrőt meg sürgősen vseréld le egy szivacsosra,mert ezzel rövid úton kinyírod a hengered.Valami ilyesmit vegyél+légszűrősprayt.
http://www.scooterracing.hu/pr...
Esetleg még a tankban is keverék van....
Valószínűleg át van szakadva a vákumos benzincsap membránja, mert annak vákum nélkül nem szabadna folynia. Az olajat (ha tényleg azt) azért is köpheti, mert nagyon híg olaj van benne, vagy nagyon feszesre van állítva az olajszivattyú bowdene. (Ha ilyen verzió van benne).
Ami takarja a P..A 14es felíratot oda kell az olajcső az olajpumpáról.
A szívó toroknál az a vákum a benzincsaphoz és a másik oldalt meg a benzincső kell hogy rá menjen.
Ja és még hogy mi az a kimenet ami takarja a P..A 14es felíratott?Az úgy simán van?
Még nem öntöttem bele én olajat,így vettem most.De úgy emlékszem kék de holnap megnézem tényleg!
Tudod a boltba 2 méretűt lehet kapni átmérőre.Úgy volt 2 méretű!
Jól megy tőgázon semmilyen hangot nem ad ki!Magának keveri!
Oda előre a leömlőhöz az olaj a oldalra a szívató mellé a benzincső megy.Viszont a tank alján a vákumcsö nem megy sehová nincs is rajta hogy van ez?Csak folyik bele a benzin mert ha leveszem a benzincsőt egyből ömlik!Ilyen fekete olajos benzin jön a kipufogó végéből de rendesen!2perc járatás után kis tócsa majdnem
Mi az,hogy fele kicsi fele nagy görgő?Ha tőgázon nem rotyog-darál a gép,akkor amit köp az olaj.Milyen olajat használsz?Gyári olajpumpa vagy magadnak kevered?
Ma tovább bontottam a SRt és akkor most úgy néz ki 70es pollini henger,garinneli vagy milyen sportkipufógó a hajtása meg fele kicsi fele nagy méretű görgö gyári kontraszt rúgó zöld kuplung rúgó.A fordulatot iszonyatosan veszi de a kipufogó úgy köpi az anyagot hogy nem igaz,miért lehet ez?Gyapotot is cseréltem már benne!64es főfúvóka van most benne!
Sassants rá a gyertya képre. Elárul az is pár dolgot.
Most rendeltem az injektorhoz gumi gyűrü szettet és teflon karikàt.Szétszedttük és kipucoltuk az injektort megnéztük szépen ködöli a benyàt.Remélem a gumikarikàk es a teflon gyűrü csere utàn megszünik a benzin folyàs a hengerfely és az injektor között.Most igy ezek cserélye elött màr beindúl de le is àll egy pàr màsdperc utàn.Remélem ezek segíteni fognak rajta.A levegő injektor ha nem működne miben nyilvànulna meg?
Sziasztok.
Sr50, DellOrto 17,5 automata szivatós, tuning mentes, gyári állapot.
A probléma a következő: Hidegen rendben beindul.Elindulásnál nem szaggat, nem fullad.
Kb 10-20 méter megtétele után erőteljesen darál, majd később mikor valamelyest bemelegedett ( gondolom visszaszabályoz az automata szivató ), akkor minden rendben.Dinamikus, erős.
Valahol azt olvastam, hogy a darálás ( nem fulladás ) többek között a benzinben dús
keverék jele is lehet.
A porlasztón csak a hosszú, rugós alapjárati, és ( benzin/levegő arány ? ) csavar van.
Ez a ( benzin/levegő arány ? ) csavar kb egy fordulatot van kitekerve.
Ennek a csavarnak mi lehet a gyári pozíciója ?
Ennek a csavarnak az állításával megszüntethető a darálás ?
Csak nagyon ne szegényítsd el mert kilyukad a dugó
Tekerj a levegő csavaron negyedek kifele...
Nekem is könnyű görgő van benne és lassan de megcsinálja a dolgát...
Mikor bemelegszik az alapjárat lecsökken és megáll magától.
Champion L82yc van benne 0,7-es hézagal próbáltam már Ngk, Brisk gyertyával mindegyikel megáll mikor bemelegszik. Gyújtáskapcsoló lenne rossz?
megáll mikor bemelegszik
Nem valószínű.
Mind a 3db 0,5mm-est tegyem bele?
De úgy meg nem fut ki teljes a szij.
Próbáltam 1000-es piros kis rugóval az kevés volt , utánna gyári kis rugót tettem az is kevés volt. Ezzel a sárga kis rugókkal megy jobban azért tettem bele.
Hézagolót tedd vissza,indulás ok volt a vidin.Nehezebb görgőt tegyél bele.Igaza van conair-nak túl magas fordulaton vált a variód,ott a gyári kipuff már erőtlen,ráadásul nem bírja hátul behúzni a szíjat.
Nem tudom nekem még nem visitott a km/h spirál
de olajozd be és úgy fogja birni.
Most kiszedtem a 3db 0,5mm-es hézagolót nem futott ki teljes a szij.
1db 0,5mm-es hézagoló van benne 5mm alkohol filc-es csik maradt a varión. 5g-osal próbáltam 30-tól kezdett megindulni de 60-tól nem akar többet menni.
Igen gyári kipuff van rajta, a saját csapja van rajta a Top variónak.
Pont ma néztem a kipufot oda tartottam a kezem nem vereti a füstöt csak szuszog ki kellesz égettetnem.
Ha gyári kipufogód, akkor miért sárga rugók vannak bent. Gyári beállítást kellene finom hangolni nem? fehér rugó, 6,5 gr-s gyári görgők, majd jöhetnek a távtartók. De te tudod.

Én is kipróbáltam minden beállítást. Komplett sárga rugós kuplungom van itthon és gyorsan cseréltem... Nekem nagyon úgy tűnik, hogy az optimális fordulat felett van a géped és ez nem éppen ideális.
gyári kipufogó van rajta.
most tettem bele 1db 0,5mm-es hézagolót, 5g.-os görgövel
már most 30-tól kezd gyorsulni 60-tól nem megy többet.