Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értem, kösz szépen az infót! Szerinted ha "kiszáradt" a km spirál attól tud visítani?
Ezt a tippet adták
Még jó,hogy nekem csak gyári gépeim vannak,azok is fojtva.
Próbálj 6gr-os görgőt berakni.Bár nem tűnik rossznak a gyorsulás,viszont a végseb elég karcsú.Kipuff gyári ugye?Egy kiégetés annak.sem ártana.A hátsótárcsát szedd szét és zsírozd be a csapokat.A top varióhoz a saját csapját használod?
Van sportkipufogód? Ahogy hallom nincs. Gyárinak tűnik.
Én lánckenő olajat szoktam belefújni vagy wd40-et ,és akkor nem is kell a fecskendő.
Nálunk bowden,de ne bántsd miatta mert tegnap és is ezért kaaptam fejmosást.
bogden
A többi bogdent nem kell olajozni csak a km/h spirált.
Mert a többi bogden-nek műanyag belseje van nem igényel olajzást megdagad és dobhatod el ha olajzod.
Fejidomot leszeded lecsavarod a km/h óráról a bogdent
és úgy.
De olajozni kell nem zsirozni
én műanyag inekciós tüvel szoktam az olajat bele pricolni a bogdenbe.
permetszerhez adták ide tökéletes
Évente egyszer nem árt meg olajozni.
Üdv mindenkinek! Olyan kérdésem lenne, hogy miként lehet a km óra spirált bezsírozni?
Hogy kell azt szétszedni? Ha valaki tudja legyen már szíves leírni a folyamatát.
Köszi előre is.
Aha és még ott is motorozok
Top variátor új csúszkákal, 5,5g görgö , Malossi special új szij; 3db 0,5mm-es hézagoló van benne. Hátul gyári 3pofás kuplung nincs elkopva néztem; Kék 35kg-os kontraszt; sárga kis rugók a gyári kis rugónál jóval erősebbek. 60-tól nem megy többbet meg a gyorsulása is gyenge a videón 70-et mutat de csak 60-at megy mert elöl kisebb gumi van rajta 120/70/12-es. Mit cseréljek ki benne?
itt a videó a robeszról
A tegnapi motorozás eredménye, Sümeg főútján, egy kis kátyúba sikerült belemennem kb. 60-al.
A felni totálkáros, és az egyik teleszkóp száram is, na meg a gumit is szétvágta.
A jó minőségű magyar utak…
Szóval rendőr-e vagy?....
Nekem tetszik és megy is rendesen a 125 2T. A fogyasztása elég magas, de ez csak egy dolog. Viszont rendszám nélkül 190-ért.....
Hogy ne lehetne lebukni pont azért írtam!Ilyen DT,RS,Mito nem nagyon izgatnak senkit úgy veszem észre kollégák közt se de a nagy robogókat mind eszi
Eszem ágába sincs lecserélni az enyémet..csak látom,h annyi 125ös mocit árulnak 50es papírokkal...nem lehet azzal lebukni? :S Bár nem vagyok a témában jártas..
Én nem egészen a kérdésedre válaszolok,de látom ez egy segédmotorként használt 125-ös.Egyre jobban rászálnak a rendörök.(nekem volt egy yamaha DT 125 pont ez miatt adtam el)
Így a fogyasztás már másodlagos kérdés ,de ha 125-öst veszel a menetteljesítmény kárpótól a többletfogyasztásért.
Ejnye! 125ös 50 es papírokkal 190e ért! Jó nagy butaság! Idén meglesz mind fogva országosan hidd el nekem!
http://aprod.hu/hirdetes/april...:

Mit szóltok hozzá? Milyen véleménnyel vagytok a 125ös Sr-ről? Azt hallottam elég sokat fogyaszt...:S
köszi így értem!
A képeken levő számokat nézd.
azta de vicces vagy poént reggeliztél?! kurva szar volt.. amúgy meg nem szedtem még szét a variátornál motort és azért nem tudom hogy rávan-e írva, és az ábrán kérdeztem hogy hányas számmal van ott jelölve, azon a linken ami a válaszba volt. először normálisan értelmezd és ne oszd az embert, ez a fórum a segítségért jött létre de te mindent tudsz a motorokról, te egy siker ember vagy...szánalom . ahelyett hogy kinevetteted magad inkább csak olvastad volna el és görgettél volna tovább hozzászólás nélkül
Tudtam le kellet volna fotózni Most már összetettem