Tudomásom szerint nem az aksiról kapja a feszt az automata szivató.Így csak a gyujtás ráadása kevés lesz az ellenőrzéséhez,járni kell a mocinak kivett szivatóval az meg nem egyszeű.
Bocs csak most értem haza! Szóval az autómata szívatóval kapcsolatban tettél fel egy kérdést. A karbi oldaán-tetején vany egy fekete keis ház ami tartalmazza az autómata szívatót. Az autómatika abban rejlik, hogy abenne rejlő "anyag" elektromos áram hatására kitágul és akkor zárja a szívatónyílást. kb 10-15mp. Ezt ellenőrizheted és figyelemmel kísérheted kivett szívatónál, csatlakoztatott vezetékeknél és ráadott gyújtásnál. Vezérlését csak akkor oldhatod meg távvezérléssel ha maga a szívató üzemképes.
Ja ja motorozni nem olcsó. Mikor dolgozol ha nap közben ráérsz?
Nekem lenne ennyi szabadidőm. Mindig kell valamit csinálnom, gyerek még kicsi muszáj vele foglalkoznom, meg szeretek is. Szerelni fél óránál több nem jut egy alkalommal. Ilyenkor a hajtást álligattam.
Üdv
Hát igen a CPR8e gyertya nem a legjobb gyertya, de ha minden rendben van a motorral akkor azzal is elmegy szépen. Ha meg valami nem passzol akkor meg akármilyen gyertyát lehet beletenni azt úgy is meggyilkolja.
Én CR7E névre hallgató gyertyát használok a sajátomba is, már vagy 5éve azzal megy, meg amit javítok abba is azt teszem, nem akarom isteníteni, de eddig bevált.
Ahogy Gabi írja....
A meghajtója müxik?
Mert Én úgy vettem észre ez alapbetegség.....
Mind a 2 SR-be el volt törve.....és mivel 9-10.000ft így nem cserélte senki (mert hogy minek....többel úgy se megy)
De ha müxik Én még el is hiszem....
Vannak akik egyszerűen megveszik a járműveket és nem használják.
A kolégám így vett a fiának Dunaújvárosban egy 70éves bácsitól egy Lada samarát......38.000km-rel! 20 évesen.....
Asszony Lanosába is most kerül bele a 123.000km....és már 15 éves. 30-al vették, 90-nél jöttünk össze.....vagyis 10 év alatt 60.000-ret pakoltak bele.
És ugye kinek mi a szükség....
A GS-be, banditomba röpködtek az évi 15-20.000km-ek.
Mióta felköltöztem Battára 1 év alatt nem megyek vele 6000km-ert.....de a robogóba viszont pörög. Ősz óta beleraktam 1200-at, pedig csak a városban- melóhelyre menet használom.
Mákom volt.
De mint írtam 6000 nem pénz. Néztem. Egy új karbi a MINT-hez 19.000ft.
februárban se pénzem, se időm, se elképzelésem nem volt. Akkor tényleg tartalék lett volna az Én 50-es SR-emhez.
Tegnap viszont találtam egy képet, és beindult a fantázia:-))
Jön a jó idő. Szabadságom nem sok. Ellenben a hét legtöbb napján 7:30-ra lerendezem a kislányt a bölcsibe, 15:30-ig meg csak lóg a lábam?
Ha elmegyek motorozni, akkor az NAGYON sokba van.....
Szóval ki kell találnom mindig valami olcsó megoldást, amivel napokra, hetekre lekötöm magam.
Így meg ugye adott egy régi romhalmaz.
Szerzek hozzá némi vasanyagot (már ez is megvan és pár doboz sörömbe kerül)....no meg időre:-)))
Valami ilyesmi az elképzelés:-)
Ez ugyan egy Vespa alap, de MINT-el is megoldható sok minden, ha van az embernek fantáziája:-))
Egyet sajnálok csak.
13-as kerekekkel jobban néz ki - de ugye a MINT-nek csak 8-as a kereke:-)))) Szóval vicces lesz - DE EZ A CÉL! AKI meglátja az röhögjön mint az állat:-)))
Szerintem nem kell felháborodni egyből!Jól jártál a Derbivel akkor!Meg az SRel is ha 6500 van egy 1995ösben de lehet 10 évig szakadt spirállal járt a tulaj ami inkább valószínű!Ha nem írod le a pontos bajt akkor senki se fog tudni segíteni csak tippelni,de azt dögivel mert sok minden lehet.Nelem pl ugyan ez volt a gondom egy malagutival vagy 10éve,megvettem azt nem ment 30-40 nél többet!A tulaj elesett vele kipufogón meg nem volt a végén a hangtompító a rezón meg benyomódott a fém teljesen csak 1mm rés volt!Mindent végignéztünk,jó volt minden!Aztán véletlenül leszedtük és megláttuk,egyből jó lett.Ha értetem volna hozzá akkor egyből sejtettem volna ezt a lehetőséget is!
"Én is fúrtam már nagyobb menetet próbaképpen, DCR 12mm es menetű gyertyához. Annyit változott a helyzet hogy pár100 kilométerrel többet ment el, de elkezdte azt is kormolni.
Amúgy ha jó hő értékű a gyertya és minden más is passzol, akkor a gyertya szigetelőjének szinte fehérnek kell lenni. Ha már erősebben kezd barnulni akkor már többet kap valami miatt." Mintha én is ezt mondtam volna. Ettől függetlenül az NGK CPR8E továbbra is egy fos gyertya, de a motor (ditech) akkorsem köpi be csak úgy. Annak bizony oka van. Hiába raksz be más gyertyát, nagyobb menetűt, aranyozott pillenpántyot, a hibát kell megszüntetni....
Kösz...
Vagyis akkor jó a gondolatmenetem. Hiszen ott is ugye ráadod a gyújtást (bekapcsolsz egy kapcsolót - áramot kap), majd egy idő után automatán kikapcsol (termosztát, vagy időrelé).
Néztem már ezt, de ugye épp azért vadásztalak le, mert "ismerőstől" inkább veszek bármit. De már nincs gond, mert 5000-ért vettem egy KOMPLETT MINT-et éjjel. Egyedül a nagy holmikért kell majd elmenni egyszer és az még 3000 lesz. (váz, idomok, ülés, tartályok...vagyis ami méret miatt most nem fér be egy dobozba). De minden más: karbi, kábelek, bovden, blokk....stb 5000-ért lett meg.
Hát jolvan bazzeg csak kérdeztem! Mert pl muldkor szedtem szét egy derbit annak szétugrott a berugója ! Szal te megint kurvára értessz a motorokhoz ! Am csak kérdeztem milehet a baja vagy azt se lehet? A faszért kell egyszerre lefikázni az embert!
Nem kérdezne ekkora faszságot, ha értene hozzá.
Olyat még nem teremtett a jóisten, hogy leveszel egy burkolatot és magától szétugrik valami. Az egy dolog, hogy sok dolgot összetaknyolt már életében .... de ha értene hozzá, akkor nem az üzenőfalon érdeklődött volna először Nekem van műszaki érzékem, rengeteget utánaolvastam dolgoknak, végigolvastam a szervizkönyvet , de mégsem merek belebarmolni .... lehet csak bátortalanság, de az alappal legalább tisztában vagyok Ennek tükrében is CSAK akkor vágnék bele a szerelésbe, ha minden szerszám adott, és van mellette profi felügyeletem
Köszönöm ezt a PDF-es kis leírást. Ez se tűnik egy rossz megoldásnak.
Meg most megmarad remélem már örökre 4000km ismét belefog menni
http://www.pdf.linkcsik.net/fe...
Nekem lenne ennyi szabadidőm. Mindig kell valamit csinálnom, gyerek még kicsi muszáj vele foglalkoznom, meg szeretek is. Szerelni fél óránál több nem jut egy alkalommal. Ilyenkor a hajtást álligattam.
Hát igen a CPR8e gyertya nem a legjobb gyertya, de ha minden rendben van a motorral akkor azzal is elmegy szépen. Ha meg valami nem passzol akkor meg akármilyen gyertyát lehet beletenni azt úgy is meggyilkolja.
Én CR7E névre hallgató gyertyát használok a sajátomba is, már vagy 5éve azzal megy, meg amit javítok abba is azt teszem, nem akarom isteníteni, de eddig bevált.
A meghajtója müxik?
Mert Én úgy vettem észre ez alapbetegség.....
Mind a 2 SR-be el volt törve.....és mivel 9-10.000ft így nem cserélte senki (mert hogy minek....többel úgy se megy)
De ha müxik Én még el is hiszem....
Vannak akik egyszerűen megveszik a járműveket és nem használják.
A kolégám így vett a fiának Dunaújvárosban egy 70éves bácsitól egy Lada samarát......38.000km-rel! 20 évesen.....
Asszony Lanosába is most kerül bele a 123.000km....és már 15 éves. 30-al vették, 90-nél jöttünk össze.....vagyis 10 év alatt 60.000-ret pakoltak bele.
És ugye kinek mi a szükség....
A GS-be, banditomba röpködtek az évi 15-20.000km-ek.
Mióta felköltöztem Battára 1 év alatt nem megyek vele 6000km-ert.....de a robogóba viszont pörög. Ősz óta beleraktam 1200-at, pedig csak a városban- melóhelyre menet használom.
De mint írtam 6000 nem pénz. Néztem. Egy új karbi a MINT-hez 19.000ft.
februárban se pénzem, se időm, se elképzelésem nem volt. Akkor tényleg tartalék lett volna az Én 50-es SR-emhez.
Tegnap viszont találtam egy képet, és beindult a fantázia:-))
Jön a jó idő. Szabadságom nem sok. Ellenben a hét legtöbb napján 7:30-ra lerendezem a kislányt a bölcsibe, 15:30-ig meg csak lóg a lábam?
Ha elmegyek motorozni, akkor az NAGYON sokba van.....
Szóval ki kell találnom mindig valami olcsó megoldást, amivel napokra, hetekre lekötöm magam.
Így meg ugye adott egy régi romhalmaz.
Szerzek hozzá némi vasanyagot (már ez is megvan és pár doboz sörömbe kerül)....no meg időre:-)))
Valami ilyesmi az elképzelés:-)
Ez ugyan egy Vespa alap, de MINT-el is megoldható sok minden, ha van az embernek fantáziája:-))
Egyet sajnálok csak.
13-as kerekekkel jobban néz ki - de ugye a MINT-nek csak 8-as a kereke:-)))) Szóval vicces lesz - DE EZ A CÉL! AKI meglátja az röhögjön mint az állat:-)))
Amúgy ha jó hő értékű a gyertya és minden más is passzol, akkor a gyertya szigetelőjének szinte fehérnek kell lenni. Ha már erősebben kezd barnulni akkor már többet kap valami miatt." Mintha én is ezt mondtam volna. Ettől függetlenül az NGK CPR8E továbbra is egy fos gyertya, de a motor (ditech) akkorsem köpi be csak úgy. Annak bizony oka van. Hiába raksz be más gyertyát, nagyobb menetűt, aranyozott pillenpántyot, a hibát kell megszüntetni....
Akkor nem sokért intéztél mintet. Lesz pótalkatrész dögivel...
Néha a kart is elfelejti az ember visszatolni:-)))
Vagyis akkor jó a gondolatmenetem. Hiszen ott is ugye ráadod a gyújtást (bekapcsolsz egy kapcsolót - áramot kap), majd egy idő után automatán kikapcsol (termosztát, vagy időrelé).
Vagyis akár működhet egy manuális kapcsolóval is.
Olyat még nem teremtett a jóisten, hogy leveszel egy burkolatot és magától szétugrik valami. Az egy dolog, hogy sok dolgot összetaknyolt már életében .... de ha értene hozzá, akkor nem az üzenőfalon érdeklődött volna először Nekem van műszaki érzékem, rengeteget utánaolvastam dolgoknak, végigolvastam a szervizkönyvet , de mégsem merek belebarmolni .... lehet csak bátortalanság, de az alappal legalább tisztában vagyok Ennek tükrében is CSAK akkor vágnék bele a szerelésbe, ha minden szerszám adott, és van mellette profi felügyeletem